indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,
van 6 mei tot 30 mei gaan we voor de vierde keer naar Bali. We hebben al enkele hotels geboekt en hebben eigenlijk nog maar 4 nachten over.
We zoeken nog een bijzonder verblijf (max 45 Euro:nacht), niet echt low-budget dus maar ook niet superluxe. Wij zijn veertigers en hebben geen nood aan uitgangsleven.
We dachten eventueel aan de GILI-eilanden maar ook aan SIDEMEN. Iemand al ervaring met SACRED MOUNTAIN SANCTUARY RESORT (mooie website maar weinig commentaren te vinden)?
We kunnen natuurlijk ook 2 x 2 nachten ergens verblijven.

Ons reisplan:
7 nachten UBUD
3 nachten Candidasa
4 nachten ???
5 nachten Lovina
3 nachten Sanur

Benieuwd naar jullie reacties!
Marc en Karine

santrian
User
spacer line

4 nachten Gili ( houdt rekening met 1 reisdag heen en 1 reisdag terug ! ) van en naar Bali.

elsbeth
User
spacer line

Is dit misschien iets voor je?

www.cempakabelimbing.com.

Ligt van Candidasa op weg naar Lovina, dus zou qua ligging goed kunnen. Het hotel heeft een prijs gewonnen. Ik heb er voor komende zomer 1 nacht geboekt, helaas niet meer tijd. Je hebt dan 2 lokaties in het binnenland en 3 aan de kust. Mooie verdeling toch?

spacer line  

Bedankt voor deze tip! Het hotel ziet er echt mooi uit en heeft zeer positieve commentaren. We hebben er alvast 2 nachten geboekt.

visjuh
User
spacer line

in sidemen hebben wij 2 weken geleden in : lihat sawah gezeten, het ligt geweldig en heeft sinds kort ook een zwembad. Is een gasthouse achtig iets. Eigenaar is leerraar op een school daar.

verder is pemuteran heeeel erg mooi, je kan daar het mooiste snorkelen, veel mooier als in Amed!
Hier hebben we in het Taman sari hotel geslapen.........echt heeel mooi!!

visjuh
User
spacer line

persoonlijk zou ik niet 7 nachten ubud doen,
3 nachten na aankomst is denk ik meer als genoeg.
ik zou nog kijken of je in pemuteran iets kan vinden, hier kan je mooi naar het nationale park gaan, wij hebben hier 3 uur in de jungel rond gelopen, wel met een gids dit doen.
daarna met een bootje naar het eiland menjangan om te snorkelen, dit is daar echt heel mooi!

we hadden een gids uit bali die heel erg goed nederlands spreekt, hij heeft ons in die 3 weken telkens opgehaald en naar ander hotel gebracht en dan ook excurisie die dag van wisseling.........echt aanrader, dus als iemand zijn mail adres zou willen....

spacer line  

dank voor de reacties.

Litah Sawah in Sidimen stond al op ons lijstje dus misschien moeten we dit gewoon doen...

wat die 7 nachten UBUD betreft; de vorige jaren hadden we steeds 5 nachten in Ubud gepland en telkens werden het er meer dus ik denk wel dat we ons ook dit jaar zullen genieten van de massages, wandelingen, fietstochten, ...

Nu enkel nog 2 nachtjes aftellen tot ons vertrek!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,289,886 topic views - 234,448 posts - 13,692 topics - 25,294 members - last post @ 24-10-2019 00:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,754,570 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com