indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

santrian
User
spacer line

Heeft er iemand voor mij info over de fastboot van Amed naar Gili Trawangan in november 2011, wie vaart er en wat zijn plm. de ticketkosten ??

spacer line  

Ja, er varen momenteel snelle boten vanuit zowel Amed als Jemeluk naar de Gili eilanden.

Boten vertrekken om 08.30 en zijn 1u15min later op de bstemming..

Tijdens het laag-seizoen (o.a. November) kosten de tickets (enkeltje) per persoon Rp. 400.000,- / 450.000,-

If you have nothing to loose, you can risk everything

santrian
User
spacer line

Amed East Bali dank voor je reactie,ben je de eigenaar van bayucottages?

spacer line  

Nee, mijn vrouw is de eigenaar van Bayu Cottages. Ik werk er alleen maar Emoticon: Smile

spacer line  

Wij hopen jullie te ontmoeten daar en komen rond drie uur aan.
Om 5 uur rijden we weer verder want we willen voor het donker in Candadasie zijn.
De prijs van de boot is redelijk te noemen gezien de korte tijd.

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Willem: Ik heb je gisteren een email gestuurd via het contact formulier op je website om je te informeren dat wij niet vanmiddag (wegens afspraak in DPS) op Bayu zijn, maar pas morgenochtend die kant opkomen.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

On 29-04-2011 00:40 Amed East Bali wrote:
Nee, mijn vrouw is de eigenaar van Bayu Cottages. Ik werk er alleen maar Emoticon: Smile

Een leuk antwoord

Shalom

paulana
User
spacer line

Op 29-04-2011 16:58 schreef Bokito:

[quote verwijderd]

Een leuk antwoord

Tuurlijk AEB ,bij de Paus gaat het een stuk eenvoudiger om op audientie te komen!!
Niet te hard werken Amed , je leeft maar 1 keer Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Om Swastiastu

Rayactie
User
spacer line

Ik wou graag de fastboat van Bali naar gili nemen, maar mijn reisgenoot heeft wat last van evenwichtstoornis en wordt dus snel ziek in bewegelijke kleine bootjes. Wat is het verschil in reistijd en kosten tussen de +/- anderhalfuur durende fastboot eventuele andere mogelijkheden om op gili te komen (ferry?).

en waarvandaan vertrekken die reisopties? Wij verblijven vanaf komende zondag (09-05-11) in Sanur.

Gaarne reactie...

paulana
User
spacer line

Daar is zeer recent nog uitgebreid over geschreven even naar de voorpagina en dan een aantal topics onder deze topic.

Graag gedaan

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,357 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,714,457 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com