indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ivonne
User
spacer line

Is het noodzakelijk om voor oost java in juli/augustus te reserveren? Wij komen er niet meer uit.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar het juiste subforum.

simpati
User
spacer line

Augustus is dit jaar de maand van de Ramadan, op het einde kan het moeilijk worden om een kamer te krijgen ivm met leberan maar de meeste IndonesiŽrs vieren het suikerfeest met de familie.
Oost Java is in oppervlakte iets groter dan Nederland en heeft ongeveer 38 miljoen inwoners, volgens de statistieken heeft 90% van de bevolking het Islamitisch geloof en dat is zeker tijdens de Ramadan heel goed te merken, de luidsprekers van de Moskee doen dan van vroeg in de morgen tot in de avond hun uiterste best.

Zelf ga ik vanwege de Ramadan op vakantie naar gebieden waar ik niet gestoord wordt door de moskeeŽn en kan eten en drinken wanneer het nodig is.

De Nationale Feestdag is op 17 augustus (Onafhankelijkheidsdag), daar zal niet veel van te merken zijn bij het boeken van een kamer.
Succes met de voorbereidingen,
Jan
Malang

joost
User
spacer line

Ivonne,
Waar wil je overal heen in Oost Java
Ik ben het met Simpati eens dat het moeilijk is om aan het eind van de Ramadan een kamer te vinden. Doch in juli zal je er geen last van hebben.
alhowel een Hotel zoals Graha Cakra in Malang vaak vol is om maar een dwarsstraat te noemen.
Waar ik zit kun je tijdens de Ramadan in het hotel geen biertje krijgen.

Wil je meer advies mail je me maar.
groet Joost

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,805 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 12:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,301,518 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com