indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

al jaren ben ik op zoek naar mijn familie ze heten assegaff de oudste neef van mij heeft een tegel fabriek in het stadje sidoarjo en heet mohamad toha assegaff de ander broer heet hassan assegaf die woon in lamognan en de jongste woon in surabaya daar heeft hij een discotheek ook heb ik familie wonen in malang ik zoek mijn familie via een telefoon boek en facebook maar helaas zonder resultaat!dus wie geeft mijn tip wie ken deze familie helppppp aub ik mis hun verschrikkelijk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Te algemene informatie. Welke school gingen ze, welke wijk wonen ze. Welke discoteek hebben ze en waar ligt deze? Hoe heet de tegelfabriek? Met algemene informatie als wat namen die erg vaak voorkomen kom je er niet ben ik bang.

Ho Lee Fuk

bambang
User
spacer line

Bent u zelf al in RI geweest? Een tegelfabriek in een klein stadje loop je niet zo maar voorbij. Gezien de aanwijzingen is het een peuleschilletje om zelf in RI op zoek te gaan. Als het om welke reden dan ook niet mogelijk is zelf naar RI te gaan, dan wordt het erg moeilijk.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

een klein stadje is relatief. Een Nederlands klein stadje wonen wellicht enkele tienduizenden mensen, echter een stad als Amsterdam met 700.000 inwoners is in Indonesie ook nog altijd niet echt groot.

Sidoarjo is eigenlijk verstedelijkt gebied dat strategisch nog bij Surabaya hoort. In het district (niet de stad dus, maar de grenzen zijn moeilijk aan te geven) Sidoarjo woonden in 2000 al 1.5 miljoen mensen.

Ho Lee Fuk

joost
User
spacer line

Wordt nu gezocht voor je of er een tegelfabriek bestaat van Assegaff in Sidoarjo.
Indien resultaat kom ik terug met ingo.
groet Joost

bambang
User
spacer line

Er zijn best veel mogelijkheden voor uw zoektocht. De stad Sidoarjo heeft een eigen facebook. Misschien heeft een lokale krant een website; de Kamer van Koophandel in Sidoarjo of Surabaya. Zoeken op naam van een instelling: moskee, school ....

joost
User
spacer line

Sorry maar mijn mensen hebben geen tegelfabriek van een Assegaff gevonden in Sidoarjo. Jammer

yindee
User
spacer line

Joost,
Een vraagje: zijn jij en je mensen goed bekend in Sidoarjo?

joost
User
spacer line

Vindee ,
Sidoarjo is behoorlijk "luas". Groot dus. Ikzelf ben niet bekend. Alleen een paar keer geweest. Heb kennissen, marine, die er wonen en mijn Anak Angkat is er redelijk bekend. Die heeft er 2 dagen rondgekeken en gevraagd naar die tegelfabriek van Assegaff zonder resultaat.
groet Joost

spacer line  

Er zijn niet zo veel Indonesiers die een familie of "clannaam" dragen.
Assegaf is een redelijk bekende naam .
Tip , jullie moeten een Assegaf proberen op te snorren , en moeten ook kijken naar welke periode .

bisa dicek of makemyday .

yindee
User
spacer line

Joost,
Mag ik je een privé mail sturen?

joost
User
spacer line

Vindee,

natuurlijk mag dat.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,977,898 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com