indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

paulana
User
spacer line

Beste Jeroen,

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Selamat Hari Ulang Tahun Emoticon: Shiny
en dat er nog heel veel gezonde jaren mogen volgen Emoticon: Yes!

Hieperdepiep HOERA HOERA lang zallie leven in de Gloria in de Gloria Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

spacer line  

Hangat ucapan selamat dari Padang dan bertahun-tahun dalam kesehatan yang baik...... Emoticon: Worship Emoticon: Clown Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Van Harte

Jeroen, en nog vele jaren in goede gezondheid!

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Jeroen,

Ook vanuit de Achterste Hoek een fijne verjaardag en nog vele gezonde jaren gewenst.

Emoticon: Clown Emoticon: Worship

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

ook zo als de anderen.hier ieder op zijn eigen mannier
Veel gezondheid toegewenst en nog vele jaren

voor nu............. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

over 50 jaar

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Heeeee Jerommeke,
Van harte gefeliciteerd van oma en Malam, maak er wat van.
Je bent niet zo'n Bintang jongen, maar ik offer me wel op, neem de jouwe ook wel hahaha.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ennuuuuuuh Willem, ik zie aan jouw felicitatie plaatje dat je hard aan trouwen toe bent.
Oh Allah Allah Allah arme Elsi, als ze in haar huwelijksnacht haar lichaam bedekkende burka aan de kapstok hangt, wat zullen jullie elkaar in gepaste intimiteit met jullie energie veel over jullie projecten te vertellen hebben Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Selamat Jeroen!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
maak er een fijne dag van en bedankt voor je inzet op de site. Hartelijke groet van Merapi[Wil] en Ike Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Goh, volgens mij hangt jeroen op de WC van Paulana, en is ze vanmorgen niet in het kleine huuske geweest en komt er halverwege de dag achter dat Jeroen jarig is.

Maakt er het feest niet minder om natuurlijk, Jeroen, proficiat !
Heel veel jaren meer, en om de feestvreugd kracht bij te zetten trek ik na werktijd wel een baantje in ketel 5 hier. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

pierre
User
spacer line

pfffff maak ik zo juist een opmerking betreffende jeroen's verjaardag in een ander topic zie ik plotseling dat er een apart topic is gemaakt

pffffffffffffffff heb ik weer......

In ieder geval... nogmaals van harte gefeliciteerd Jeroen ....

Ik kom weleens tzt een kouwe Bintangetje bij je halen.

paulana
User
spacer line

Op 13-04-2011 11:25 schreef oyibo:
Goh, volgens mij hangt jeroen op de WC van Paulana, en is ze vanmorgen niet in het kleine huuske geweest en komt er halverwege de dag achter dat Jeroen jarig is.

psst fluister mode zachies : Jeroen hangt overal bij mij !alleen niet op de WC , ha ha

Maakt er het feest niet minder om natuurlijk, Jeroen, proficiat !
Heel veel jaren meer, en om de feestvreugd kracht bij te zetten trek ik na werktijd wel een baantje in ketel 5 hier. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Selamat hari ulang tahun, semoga umur panjang!.

Gefeliciteerd Jeroen!.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

45havana
User
spacer line

Jeroen van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hou het nat he!

maam Diaan
User
spacer line

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Emoticon: Bye bye Diana

senior
User
User icon of senior
spacer line

bij deze...gefeliciteerd

hati hati, pelan pelan

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Jeroen,
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid erbij. Emoticon: Party!
Gr. Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

eveline
User
spacer line

beetje laat, helaas...
Jeroen van harte gefeliciteerd!!!
Hoe gaat het met je daar? Tis errrug lang geleden hé.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Pamelabak
User
spacer line

Jeroen,

Een beetje aan de late kant, maar toch heel erg gemeend: nog van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren in goede gezondheid. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt.

Groetjes,

Pamela

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Allemaal hartelijk dank voor jullie wensen!

spacer line  

Ohh.. ik ben nog vrij optijd zie ik Emoticon: Blush

Maar alsnog gefeliciteerd kerel.... Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ook van ons de felicitaties Jeroen,alweer zolang onze leider op deze site. Emoticon: Party!

senior
User
User icon of senior
spacer line

leider of lijder??? Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En ook nog dank voor wensen van de nakomers. Emoticon: Wink

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-04-2011 21:49 senior wrote:
leider of lijder??? Emoticon: Devil
ligt een beetje aan de staat hoe ik dit forum aantref na een nachtje slapen. Maar over het algemeen leider hoor.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Offtopic schuld van Senior met het lijder en leider

Als je zoek naar lijden op Internet dan kan je dat op verschillende manieren schrijven.
K vind het ook dat het lijden =(pijn )van een leider ook een vorm van eigen waarde hebben.
http://www.goeievraag.nl/vraag(...)ct.60210#antwoorden.
K ben helemaal niet goed geschoold in taal, vooral zin opbouw, maar nu je zo af en toe wat neer kalkt hier op Internet, kom je tot de slotsom dat je gewoon het moet doen, daar leer je het meest van en je bent zoals je gebekt bent.
Nederlands is heel bijzonder die taal is moeilijk, want hoe kan je nu een plaatstnaam zo noemen Leiden.
Ook zo zinnetje, die je veel van de week tegen kwam.
Het onbegrijpelijk te begrijpen. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,608 posts - 13,687 topics - 24,372 members - last post @ 15-09-2019 17:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,240,309 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com