indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ja alleen denken de rest is utopie...

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Hee Willem,ik heb er 1 en daar heb ik al mijn handen aan vol Emoticon: Party! Emoticon: Stupid

spacer line  

Het is nog vroeg en ik heb mijn Emoticon: Worship gemist maar ik kon toch niet gaan want het regent dat het giet en ben verkouden en wil niet zieker worden.
Alles ligt nog op een oor hier maar dat zal niet lang meer duren want er moet nog een hoop gebeuren.
Ik ben een klein beetje nerveus maar dat verdwijnt vanzelf.
Ik vind het wel zielig dat ze zo meteen de strot van de gambin doorgesneden wordt maar ja daar hoef ik niet bij te zijn.
Eerst herrie maken zo meteen dan wordt iedereen wakker en ik weet niet of dat ze dat in dank afnemen maar dat zal me een zorg wezen want het feest kan beginnen en ik en Elsi zijn binnen... Emoticon: Smile
Nou ik ben benieuwd en ik zal proberen tussendoor verslag te doen.
Gewoon een kwestie van naar de wc gaan... Emoticon: Party!
Ik weet niet waar Elsi slaapt dus leg ik de telefoon van haar op tafel en ga haar bellen alleen grootmoeder is net wakker geworden....
Ok laaaaters

spacer line  

De eerste ceremonie heeft plaats gevonden.... akiqua

Ook het bed is gereed....

paulana
User
spacer line

Hoi Willem,

Je klonk helemaal niet nerveus , dat ideetje van de wc gaat opvallen of hebben ze er meer, zie het al voor me die hele rij en jij verslag doen op het toilet hoe verzin je het... Emoticon: Clown

Geniet nou van die dagen, zoiets maak je maar 1 x mee als het goed is.
Als ik nog effe bellen moet als het je teveel wordt lees ik dat hier wel, zal vandaag en morgen wat vaker kijken. Emoticon: Yes!

Groet aan Elsi
Paulien

Om Swastiastu

spacer line  

Het geitje ligt te braden...

Het vrouwtje maakt zich gereed...

De bruidsjonker....

paulana
User
spacer line

Wat een leuke knappe vrouw! mooi dat lange haar . Mocht je zonder meer zo maar een foto van haar plaatsen of weet ze het niet. Goeie smaak Willem.
Wil graag met haar kennismaken nou ja duurt niet zo lang meer. Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

spacer line  

Paulien, ik heb zogenaamd diaree....lol.... Emoticon: Party!
Nee hoor nu duurt het wel even voor de volgende foto's komen nog 7 minuten te gaan...pfff mijn colbertje stropdas lange mouwenblouse en lange broek met sokken en schoenen dat word zweten ben ik bang.....

Zoals gewoonlijk komen ze natuurlijk te laat....pffff wat warm in deze kleren....

paulana
User
spacer line

Diaree van de zenuwen, ja dat iseen plausibele verklaring, je kan moeilijk in je zwembroek gaan trouwen Emoticon: Yeah right!

Om Swastiastu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hmm, verse geit.. Lekker hoor! Ik begin spontaan te kwijlen.. Emoticon: Blush

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Als het goed is wordt je nu getrouwd trouwens.. Gefeliciteerd!

paulana
User
spacer line

Willem heb je al Ya Mau gezegt of gaat het daar anders, je kan toch niet meer terug.
Gezellig zoveel gasten (500) ben ik blij dat ik niet gegaan ben,we doen het hier nog effe dunnetjes over , tenminste als je niet voortdurend in slaap sukkelt.
Je vrouw ook nerveus Willem of gaat het wel Emoticon: Party!

Om Swastiastu

spacer line  

he he eindelijk ff wat tijd voor jullie.... Emoticon: Party!

Er werd mij gezegd dat als ik fouten maakte bij het voorlezen het overnieuw moest en ja hoor het moest overnieuw.
Ik snapte er even niets van maar haar broer maakte een fout Emoticon: Frustrated Emoticon: Party!

spacer line  

Yerun als het vliegtuig neerstort krijg ik dan mijn geld terug .....lol....maar ja de huwelijksreis is dan wel achter de rug....of is het garantie tot de deur....lol... Emoticon: Smile

Ik ben en was helemaal niet nerveus alleen de warmte speelde me parten ik dreef bijna mijn pak uit...zit nu weer lekker in mijn korte broek...

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Meneer en mevrouw Willem en Elsi,

Van harte gefeliciteerd met uw huwelijk!!!!!
Ik wens u vele gelukkige jaren samen!

Emoticon: Smile

spacer line  

Smakelijk eten....selamat makan

Links mijn schoonmoeder....

spacer line  

Iedereen hartelijk dank voor de felicitatie's morgen weer nieuwe foto's anders wordt het zo hetzelfde....
En de scooter heeft een lekke band...geen scooter geen Bintang... Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Nooo

yindee
User
spacer line

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
En veel plezier op jullie huwelijksreis.
Vervelend dat de scooter een lekke band heeft.
Ik hoop dat het makkelijk te maken is Emoticon: Confused

spacer line  

Meer vervelend van mijn fles Bintang...probeer wel even de brommer van mijn zwager te lenen... Emoticon: Smile

senior
User
User icon of senior
spacer line

Willem, gefeliciteerd...Hoe voelt dat nu als eerzaam getrouwde burger? Emoticon: Confused

Geen Bintang? Dat is minder natuurlijk......desnoods maar even lopen? Emoticon: Stupid

hati hati, pelan pelan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Van harte natuurlijk aan het bruidspaar. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
En dat van die lekke band is sneu. Zolang je er niet mee op huwelijks reis hoeft Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

spacer line  

Hij is al in de maak want vandaag valt er verder weinig te beleven morgen komt het grote feest ik vind het prima zo over een uurtje rijd ik weer naar mijn geheime stekkie waar ik regelmatig een fles Bintang drink zelden 2 en nooit 3.
Het duurt toch nog even voor het bedtijd is....
Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitatie's en morgen zeker meer foto's dat is weer eens wat anders als de steeds terugkerende topic's over vliegticket's hotel's visum's enz enz.
Zien de forumgangers ook eens wat anders.

marcel70
User
spacer line

Willem
Gefeliciteerd Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Becik ketitik olo Ketoro

spacer line  

He he mijn scooter weer gemaakt en mijn Bintang achter de kiezen en nu is het wachten geblazen.....voor de huwelijksnacht... moet wel zachtjes doen is zo gehorig hier... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

spacer line  

Mijn vrouw deelde net mede dat ze de muziek gaan cancelen omdat er verderop iemand overleden is.
Geen alcohol ok daar kan ik me wel in vinden dat hoeft niet per se maar als ze dan ook nog de muziek cancelen omdat er iemand die verder op woont overleden is dat gaat mij te ver.
Geen muziek dan ook geen Willem ga ik lekker een Bintang op mijn geheime stekkie drinken en kunnen ze het verder alleen uitzoeken.
Receptie tot 2 uur en dan ben ik weg...
Slepen ze die dode maar ergens anders naar toe.
Als het iemand van de familie was geweest had ik er nutuurlijk anders tegenover gestaan.
Maar voor een vreemde onze muziek cancelen dat gaat me net iets te ver...we zullen zien morgen het vervolg.. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,357 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,714,431 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com