indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Larosaurus
User
spacer line

Weet iemand een kunstje om met dit hotel in contact te komen, website opend niet, in cache niks beschikbaar, zoek e mail adres om in contact te komen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De website van het hotel lijkt hier wel gewoon te werken?

http://www.nyiurresorthotel.com/

Vanuit daar moet het wel lukken vermoed ik zo. Je kunt trouwens beter telefoneren, want email wordt vaak gezien als leuk speeltje om te vermelden op de website, niet als manier van vlotte communicatie.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hoi Yerun,
De website kan niet worden weergegeven is de melding die ik ook krijg...
In Google opgezocht staat er vaak "hid" achter...Misschien geen exportprodukt?

Emoticon: Nooo

En nu ineens weer wel!?

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

all,

De website is gebouwd in de nieuwste versie van Flash..En VEEEEl te groot ook Hierdoor kan het zijn dat op sommige computers het ding het niet doet. Ik probeer even een workaround te zien te krijgen.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Larosaurus: enige specifieke info gevraagd? Dan zoek ik het even voor je op

Ga staan waar geen plek is om te staan.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Eerst kreeg K ook
Geen contact.

Nu eindelijk komt er een beeld te voorschijn met heel langzaamaan beeld binnen komen van de site.
Het is ook geen wonder want hun resolutie geeft aan 1024x768
Het is al bijna 5 minuten aan het draaien maar nog 15% binnen.
Neen dit zijn die vervelende site die je maar snel moet vergeten.
Dommer kan je het niet maken om die hoge resolutie te maken........ Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

weg klikken

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 09-04-2011 10:58 zieleffe wrote:

Click to see original image

Eerst kreeg K ook
Geen contact.

Nu eindelijk komt er een beeld te voorschijn met heel langzaamaan beeld binnen komen van de site.
Het is ook geen wonder want hun resolutie geeft aan 1024x768
Het is al bijna 5 minuten aan het draaien maar nog 15% binnen.
Neen dit zijn die vervelende site die je maar snel moet vergeten.
Dommer kan je het niet maken om die hoge resolutie te maken........ Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Click to see original image

weg klikken

klop!!!! en er staat ook bijna geen info op! Traag ding.....SKIP

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

pak ronald; inderdaad belachelijk groot al die flash zooi, dat kan ook een reden zijn dat het niet werkt. Jammer, want het lijkt een goed hotel te zijn.

Larosaurus
User
spacer line

Okay, dat ligt dan niet aan mij, ik zoek idd het email adres en overige gegevens om ze te bereiken, krijgt goede kritieken, wil kijken of ze iets voor ons vrij hebben

Larosaurus
User
spacer line

Ik merk idd dat sommige hotels niks doen met mail, of dat er oude adressen opstaan. Vorig jaar Thailand geweest, daar is gebruik internet veel gewoner.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

reservationRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.nyiurresorthotel.com

Larosaurus
User
spacer line

Hun mailbox is vol, mails bereiken hun niet, ik ga het telefonisch proberen.
Iemand nog tips voor andere hotels in pangandaran?
Vreemd, met allerlei hotels van java t/m lombok contact gehad via mail, maar pangandaran lijkt wel op een andere planeet te liggen.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Probeer eens Adam's Homestay of Sandaan II

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Een paar maanden geleden logeerden wij in SIP .
Ze hebben travelpaketten vanaf Bandung( hun verkoopkantoor)
Wij zijn gewoon gaan melden bij de receptie .
Door de weeks hebben ze relatief goede kortingen tot 50%.
Als je hun travelpakket neemt , krijg je vervoer , een paar dagen Pangandaran , en hotel erbij .

http://www.hotelsip.com/engrekreasi.html
Warm aanbevolen is een andere locatie in de buurt waar men kan surfen , mijn inziens een betere strand dan Pangandaran ondanks dat het kleiner is .
De naam ben ik even vergeten , iedereen weet het wel als je daar gaat vragen.

bisa dicek of makemyday .

Larosaurus
User
spacer line

Geweldig, bedankt voor de tip SIP Sun in Pangandaran, heb ze net een mail gestuurd, ben benieuwd.
Dat andere dat bedoeld wordt is de javacove in Batu karas, maar dat wordt me afgeraden omdat het in Batu karas enigszins overspoelt wordt tijden s de ramadan, en er van het rustige plaatsje niks meer ovverblijft. Is anders ook een prima keuze, maar net op de dagen dat ik er ben niet.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

63,937,222 topic views - 229,193 posts - 13,640 topics - 19,764 members - last post @ 19-11-2018 20:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

108,652,005 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com