indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

heeft Bali iets gemerkt van de ramp? (vloedgolfen)
Het lijkt een heel eind weg, maar je weet het nooit!

groeten Peter

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Peter,
Wij hebben in Bali niets gemerkt van de vloedgolven, als je echter op de TV de dramatische gebeurtenissen volgt word je echt niet vrolijk en wij vrezen voor veel meer ellende in de getroffen gebieden.
Tuti & Jan

hex00000
User
spacer line

Hoi,
Ik was aan het zoeken of Lombok mogelijk iets van deze ramp heeft gemerkt.
Ik ben blij hier te lezen dat er in Bali niets aan de hand is; op Lombok dus ook wel niet, neem ik aan.
Niettemin verschrikkelijk voor alle getroffen landen/gebieden.

Etienne Hex

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

De zeespiegel schijnt bij New York 6 cm te zijn gestegen en bij New zeeland 65 cm.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Gelukkig maar dat er op Bali niets aan de hand is.
Eigelijk is het wel een raar idee dat ik halverwege feb naar Bali ga voor vakantie, terwijl in hetzelfde land één van de grootse rampen allertijden is gebeurd.

Ik vind het verschrikkelijk!

Peter

ron broens
User
spacer line

Ja, wij vinden het ook een raar idee dat we nu dus over 3 weken naar bali gaan, terwijl iets verderop zoiets verschrikkelijks is gebeurd. En dan te bedenken dat we onze plannen in oktober pas hebben veranderd in bali, alles voor khaolak was al gepland, voor jan 2005

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,551,837 topic views - 222,904 posts - 13,503 topics - 16,518 members - last post @ 18-10-2017 05:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,975,705 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com