indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

senior
User
User icon of senior
spacer line

illustratie van het gekibbel tussen Sapoldi en Ziel:

hati hati, pelan pelan

simpati
User
spacer line

Bron: http://www.nu.nl/economie/2513(...)ncieel-probleem.html
Duurdere zorg grootste financieel probleem
DEN HAAG - De jaar in jaar uit stijgende zorgkosten zijn op de langere termijn de grootste zorg voor minister van Financiën Jan Kees de Jager. Groter dan de Europese schuldencrisis en groter dan de 18 miljard euro aan bezuinigingen die dit kabinet wil doorvoeren.

Daar gaat het om echte bedragen, kan Nederland de gewenste zorg niet geven kunnen de geleerden in Den Haag ook eens over de grens gaan kijken en dan kan er echt bezuinigd worden.
Salam,
Jan
Malang

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ze jagen nu zelfs al op "spookburgers" http://bit.ly/j6ThpH
Alleen in Amsterdam werd al jaren 1 miljoen te veel uitgekeerd, maar die foutjes kunnen ze verklaren zeggen ze dan ineens.

Toch vreemd dat er dan in Thailand en de Filipijnen ineens een lading extra controleurs rondlopen, zou me niets verbazen als ze ook enkele eilanden in Indonesie gaan vereren met een bezoekje.

Het grote geld verdwijnt onder hun neus, dus dan moeten er "rookgordijnen" worden opgetrokken om "foutjes" te verbergen.

Mooi plaatje weer Om Ziel, de bintang blijft lekker goedkoop ;-)

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

paulana
User
spacer line

Op 12-05-2011 04:38 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Zeg nooit nooit Paula.
Emoticon: Bye bye

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Misschien ben je in de war met Marco Bakker, die operette zanger. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Dit was te verwachten van Sapoldi, een zwakte bod, eerst artikelen uit een krant , die nooit de Waarheid schrijven, en dan als klap op zijn pijl zonder boog een vergelijking,
wat slaat als een tang op een varken .

Groen links als er al iets van waar zou zijn .paste de SP van Marijnissen toch beter.

Daag Sapoldi wachten op de volgende ontleding van een posting Emoticon: Devil

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 12-05-2011 13:38 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Zeg dat wel ja, inderdaad heel bijzonder. En zo verstandig en sterk onderbouwd met harde feiten. Heel knap. Gaat een juriste aan verloren. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye

Jazeker dat vind ikzelf ook, en dat alles zonder die kranten, de Telegraaf ontbreekt er nog aan Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Jij zit echt iedere dag te kijken waar je weer wat kan ontrafelen en woordjes zwart neerzetten, ieder zijn meug. Jammer dat ik me zo heb vergist in Sapoldi.
Misschien kom je nog eens zelf met een posting, echt helemaal van jezelf en geen copie Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 12-05-2011 09:56 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Ja nu begrijp K het, achter ieder mens zit wel iets in, wat je zo gauw niet ziet.
Maar wel als je ze beter leert kennen.
Dat geld ook voor iedereen hier.
Bedankt voor je verdediging, je bent een mens uit mijn hart, een stuk die weet als vrouw zich op een bijzonder wijze te verdedigen....................... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Om Ziel, het was niet de bedoeling jou te verdedigen, want daar heb je mij niet voor nodig. Daar ben je heel goed zelf toe in staat.

Wat mij dwars zat/zit is dat S komt met halve waarheden en dan tracht een ander omlaag te halen met dat ontleden , en sommige woorjes - zinnen vetgedrukt nogmaals te plaatsen, voor mij is dat zwak. Men kan het hartgrondig met elkaar oneens
zijn okay, maar als je fout zit, sorry zeggen dat valt velen zwaar en dat zou de wereld een stukje meer leefbaar maken.

Groetjes Paulana Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 13-05-2011 00:41 schreef senior:

Ja senior dat valt wel mee.
Elkaar op deze wijze, indruk te maken, vind K niet erg.

