indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ingen1990
User
spacer line

Hallo alllemaal,

In 2007 ben ik met mijn ouders naar Bali geweest, dit heeft heel veel indruk op me gemaakt en wil graag nog eens terug naar dit mooie eiland.
Ik zit op de pabo en in februari 2012 start mijn minor en ik zou graag 3 tot 4 maanden stage willen lopen op een school of weeshuis op Bali.

Nu is mijn vraag of er misschien mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij misschien een beetje op weg kunnen helpen? Emoticon: Smile

made.
User
spacer line

Hoi Inge,
Wij hebben altijd plaats voor Nederlandse stagiaires. We zijn een nederlands / indonesische stichting en geven natuur en milieueducatie en surfles aan weeskinderen.. We zijn juist op zoek naar pabostudenten om ons lesprogramma verder te ontwikkelen. Stuur me even een mailtje op info(apenstaartje)soulsurfprojectbali.com
Op www.soulsurfprojectbali.com vind je meer info!
Groet,
Rodney Westerlaken

Frits
User
spacer line

hi
misschien eens kijken op www.ntcbali.com en kontakt opnemen
daar kun je misschien een echte pabo praktijkervaring opdoen

jora35
User
spacer line

Hallo made. (Rodney Westerlaken)

Wij zijn twee pabostudenten en zijn op zoek naar een stage op bali. Nu zag ik dat jullie juist op zoek zijn naar studenten van de pabo om het lesprogramma verder te ontwikkelen. Nu is mijn vraag voor welk lesprogramma precies. Het programma van het surfen of een algemeen lesprogramma voor een school?

Groetjes Charlotte en Jora

jora35
User
spacer line

Wij zijn trouwens wel op zoek naar een stage voor september 2012.

made.
User
spacer line

Hoi Jora,
Verschillende dingen zijn mogelijk binnen de stichting op t gebied van surfen en milieueducatie.
Neem voor meer info even direct contact met ons op via info Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. soulsurfprojectbali.com :-)
Ik hoop van jullie te horen :-)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,511,458 topic views - 235,417 posts - 13,700 topics - 26,244 members - last post @ 07-12-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,492,328 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com