indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kallibraty
User
spacer line

wat is dit voor een soort site of forum ?
het lijkt net alsof jullie elkaar al lang kennen.
wonen jullie hier ook allemaal ?

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 26-04-2011 19:23 kallibraty wrote:

Ja, we wonen hier. De huurprijs is laag.... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Dit is een informatie site - forum over Indonesie en aanverwante zaken

wat hierboven staat ja we wonen hier omdat de huur heel laag is

Groet Paulana

Om Swastiastu

spacer line  

Ja Emoticon: Yes! Emoticon: Worship idd we konden de huur niet meer betalen in Nederland en hier lukt dat zonder huursubsidie hoogheemraadschap en ingezetene belasting..ook de hond daar hoef je geen belasting over te betalen....zo simpel hier en lekker genieten beter als stressen van al die luxe daar in Nederland.... Emoticon: Party! Emoticon: Worship

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 26-04-2011 19:23 kallibraty wrote:
Een gezellig forum dat voornamelijk over Indonesie gaat zoals je zelf ook kunt zien. Men gaat hier over het algemeen vriendschappelijk met elkaar om. Dit heeft niet direct te maken met het elkaar kennen, dat is meer een beetje ruimte willen geven aan een ander. Er zijn natuurlijk wel gebruikers die elkaar kennen.

spacer line  

Ja inderdaad en ik probeer een ontmoetingsdag te organiseren en dan is iedereen welkom....dan kunnen we nog meer mensen leren kennen die we nog niet ontmoet hebben en jij bent dan ook van harte welkom...zie topic ontmoetingsdag voor forumleden...

NomeNescio
User
spacer line

Ik rol om van verbazing: betalen jullie echt nog huur hier? Ik allang niet meer......
Inderdaad het is veel relaxter hier, op de n of andere manier, en natuurlijk goedkoper. Maar dat laatste moet je niet te hard opzeggen, want anders vindt n of andere politicus in Nederland dat mensen die hier wonen wel gekort kunnen worden. Op wat men vervolgens gaat bezuinigen dat valt nog te bezien, maar de bescheiden hersenen van deze heren worden geactiveerd.
Dat je door je vertrek in het overvolle Nederland een leegte achterlaat, zou beloond dienen te worden Ik vind dat je in ons geval minimaal gebruik zou mogen maken van een zgn "oprotpremie" zoals dat weleens onbehoorlijk genoemd werd, in relatie tot niet autochtonen waarvan men hun vertrek naar land van herkomst op prijsstelde en die stimulans vergezeld deed gaan van een aantrekkelijk geld bedrag. Wij zijn indirect ambassadeurs in dit mooie gastvrije laqnd, waarvan de banden met Nederland nog steeds fragiel zijn. Door ons aller bescheiden opstelling - wij zijn gasten - dragen wij bij aan een positiever beeld ovcer de voorheen blanke uitbuitende bule belanda, hetgeen de economische relaties tussen Nederland en Indonesie enorm versterktt. Geen enkele diplomaat kan hier tegenop, tegen hetgeen wij aan positieve beeldvorming om niet verspreiden. Willemgeheim: na je witte broodsweken dienen we allen bij een te komen om onze bijdragen die wij onbezoldilgd leveren aan de Nederlandse gemeenschap te inventariseren en wellicht naderhand te kapitaliseren. Kijk, als ons dat lukt, woon je hier dus helemaal voor niks...... Misschien kunnen we op onze denktank wel subsidie krijgen, Europees of Nederlands, misschien zelfs wel een combinatie van beide. Het woud der subsidies is ondoorzichtig, maar wel rijk voorzien van ondenkbare mogelijkheden.
Of ik het meen: kijk, wat ik schrijf, denk ik niet en wat ik denk schrijf ik niet..... Zo'n forum is dit dus, kalibraty

paulana
User
spacer line

Ik ben voor een maximale oprotpremie, net wat je schrijft :,we zijn gasten en stellen ons bescheiden op, ook al zijn we in het bezit van kitas-kitap, we doen ons best om de negatieve gedachten over de Bule's weg te nemen en dat lukt gedeeltelijk..
Die bijdragen verzilveren okay goed idee, en daar nog een subsidie op, joh het kan niet op.

Wat een leuk informatief forum is dit toch.

Om Swastiastu

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 26-04-2011 19:25 senior wrote:

[quote removed]

Ja, we wonen hier. De huurprijs is laag.... Emoticon: Yes!

Ook de belastingen en benzine prijzen zijn laag.
Doch ook het aantal expat banen is laag. Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

paulana
User
spacer line

Op 05-05-2011 12:59 schreef Albert:

[quote verwijderd]

Ook de belastingen en benzine prijzen zijn laag.
Doch ook het aantal expat banen is laag. Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes!

Wie heeft het over werken? de vraag is/was,: wat is dit voor een forum, en wonen jullie hier allemaal , daarop het antwoord de huur is laag in onze commune. Vraagsteller heeft zich niet meer gemeld!! Geschrokken van het antwoord van de forumleden?

Om Swastiastu

spacer line  

Ze hebben hier geen schaatsbaan en geen racebaan maar racen doen ze allemaal op hun brommertje....maar de banen zijn hier erg schaars....zie zelfs geen glijbaan hier... Emoticon: Red face Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Zo zo Willem , da's een doordenkertje Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 05-05-2011 13:12 willemgeheim wrote:
Ze hebben hier geen schaatsbaan en geen racebaan maar racen doen ze allemaal op hun brommertje....maar de banen zijn hier erg schaars....zie zelfs geen glijbaan hier... Emoticon: Red face Emoticon: Party!

in Jakarta Teman Angrek (of zoiets) 5de verdieping. Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Surabaya, Yogyakarta hebben ook een schaatsbaan. Emoticon: Yes!

paulana
User
spacer line

En voor mijn rollator Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Devil Emoticon: Clown

Om Swastiastu

spacer line  

rolschaatsbaan...?

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 05-05-2011 13:55 paulana wrote:

En voor mijn rollator Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Devil Emoticon: Clown

De ijsbaan op Paulana!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Tjee.....Koud in Indonesie Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Op 05-05-2011 14:04 schreef dangdude03:

[quote verwijderd]

De ijsbaan op Paulana!

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Ha ha ha, waar haal je het vandaan Jan, de foto lijkt ook nog (55 jaar ) geleden

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 05-05-2011 14:23 schreef senior:
Tjee.....Koud in Indonesie Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

spacer line  

Ga zo nog maar even een baantje trekken op de glijbaan...lol... Emoticon: Yes! Emoticon: Smile Emoticon: Party!

spacer line  

Heb vandaag echt een glijbaan gezien met een gat er in....de foto volgt later....

spacer line  

barubagus
User
spacer line

OOm Sid

Die entree prijs v.d Ijsbaan in der mall Taman Anggrek is volgens mij een maandsalaris van een doorsnee pegawai. Wie kan dat betalen??
Maar inderdaad in JKT heb je alles, als je maar poen,duit,uang,etc hebt.

paulana
User
spacer line

Ja , maar dat is met heel veel zaken het geval, bovendien zijn er heel vaak verschillende prijzen, voor de inwoners local, en bewoners met Kitap, die betalen hetzelfde als de locale mensen.

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,348 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,580 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com