indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

olifantje
User
spacer line

ja het is altijd makkelijk te oordelen of dingen waar je het precieze niet van weet zeker is dat hij er mee weg komt en ik er niks aan kan doen,
meineed daar is ook een aanklacht voor ingedient maar daar heeft hij ook het sch.....
aan!
waar moet ik in godsn.... zijn om dit te melden?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 05-05-2011 18:56 paulana wrote:
Allemachtig Malam Emoticon: Yawn

Je bent wel lekker bezig, weet jij wat de relatie is van Olifantje en de persoon in kwestie
Zoiets schrijft Olifantje niet zomaar ga ik van uit daar moet hij ?zij wel een gegronde reden voor hebben .Hij stelde de vraag niet 1 maal maar 2-3 maal Emoticon: Frustrated

Toedeloe

Ja Paulana iedereen heeft zo zijn eigen manier van denken, iemand ophangen komt nu eenmaal niet in mijn vocabulaire voor, kwaad straft zich zelf, iedereen heeft nu eenmaal een andere gedachte over dit soort dingen.
Ik wordt misselijk van deze discussie, maar dat is MIJN manier van leven en MIJN gedachte. Emoticon: Bye bye

paulana
User
spacer line

Het enige wat ik nog zeggen kan dat ,als hij officieel werkt, er een workpermit moet zijn.

Als hij een workpermit heeft is hij legaal in RI en moest het traject afleggen voor kitas lansia en dat traject is niet mals, aan de andere kant met kitas lansia (retired) mag je niet werken, Het wordt ingewikkelt op deze manier.

Om Swastiastu

elsbeth
User
spacer line

Malam, op dit punt ben ik het weer helemaal met je eens.
Kennen wij "Olifantje"??? Jullie gaan hier zomaar op een verhaal in dat hier op het forum komt. Geen idee, werkelijk geen idee of iedereen hier de waarheid spreekt. Ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt: "ik lieg", of "ik heb ten onrechte een uitkering".
Ik houd er ook helemaal niet van om hier over personen te praten die heel makkelijk te herleiden zijn. De initialen worden er nog net niet bij genoemd.
Het is heel goed mogelijk (ik noem maar wat) dat hier een appeltje geschild moet worden. Misschien ook niet, ik weet het niet.
Of wie weet is de persoon waar nu over gepraat wordt wel één van ons. de meesten zitten hier immers met een nickname.

olifantje
User
spacer line

wij kennen hem persoonlijk we zijn er 36 jaar vriend mee geweest en dit is geen kletskoek hij heeft een dubbel leven hebben we uit laten zoeken door een speurneus maar die kon deze inf. niet tot de kern krijgen dus daarom vragen we hier inf. waar je dat kunt melden in Lombok geen poot aan de grond te krijgen te corrupt!
want we willen ons bezit terug waar hij mee weg is!!!!!!!!!
Leeft waarschijnlijk onder een moslimnaam(is dat ook geworden)
dus forumleden we zijn te goeder trouw
groetjes

senior
User
User icon of senior
spacer line

Goh,,,,heb dit allemaal maar met een oog gevolgd, maar 36 jaar vrienden en dan dit? Nou ja, het zal wel......niet mijn stijl

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 06-05-2011 00:02 olifantje wrote:
wij kennen hem persoonlijk we zijn er 36 jaar vriend mee geweest en dit is geen kletskoek hij heeft een dubbel leven hebben we uit laten zoeken door een speurneus maar die kon deze inf. niet tot de kern krijgen dus daarom vragen we hier inf. waar je dat kunt melden in Lombok geen poot aan de grond te krijgen te corrupt!
want we willen ons bezit terug waar hij mee weg is!!!!!!!!!
Leeft waarschijnlijk onder een moslimnaam(is dat ook geworden)
dus forumleden we zijn te goeder trouw
groetjes
ah kijk aan. Dus gewoon een wraak-actie. Ik had natuurlijk al een donkerbruin vermoeden, want Nederlanders onder elkaar klikt op de een of andere manier niet hier in dit land. En al helemaal niet als er geld mee gemoeid is. Nou ja, het is mijn pakkie-an niet, en ik heb eerder al gezegd dat je op moet passen voor wraak.

Wil je hem toch een hak zetten dan meldt je dit natuurlijk gewoon bij de imigrasi, kost je echt niets en ze zullen er wel voor zorgen dat zij hun centjes halen bij diegene die in overtreding is.

Een speurneus in Indonesie die niet weet waar je moet zijn om bepaalde dingen te achterhalen/door te geven? Laat me niet lachen. Zelfs mij als Nederlander in den vreemde lukt het prima om 'geheime' info te verkrijgen.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik kan me wel vinden in de opmerking van Elsbeth. Persoonlijke vetes horen niet op een forum thuis. Hoe kun je iets beoordelen op feiten als je informatie van slechts 1 kant hebt.

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Overigens olifantje; bezit? Als dit Indonesisch bezit is als buitenlander, dan was het nooit echt je bezit, dus kun je het ook niet kwijtraken. Toch? Probleem opgelost dus!

olifantje
User
spacer line

voor mij discussie gesloten
kom hier niet verder
de groeten zeker daar in dat pokkenland!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 06-05-2011 22:15 olifantje wrote:
kom hier niet verder

Groeten terug...... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Op 06-05-2011 22:15 schreef olifantje:
kom hier niet verder

Groeten terug ook van mij, want wat je verder schreef, kwam niet echt goed aan,
dat bewijst ook wel je reactie nu. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,443 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,562,361 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com