Op 13-05-2011 08:50 schreef paulana:

[quote verwijderd]

Om Ziel, het was niet de bedoeling jou te verdedigen, want daar heb je mij niet voor nodig. Daar ben je heel goed zelf toe in staat.
Wat mij dwars zat/zit is dat S komt met halve waarheden en dan tracht een ander omlaag te halen met dat ontleden , en sommige woorjes - zinnen vetgedrukt nogmaals te plaatsen, voor mij is dat zwak. Men kan het hartgrondig met elkaar oneens
zijn okay, maar als je fout zit, sorry zeggen dat valt velen zwaar en dat zou de wereld een stukje meer leefbaar maken.
Groetjes Paulana Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Ja dat begrijp K wel, maar je weet tenminste wat ieder van mij weet, dat mijn zins opbouw niet goed is, maar ieder kan toch proberen te lezen zoals jij dat ook doet.
Maar Sapolidi (jij typt sapoldi de i vergeet je), is de man die best een hoger functie op een niveau zijn betoog kracht bij wil zetten.
Dat niveau mensen hebben ten eerst altijd een ideologie, zoals velen die je ziet op de TV die het milieuvraagstuk voorop stelt.
De meest aanhangers van GroenLinks leven nu eenmaal in de wolken, als voorbeeld dienend dat ze anderen niet als gewoon accepteren.
Je moet een bepaalde status hebben daar past het gewone volkje niet in.
Maar ja ze horen er nu eenmaal er bij.
En dat profiel zie K heel duidelijk bij Sapolidi bij hem passen.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Mijn principe is , als ik premie betaald heb voor iets dan moet ik als de tijd aankomt ook aanspraak kunnen maken.

Als ik sociale lasten premie heb betaald moet ik ook toegang kunnen krijgen , krijg ik in mijn toekomstige land ( kan Indosenia , Portugal , Spanje , of Frankrijk=sommigen gaan ook daarheen ondanks dat daar Fransen wonen .) te weinig AOW krijg dan ga ik rentenieren in Ollanda , makkelijk zat.
En in de wintermaanden Balineren of Javaneren . In de zomermaanden in mijn Amsterdamse "Finse" blokhut bivakkeren en mijn Amsterdamse arbeidersvilla verhuren.
Heb ik nog te weinig geld , dan ga ik taxiritten voeren .Of extra krantenwijk.

Nah , wat heb ik het toch goed in Ollanda.
Paradiso aan de Noordzee.

bisa dicek of makemyday .

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2011 00:41 senior wrote:

Figuren die linksmensen en criminelen indelen in een ras en die vervolgens aan elkaar gelijkstellen en plaatjes plakken van een moslima met de tekst "maatschappijvervuiler" , verdienen af en toe tegengas. Anders denken ze nog dat ze gelijk hebben.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2011 06:27 paulana wrote:

Dit was te verwachten van Sapoldi, een zwakte bod, eerst artikelen uit een krant , die nooit de Waarheid schrijven,

Daag Sapoldi wachten op de volgende ontleding van een posting Emoticon: Devil

En hier is ie dan mevrouw P.
Wikipedia is geen krant , maar een vrije encyclopedie op het internet die zo actueel mogelijk gehouden wordt. Zelfs u mag er correcties in aanbrengen als er iets niet klopt. Dus gauw in de pen en als de wiede weerga eisen dat dat stuk over Marcus Bakker herschreven wordt. Moet u natuurlijk wel met argumenten komen en niet met hersenspinsels.
Mocht u gelijk krijgen, dan ben ik de eerste die u mijn excuses kom aanbieden.
En geschiedenis 24 is ook al geen krant. Dit kanaal behandelt historische documentaires en reportages over de historische actualiteit.

Op 12-05-2011 om 3.29 uur schreef u nog dat u impulsief was. Het is algemeen bekend dat impulsiviteit, handelen vanuit plotselinge opwellingen, altijd ten kostte gaat van het denkvermogen.
En in dit licht zie ik ook uw overspannen reacties, waarmee u zich bovendien onsterfelijk belachelijk maakt,
Daag mevrouw P. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Sapolidi, hou op schei uit.
Je bent een wereldverbeteraar, ik ben het overigens vaak met je eens.
Met Om Ziel heeft iedere discussie al zo wie zo geen zin als het over allochtonen gaat en bovendien gaat Paulana het in het persoonlijke vlak trekken omdat ze M. Bakker toevallig persoonlijk heeft leren kennen.
Je kan beter stoppen, ik ken je gedachten en ik ga in grote lijnen mee.
Hier is geen eer te behalen, één is er Om Ziel die tot op zijn bot vertrapt en besodemieterd is in Indonesië en daardoor alleen maar haat heeft voor alles wat Indonesië is.
Vervolgens is er Paulana die alles in het persoonlijke trekt.
Zeg niets over Bali, zeg niets over Willem, zeg niets over tante Leen, zeg niets over M. Bakker, want ze vliegt gelijk in brand.
Als een discussie op die manier moet gaan dan is het beter lekker in omong kosong te rotzooien en de rest van deze topics met rust te laten.
De aanval van Paulana op jou vindt ik dus beneden peil, ik zal nu ook wel het één en ander te horen krijgen van meprau Paulana en Menir Ziel maar het zal duidelijk zijn dat ik daar sch..t aan heb, deze twee personen moeten misschien maar is leren op een normale manier te discusseren zonder alles gelijk in het persoonlijke te trekken.
Wij westerse klojo's mogen het namelijk niet met elkaar eens zijn, dan gaan we een discussie aan Paulana en Ziel, zonder elkaar aan te vallen.
Ben ik duidelijk genoeg????????

