indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

MissB
User
spacer line

Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een yoko beeldje (geen yogi). Hij dient zwart te zijn (maar niet van hout!) en zo'n 10 tot 15 cm.
Ik kan het nergens meer vinden. De webshop die hem had, kan hem niet meer leveren omdat de leverancier zijn import heeft gestopt. En in winkels zie ik hem alleen in het bruin van hout.
Het is erg belangrijk voor me om het te vinden. Mijn vriend is recentelijk overleden en ik zou dit beeldje heel graag op zijn graf willen zetten. Toen ik een plaatje zag van dit beeldje, wist ik meteen dat ik het moest hebben, maar het lukt me niet.
Wie kan mij helpen?
Groeten, Bianca

spacer line  

Kun je mij een afbeelding sturen dan wil ik morgen wel even kijken in Padang.
Ik kom maandag weer naar Nederland.
Mvg Willem

Bedoel je dit maar dan in het zwart?

spacer line  

Mijn vrouw zegt net dat we hiervoor naar Bali of Bukkitingie moeten want souveniersshops zijn hier niet....helaas...

MissB
User
spacer line

Dit is precies wat ik bedoel! Je ziet ze in het zwart wel in polysteen, een soort van steen. Hout blijft niet goed in de buitenlucht.

Op 05-05-2011 00:35 schreef willemgeheim:
Kun je mij een afbeelding sturen dan wil ik morgen wel even kijken in Padang.
Ik kom maandag weer naar Nederland.
Mvg Willem

Bedoel je dit maar dan in het zwart?

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

MissB
User
spacer line

Dank je wel Cynthib, die had ik ook al gezien, maar navraag heeft uitgewezen dat deze meer bruin is dan zwart.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

www.flexa.nl

Ga staan waar geen plek is om te staan.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

MissB,
Gebruik zwarte schoensmeer en het hout wordt mooi zwart.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

yindee
User
spacer line

Eind Mei is er Tong Tong festival in Den Haag.
Daar kan je hem vast wel krijgen.

spacer line  

Yindee bedoelt kopen natuurlijk.... Emoticon: Party!

dukku47
User
spacer line

Beste Indonesiapagina-leden, ik zoek een oud >> SARASWATI<< houtsnijwerk beeldje
in onbeschadigde staat, jaren 1930-1960.Wie heeft er 1 te koop?
Saraswati is de Hindoe-Godin van de kunst en wetenschappen.Meestal wordt ze afgebeeld met een gans of zwaan als vervoermiddel.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,526 posts - 13,700 topics - 26,445 members - last post @ 16-12-2019 09:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,869,652 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com