indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

[url]http://[/url]

Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud

daft_punk
User
spacer line

gezellig daar!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En hoewel hem vorige week nog gedreigd werd met ontslag als ie niet zou stoppen 'met die onzin', is hij nu een beetje de held bij de politie, want razend populair geworden in een paar dagen tijd. En ik moet zeggen, ik vind het ook wel grappig om te zien. Emoticon: Worship

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Meer dan grappig, ben van me stoel gerold van het lachen, zeker om zijn gabber naast hem die zoals miljoenen IndonesiŽrs alleen maar belangstelling heeft voor zijn mobieltje, als ik dan toch op de bon geslingerd zou worden, dan maar liever door hem, mag hij die act voor mij ook opvoeren, dan heb ik waar voor mijn geld. Emoticon: Laugh out loud
Zo'n politiebureau zoek ik nog, als ik dan ook net als Willem een hapje en een snackje krijg, dan wordt het een lust om je STM te halen, dan ben ik er niet meer weg te slaan.
Ondanks dat mannen niet echt mijn hobby is, durf ik gerust te stellen dat dit een charmant manneke is die het hier goed bij de dames zal doen, hij heeft ook een leuk stukje gereedschap in zijn tong laten plaatsen daarvoor Emoticon: Nice
Moet een politieagent in Nederland proberen Emoticon: Confused

paulana
User
spacer line

Wat let je , ook jij kan dat in je mond laten plaatsen, doe je het ook goed bij de dames Emoticon: Yeah right!

Om Swastiastu

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Not bad...brother!! Emoticon: I love it

spacer line  

Heb vandaag de vcd gekocht.
Deze wordt aangeboden zodra ik thuiskom en de opbrengst is voor de stichting.

bambang
User
spacer line

Deze zingende politieagent is een popster geworden.

beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100218

eveline
User
spacer line

Ik vind het grappig om te zien, een verborgen talent.
Het maakt het leven met zijn beroep extra aangenaamd, niets mis mee, toch?

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Toen dit filmpje pas verscheen wilden ze disciplinaire maatregelen tegen hem nemen, zijn meerderen vonden het heel ongepast.
Die knul is inmiddels zo populair geworden dat ze nu elkaar vertrappelen om met hem op de tv te verschijnen.
Ik heb afgelopen week een optreden van hem op de tv gezien, dit ventje zal niet zo lang meer bij de politie zitten denk ik.

bambang
User
spacer line

Ja, ik denk het ook dat hij een leven als artiest zal leiden. Dat heeft hij in zich. Hij moet zich alleen nog losrukken uit zijn "loonslaaf"mentaliteit. Hij is (was?) gewend bevelen op te volgen. Als hij een goede manager heeft, kan hij later zelf een villa'tje bouwen. Met zijn huidige salaris zal dat nooit lukken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ach Bambang ze zouden hem best in dienst kunnen houden voor die paar rot centen, levert ze een berg goede reclame op, maar ja zo slim zullen ze wel niet zijn.
We hadden jaren geleden ook zo'n zingende politieman in Rotterdam, jammer dat ie niet met zijn grijp grage delfts blauwe tengels van zijn vrouwelijke collega's af kon blijven, nooit meer iets van hem gehoord.

paulana
User
spacer line

Die is van ellende in de Maas gesprongen en kan er niet meer uit komen!!
Aan de Amstel staan behulpzame Amsterdammers die helpen en hem dan warme koffie geven!!

Op de Zeedijk en Warmoesstraat zijn alleen nog maar zingende agenten vooral voor niet Amsterdammers erg leuk want ze verstaan er niets van.

Om Swastiastu

eveline
User
spacer line

On 24-04-2011 11:07 paulana wrote:

Op de Zeedijk en Warmoesstraat zijn alleen nog maar zingende agenten vooral voor niet Amsterdammers erg leuk want ze verstaan er niets van.

ha ha ha, zal ik opletten als ik weer daar in Amsterdam loop. Doe ik net alsof ik een toerist ben Emoticon: Nice
Meestal kwam ik alleen stoere agenten op de fiets tegen Emoticon: Yes!