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Om het dus nog even te verduidelijken!!!!!!!!!!
Ik ben het zeker niet altijd eens met Sapolid, maar ik sluit me in grote lijnen bij hem aan.
Een sociaal bewogen mens met een scherpe blik en als een ander daar het niet mee eens is dan vind ik dat best,
Maar geen persoonlijke aanvallen, ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest.
Al die plaatjes van Om Ziel en zijn postings met K als ie het over zich zelf heeft en de postings van Paulana die iedereen persoonlijk heeft gekend, beginnen me behoorlijk de strot uit te hangen.
Sorry ik zeg wat ik denk.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2011 16:30 Malam wrote:
Wij westerse klojo's mogen het namelijk niet met elkaar eens zijn, dan gaan we een discussie aan Paulana en Ziel, zonder elkaar aan te vallen.

De boodschap is duidelijk overgekomen Malam. Ik snap wat jij bedoelt. Maar af en toe kan ik het niet laten om toch te reageren en zeker als ik vakantie heb. Vrije tijd over.
En als ze me gaan uitschelden of beledigen dan weet ik al dat ze aan het eind van hun latijn zijn. Je moet wat als je geen argumenten meer hebt.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dit laat K mij niet over mij heen lopen.
Dit verhaal klinkt als vroeger toen er nog een minhir was die L heet
Malam kan mij nog enkel jaren geleden nog herinneren, dat je het ook aan de stok had met Sapolidi.
Nu ga je hem in de kont kruipen.
Heb totaal geen haat naar Indonesië, wel bezorgt om Indonesië.
Dat ben je zelf ook want jou kritiek is soms ook niet voor de poes.
EEn verschil is, ben niet afhankelijk en ben zeer neutraal aan wie dan ook.
Maar jij heb je afhankelijk gemaakt om daar te zijn.
Dit verhaal van je, is gemaakt uit een vorm van je eigen gemoedrust tegen beter weten in, probeer je
hier een persoon te zijn, die niet consistent is en weet dat je niet graag alles, je achterste van je tong wilt laten zien.
Behalve als je ook persoonlijk bent aangevallen.
Maar goed heb een eigen mening en zal mij daar niet anders laten aan praten.
Dat plaatjes plakken is voor mij nu juist een manier om te laten weten hoe er aan die verbintenissen ook andere mensen, een mening hebben, hoe die er over denken.
Die maak K niet zelf.
Het zijn uit een mentaliteit geboren, om zich af te zetten over die samenleving, en die is echt rot te noemen.
Vooral van lieden die met alle winden mee waaien.............................

Hier ontkom je er niet aan om je persoonlijk even je te laten weten hoe K er over je denk.
Ten slotte ben je zelf, mij ook aan een slecht onderbouw kritiek bezig.
Sapolidi is juist ook door YB vaak verweten van het beginsel van geen goed onderbouwde mening te hebben, maar gewoon persoonlijke aanvallen te plegen.
Dat je hem nu aanmoedigd.
Ook Paulana heb k een mening over en dat is voor een vrouw juist daatkrachtig te reageren, en daar kunnen zommigen wel last van hebben die hoeven dat niet te lezen.
Ze zal zelf wel reageren hier op, dat hoef K niet voor haar te doen.
K vind het best leuk dat ze soms iemand op haar zere teentjes trapt.
Dat kunnen Indonesisiche vrouwen niet (sommigen wel) maar daar mogen ze zelf een mening over hebben, die moeten altijd meegaande zijn met de mannen......... Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Clown

Even bij vermelden een tekening van Joep Bertrams
zie hier zijn verhaal

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 13-05-2011 16:52 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

De boodschap is duidelijk overgekomen Malam. Ik snap wat jij bedoelt. Maar af en toe kan ik het niet laten om toch te reageren en zeker als ik vakantie heb. Vrije tijd over.
En als ze me gaan uitschelden of beledigen dan weet ik al dat ze aan het eind van hun latijn zijn. Je moet wat als je geen argumenten meer hebt.

Dat gaat er in als koek.

