indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Baru117
User
spacer line

Hallo,

Wij gaan regelmatig naar Indonesia (NO-Bali) en als het kan, nemen we spullen (kleren, schoolspullen ect.) mee voor de kinderen daar.
Nu hebben wij 4 "afgeschreven" laptops en die willen wij meenenem voor een basisschool en zijn op zoek naar software Indonesisch-Engels. Wie heeft hierover meer info e.d.

Rudy

SanderBali
User
spacer line

Die software is volop te krijgen op Kuat square.
Ik ben bang dat je met die 4 laptops gedonder gaat kirjgen bij de douane.

paulana
User
spacer line

Sander waarom zou Rudy daar gedonder meekrijgen hij reist zeker niet alleen.
Niet zo negatief en als Rudy zegt waar het voor is komt hij zeker wel door de douane,
met nieuwe kan je (moet niet) moeilijkheden krijgen.

Om Swastiastu

spacer line  

Software overal voor een prikkie te koop hier dus maak je daar niet druk over....
Neem voor de zekerheid een bon mee van 100 eurie's dan komt er zeker geen gezeur want tot 250 euro mag je vrij invoeren behalve alc. en tabak...

spacer line  

PAS OP !!!

Een oude laptop meenemen is niet erg , tegelijkertijd 4 meenemen vraag je om problemen als je toevallig gesnapt wordt

.Lees mijn topic :
http://forum.indahnesia.com/to(...)ne_voorschriften.php

bisa dicek of makemyday .

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-04-2011 13:05 willemgeheim wrote:
Software overal voor een prikkie te koop hier dus maak je daar niet druk over....
Neem voor de zekerheid een bon mee van 100 eurie's dan komt er zeker geen gezeur want tot 250 euro mag je vrij invoeren behalve alc. en tabak...
Ik zou me daar wel druk over maken. Die illegale software is natuurlijk goedkoop, maar voor hetzelfde geld (haha, grappig) staat er op die CD met illegale software ook een programmaatje dat je wachtwoorden en dergelijke uitleest en doorstuurt als er een internet-verbinding is. Ik noem maar iets.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,346 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,211 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com