indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Tenkjoe.
Op dit moment kan ik alleen terecht of in Midden Java ( adoeh bang voor Merapi) want jogja is al duur of Oost Java (maar te ver van West Java/Jakarta) .
In Lembang ging niet door , wordt een midden lange termijn project ( ben ik te oud voor) en een lapje grond 1000 mtr kost al 100.000 eurie excl. k.k. .
Is nog goedkoop zegt men.

Bali is te ver van Jakarta ( mijn vitamin K-R) .
In Zuid, o.a Jimbaran kost het gemiddeld 200 jut per are , afhankelijk van de locatie.

bisa dicek of makemyday .

paulana
User
spacer line

Jeetje Ome Sid ben jij vrekkig geworden, neem nog 2-3 krantenwijkjes erbij en je bent binnen, Ibu S. ook een wijk , en SA junior kan de was doen.

Je bent sowieso al meer hiero als daaro Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

spacer line  

Dat gebied waar jij woont is voor mij niet aantrekkelijk , een soort doorgaanse weg met links en recht een paar huizen, warnet , guesthouses .
Padang Bai is ook een kleine soort Volendam , daar wil ik niet eens logeren.

Maklum , bu , saya ini anak kota besar, Jakarta dan Amstelerdam.(big city) Emoticon: Party! .

Sanur , Jimbaran zal ik mss gaan overwegen.

paulana
User
spacer line

Op 30-08-2011 13:15 schreef Surya Atmadja:
Dat gebied waar jij woont is voor mij niet aantrekkelijk , een soort doorgaanse weg met links en recht een paar huizen, warnet , guesthouses .
Padang Bai is ook een kleine soort Volendam , daar wil ik niet eens logeren.

Maklum , bu , saya ini anak kota besar, Jakarta dan Amstelerdam.(big city) Emoticon: Party! .

Sanur , Jimbaran zal ik mss gaan overwegen.

Je bent hiero al jaren niet geweest merk ik, warnet is toch overal je stamkroeg geworre

Om Swastiastu

spacer line  

On 30-08-2011 13:25 paulana wrote:

[quote removed]

Je bent hiero al jaren niet geweest merk ik, warnet is toch overal je stamkroeg geworre

2005.
Goed , dan heb je nieuwe clubs, cafe etc erbij gekregen.
Maar de omgeving blijf dezelfde .

Ik kom nog wel een keertje langs.
Oost Bali(richting de bergen) doe me denken aan West Java , tussen Bandung en Tasikmalaya .Dus mooi .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Soekeleboemi???????? een zalige plek voor een vrome moslim Emoticon: Yes!
Als je het gebler nu op de avond takbir zou horen dan gaat je hart open Emoticon: Laugh out loud

paulana
User
spacer line

Tjaa daar heeft Malam gelijk, Candidasa is nix voor een vrome moslim.
Teveel verleidingen in oa alcohol en geen moskee!! aan de andere kant mag een moslim meer vrouwen hebben. Zit je aan de Balinese stranden niet verkeerd Om. Emoticon: Wink

Maar of Ibu Sid dat leuk gaat vinden....

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

58,122,478 topic views - 226,764 posts - 13,598 topics - 18,418 members - last post @ 26-05-2018 08:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

100,734,461 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com