Argementen nog genoeg, kom maar op........................... Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye

Neem nog een koekje van eigen deeg............................ Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Devil Emoticon: Cry

Oh ja was k vergeten het gaat hier om deze thema,s Uitkeringen gekort voor autochtone en alochtone nederlanders waren jullie vergeten???????

paulana
User
spacer line

Amen

Malam dat jij in de clinch lag met een overleden persoon moesten wij ook aanvaarden
Ram hem er weer in / Diep droevig enz. dat er forummers waren die zich er aan ergerden ,interesserde je niet je ging maar door.
Wij zijn niet allemaal gelijk, maar als iemand er alleen op zit te wachten om een posting te ontrafelen...en hetgeen wat geschreven is nog eens vetgedrukt te plaatsen
Ik ben impulsief ja, maar dat iemand dan weet wanneer en hoelaat dat geschreven is..
Eens zei jij : ik voel me klein naast jou, om zo ruiterlijk ongelijk toe te geven...
Was dat niet gemeend , zei je zomaar iets, tis moeilijk over mensen te schrijven die je persoonlijk kende, dan ben je niet echt objectief meer, en de ander gooit nog olie op het vuur, neen vind ik niet kunnen, heb jou prive over jouw postings gemaild en niet op het forum, als het je de strot uithangt kan je dat ook normaal zeggen of schrijven.
Hoevaak zat jezelf verkeerd, hoe zou jij reageren als het mensen betreft die bij jullie thuis over de vloer kwamen en waar je respect voor had., en nog hebt al zijn ze niet meer onder ons.
Maar dat jij ons tot wanhoop hebt gebracht met jouw antwoorden die uitdraaiden met een sneer naar die anderen, besef je zeker niet ,of vergeten kan natuurlijk nu heb je dat niet meer en moet je een leegte vullen....

No hard feelings, maar wel graag eerlijk of helemaal niet Malam
Ik schrijf wat ik denk

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Gut ja Om Ziel ,

Uitkeringen gekort voor autochtone en allochtone Nederlanders, gelukkig geen last van

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Beste Om Ziel, als ik eerlijk moet zijn vlieg ik over de plaatjes en de postings van jou heen
zielig, iemand die uren bezig is om plaatjes te plaatsen, ik weet wat voor tijd er in zit, als je daar je tijd mee door kan brengen dan is het alleen maar goed.
Maar als K effe niet met plaatjes bezig is doet K dan ook nog even nadenken hoe de echte wereld in elkaar steekt?
Of is K enkel maar met het zoeken van plaatjes bezig Emoticon: Laugh out loud
Je doet me denken aan één van die drie ouwe mannetjes in de muppet show Emoticon: Wink
Is er ook nog iets positiefs in je leven?
Wanneer ga je weer naar Indonesië?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 13-05-2011 17:30 paulana wrote:

Amen

Malam dat jij in de clinch lag met een overleden persoon moesten wij ook aanvaarden
Ram hem er weer in / Diep droevig enz. dat er forummers waren die zich er aan ergerden ,interesserde je niet je ging maar door.
Wij zijn niet allemaal gelijk, maar als iemand er alleen op zit te wachten om een posting te ontrafelen...en hetgeen wat geschreven is nog eens vetgedrukt te plaatsen
Ik ben impulsief ja, maar dat iemand dan weet wanneer en hoelaat dat geschreven is..
Eens zei jij : ik voel me klein naast jou, om zo ruiterlijk ongelijk toe te geven...
Was dat niet gemeend , zei je zomaar iets, tis moeilijk over mensen te schrijven die je persoonlijk kende, dan ben je niet echt objectief meer, en de ander gooit nog olie op het vuur, neen vind ik niet kunnen, heb jou prive over jouw postings gemaild en niet op het forum, als het je de strot uithangt kan je dat ook normaal zeggen of schrijven.
Hoevaak zat jezelf verkeerd, hoe zou jij reageren als het mensen betreft die bij jullie thuis over de vloer kwamen en waar je respect voor had., en nog hebt al zijn ze niet meer onder ons.

Sorry liefie aan deze posting kan ik geen touw vast knopen, zal het is aan Om Ziel vragen.

paulana
User
spacer line

Op 13-05-2011 17:44 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Sorry liefie aan deze posting kan ik geen touw vast knopen, zal het is aan Om Ziel vragen.

Moeten we man en paard noemen liefje, touwen zijn niet altijd om vast te knopen

Om Swastiastu

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2011 17:12 zieleffe wrote:

[quote removed]

Oh ja was k vergeten het gaat hier om deze thema,s Uitkeringen gekort voor autochtone en alochtone nederlanders waren jullie vergeten???????

