indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Na 9 jaren weer even tijd voor een bliksembezoek aan de familie.
En onderdeel is een bezoek aan een oude oom in Bandung.

Ons plan: trein van Jakarta naar Bogor (mijn nicht woont hartje stad JKT), stop van een paar uur in Bogor voor de plantentuin, dan verder naar Bandung.
En nachtje Bandung en dan in de loop van de volgende dag weer terug naar JKT.
Beide reizen op een weekdag.
Wat raden jullie aan: Bogor-Bandung ook per trein?
Welk vervoer vanaf Bandung terug naar Jakarta?

Het is niet veel tijd in Bandung, maar daar hebben we de highlights al een keer gezien, we komen nu vooral voor een 89-jarige oom.
Alvast bedankt,

45havana
User
spacer line

Persoonlijk in zo'n situatiie(oom van 89jaar) zou ik eerst de trein pakken naar Bandung,mijn oom lekker verwennen en dan de volgende morgen naar Bogor met de trein om de plantentuin te bezoeken.Per slot van rekening blijft de plantentuin langer bestaan dan je oom van 89.Dit is maar een persoonlijke visie.
Succes.

spacer line  

Bogor zit nie t in de treintraject Jakarta naar Bandung v.v.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,229,403 topic views - 240,037 posts - 13,725 topics - 32,723 members - last post @ 12-08-2020 17:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,409,580 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com