indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum informatie > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Faecon
User
spacer line

Ik maak geen gebruik meer van dit forum. Hoe kan ik mijn account en oude berichten volledig verwijderen ? groeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dat kan niet, maar je kunt wel je wachtwoord (laten) wijzigen in iets onbekends zodat je niet meer kunt inloggen. Daarna kan ik desgewenst je email-adres ongeldig maken zodat je ook geen emails meer kunt opvragen om je paswoord weer op te halen.

moeiluku
User
spacer line

Wat een raar iets. Het moet mogelijk zijn om deze te verwijderen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Tuurlijk is het mogelijk, maar het is meer iets als 'gratis account aanmaken en dan de beheerders met werk opschepen terwijl je ook gewoon kunt wegblijven'.

SaarReis
User
User icon of SaarReis
spacer line

Hallo, ik wil mijn profiel ook verwijderen. Vind het idd ook best raar dat dit schijnbaar niet kan (zoals ik hierboven lees... ?). Zo blijf ik toch het gevoel houden ergens aan verbonden te zijn, niet zo prettig.
Anyway, kunnen jullie mijn account ook deactiveren?
Gr, S

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het antwoord daarop SaarReis is nog steeds hetzelfde.

We verwijderen geen accounts. Je hoeft in te loggen. Je bent verplicht tot niets.

It's only kinky the first time.

Lodewijk35
User
spacer line

Jullie laten de meest walgelijke opmerkingen staan, zonder dat je mensen die hier WEG willen weg laten gaan. Dat kan zogenaamd niet. Jullie begrijpen niet dat er na enkele dagen mensen zijn die niets meer meer dit gescheld en getier te maken willen hebben!
In plaats van je als moderatoren te schamen voor het crapuul dat hier , ongestoord door jullie, hun gang gaat, verwijderen jullie onder off-topic- voorwendsel mijn vraag die niet anders luidde dan : hoe kom ik hier weg en vooral : hoe kom ik af van de Volg- mailtjes?!
Geef me dat antwoord en ik laat jullie met liefde in jullie respectloze sop gaarkoken.
Bah.... Indie zoals het door niemand ooit bedoeld is.....

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Niet kleinzielig doen Joh; je komt hier kijken en mee lezen, of je haalt dat zelf bij jou eigen uit de computer weg.
We hoeven toch niet naar de pijpen te dansen, aan iemand die ergens niet mee eens is.
Of het account nu wel of niet bij deze moderatoren blijft hangen, je bent zelf baas over het geen je wel en niet wil zien.
Sluit deze site bij jou uit je computer en je kan lekker met je leven verder gaan niemand zal je in de weg liggen....... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 28-07-2014 21:38 Lodewijk35 wrote: Bah.... Indie zoals het door niemand ooit bedoeld is.....
IndiŰ??????? Ongelooflijk. Anno 2014 (bijna 70 jaar na dato) lopen er nog steeds Kaninefaten en Batavieren rond die nog niet door hebben dat de koloniale tijd voorbij is.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja, dan stop je de "track topic" niet zo ingewikkeld.

Iedereen heeft een mening, dat kan je aan staan of niet natuurlijk. De aanmelding is vrijwillig, het niet reageren ook. Of, niet inloggen. Keuze genoeg. Inderdaad, een aanmelding ongedaan maken?

Edited by Oyibo

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,701 posts - 13,689 topics - 24,560 members - last post @ 22-09-2019 05:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,497,199 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com