Het was toch Zieleffe die deze topic een andere wending gaf door te plaatsen " dat het goed fout zit met de velen buitenlanders die hier ons geld kosten en dat er te veel lieden hier de boel komen frustreren."

paulana
User
spacer line

------------ ----------------------------------------------------------------------------------

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 13-05-2011 16:30 schreef Malam:
Je bent een wereldverbeteraar, ik ben het overigens vaak met je eens.
Met Om Ziel heeft iedere discussie al zo wie zo geen zin als het over allochtonen gaat en bovendien gaat Paulana het in het persoonlijke vlak trekken omdat ze M. Bakker toevallig persoonlijk heeft leren kennen.
Je kan beter stoppen, ik ken je gedachten en ik ga in grote lijnen mee.
Hier is geen eer te behalen, één is er Om Ziel die tot op zijn bot vertrapt en besodemieterd is in Indonesië en daardoor alleen maar haat heeft voor alles wat Indonesië is.
Vervolgens is er Paulana die alles in het persoonlijke trekt.
Zeg niets over Bali, zeg niets over Willem, zeg niets over tante Leen, zeg niets over M. Bakker, want ze vliegt gelijk in brand.
Als een discussie op die manier moet gaan dan is het beter lekker in omong kosong te rotzooien en de rest van deze topics met rust te laten.
De aanval van Paulana op jou vindt ik dus beneden peil, ik zal nu ook wel het één en ander te horen krijgen van meprau Paulana en Menir Ziel maar het zal duidelijk zijn dat ik daar sch..t aan heb, deze twee personen moeten misschien maar is leren op een normale manier te discusseren zonder alles gelijk in het persoonlijke te trekken.
Wij westerse klojos mogen het namelijk niet met elkaar eens zijn, dan gaan we een discussie aan Paulana en Ziel, zonder elkaar aan te vallen.

Amen Amen Amen

Om Swastiastu

spacer line  

On 13-05-2011 18:03 paulana wrote:

Verhip, heb het nagelezen en Sapoldi heeft nog gelijk ook

Meen je dat ?

Trouwens ik laat me geen schuldgevoelens aanpraten als ik in de toekomst van Drees trek .
Ik verheug me als K strraks aan mijn eerste sigaar (sigaar uit eigen doos ook nog)begin en gekombineerd mijn Campari onder de rok .

Zullen mein Ollandse buren in Jimbaran ook denken , HEH die man is Moslim , sta hij te lurken aan zijn Campari , dikke sigaar ook nog .
Zeker een uitkeringtrekker .

Daar heb K toch scheit aan . Emoticon: Shiny

bisa dicek of makemyday .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Be my guest Liefie, dit is een forum met meningen Emoticon: Yes!
Terechte of onterechte meningen. Emoticon: Shiny
Soms heeft iemand gelijk en soms heeft iemand ongelijk Emoticon: Yes!
Zo steekt de wereld nu éénmaal in elkaar Emoticon: Wink
Dit forum is een FORUM, ook ik heb het moeten leren.
De discussie Sapolidi en Om Ziel is historisch, tja dat Om Ziel een soortement fetish heeft voor plaatjes en dat ook ik het niet altijd eens ben met Sapolidi dat is een andere zaak.
Jammer dat Paulana zich altijd persoonlijk voelt aangesproken, Marcus Bakker bijvoorbeeld.
Tja dat jullie hem persoonlijk hebben gekend, dat is niet het probleem van de forum gebruikers Paulana, als ze het al zouden weten, zoals zoveel dingen.
Marcus was een briljant politicus, waar iedereen in de kamer eerbied voor had Emoticon: Yes!
Tja vriend of niet, de tijd had hem ingehaald, met de val van de SU bleken de ideeën van dus geen donder waard, vriend of niet, men moet gewoon de werkelijkheid in het oog houden.
Gelijk te keer gaan naar Sapolidi gelijk als naar Sander Bali begint een beetje op een ongeleid projectiel te lijken, eerst denken en dan doen lijkt me beter.
Natuurlijk zijn de postings van Om Ziel hartstikke leuk, K heb niks anders te doen dan zoeken naar plaatjes op Internet, voor de rest is het vrij inhoudloos en gebrek aan woorden, ben je daar van gecharmeerd ok.
Maar wel je eigen mening verdedigen alstublieft Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,613,396 topic views - 235,463 posts - 13,700 topics - 26,283 members - last post @ 11-12-2019 10:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,662,721 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com