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 24-04-2011 11:32 eveline wrote:

[quote removed]

ha ha ha, zal ik opletten als ik weer daar in Amsterdam loop. Doe ik net alsof ik een toerist ben Emoticon: Nice
Meestal kwam ik alleen stoere agenten op de fiets tegen Emoticon: Yes!

Stoere agenten? Wat zijn dat?

Hier in Amsterdam zie je die niet, wat je hier ziet als zogenaamde "sterke arm der wet", nou, nou...... dat houdt niet over Emoticon: Shut up! Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

hati hati, pelan pelan

eveline
User
spacer line

On 24-04-2011 12:04 senior wrote:

[quote removed]

Stoere agenten? Wat zijn dat?

Hier in Amsterdam zie je die niet, wat je hier ziet als zogenaamde "sterke arm der wet", nou, nou...... dat houdt niet over Emoticon: Shut up! Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

hmn ik vind hun fiets en helm altijd wel stoer hoor...
Wie er op fietst, of ze ook zgn 'sterke arm der wet ' zijn...tsa dat kijk ik er al lang niet meer na natuurlijk he. Emoticon: Shiny Emoticon: Puh!
Dat hebben we hier in Den haag/Scheveningen ook erg veel...

paulana
User
spacer line

Senior in de Warmoesstraat hadden we Appie ,en die zong de hele dag vooral als hij langs de ramen liep, stoere agenten in Amsterdam nou nee, meer watjes geworden als ze die heerlijke geur van drugs ruiken beetje zoetig kweet niet wat het is marihuana of zo ,en daar gaan ze ook van jodelen op zijn Amsterdams.

Maar deze agent slaat alles in zijn" one man show"

Om Swastiastu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het gebeuren rond Norman duurt nu al een week of twee en het komt mij mijn strot uit. Hij is overal en nergens te gast en zijn ene liedje ken ik nu ook uit mijn hoofd.

Hij ligt 'gelukkig' enkele dagen al in het ziekenhuis. Gelukkig, omdat het pure vermoeidheid is doordat hij compleet geleefd wordt. Hopelijk wordt het nu ook allemaal wat minder, want hoewel Indonesiers gek zijn op herhalingen (liever 100 keer dan 99 keer) is het nu wel leuk geweest.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Yerun hij heeft zich terug getrokken om een nieuw lied in te studeren.
"Norman" van Sue Thomson uit 1961, zal het goed gaan doen ze zijn hier gek op oldies.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Teruggetrokken in het ziekenhuis dan toch.. want ook die beelden worden tot in den treure herhaald. Emoticon: Sadley

paulana
User
spacer line

Jeroen heb jij geen uitknop aan je televisie of een ander kanaal waar een film op is
Het liefst p...o kom je van die agent af. maar die films komen na 1 uur . opnemen een optie Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

yindee
User
spacer line

Elke keer als ik hem zie moet ik weer lachen.
En wat een aanstekelijk liedje geweldig Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Joh heb ik ook, en als het echt teveel? wordt ,gaat de TV of uit of op een andere zender. Emoticon: Party!

Beetje humor kan toch geen kwaad , in ieder geval veel beter als al dat bloed zien vloeien bij die aanslagen, daar kan je, je ogen niet voor sluiten, daarom komt die agent ook zo goed aan Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

yindee
User
spacer line

Paulana,
Jij woont zeker in IndonesiŽ want hier in NL zie je hem helaas( ?) niet op TV.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 26-04-2011 08:30 paulana wrote:
Jeroen heb jij geen uitknop aan je televisie of een ander kanaal waar een film op is
Het liefst p...o kom je van die agent af. maar die films komen na 1 uur . opnemen een optie Emoticon: Wink Emoticon: Shiny
Tuurlijk heb ik een uit-knop. Die gebruik ik dan ook met regelmaat. Ben echter niet alleen thuis, dus tja.. Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,526 posts - 13,700 topics - 26,445 members - last post @ 16-12-2019 09:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,869,590 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com