indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maam Diaan
User
spacer line

Hallo,

ten eerste heb ik geen verstand van computerbeheer, maar zou het kunnen dat de reisverhalen een aparte plaats krijgen en de commentaren erop ook?
Ik vind het zo jammer als ik een reisverhaal zit te lezen en daar tussen door alle commentaren te zien, of ze nu positief of negatief zijn maakt me niet uit, het haalt me iedere keer uit het verhaal wat iemand wil vertellen.
Misschien is dat ook wat sommige mensen hiermee willen bereiken.
Dit is zo jammer.
Denk ook dat het mensen tegen houdt (mijzelf incluis) om hun verhalen te schrijven, het is hun verhaal en dat is leuk om te lezen, als je het niet leuk vindt of interessant sla je het over.
De commentaren als je die wilt lezen kan je dan doen, maar niet tussen het verhaal door.
Ik weet niet of het kan, maar ik zou het fijn vinden en misschien meer mensen met mij.
Wilt u hier is over nadenken?
Alvast bedankt Diana

spacer line  

Tsjaaa dus kan je beter je verhaal ergens anders plaatsen en een link op het forum probleem opgelost.
Soms is het vervelend en soms niet dan is het leuk en motiveerd het me.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Diaan,
Jeroen kan daar een topic van maken. Ik ben echter bang dat, als je je reisverhalen hier plaatst dat je dan weer van alles over je heen krijgt. Er zijn voldoende sites waar je je reisverhalen kwijt kunt en daar kun je gelukkig niet op reageren.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Willem,
Waar ben je???

Als je hier niet wil reageren dan geef ik Jeroen toestemming om mijn mailadres aan jou te geven. Dan kunnen we op deze manier contact met elkaar houden.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

maam Diaan
User
spacer line

Hallo BintangJan,

dit was een vraag in april, toen Willem zijn reisverslag/ belevenissen hier schreef en er constant andere dingen tussen stonden.

Vond dat heel vervelend lezen.

Ben niet van plan om een verhaal (gaat dit keer alleen over ons weeshuis) hier op te schrijven, maar heb genoten van de verhalen van Anne Mieke.

Ze heeft ze me nu, gebundeld met schitterende foto's toegestuurd, heb het half gelezen, maar niet intensief, dus neem ik ze nu mee naar IndonesiŽ en ga er dan echt een paar uur voor zitten.

Diana

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Anne Mieke,

Mag ik de gebundelde versie ook ontvangen?

Groet Anneke en Jan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

En zo komen de misverstanden de wereld in.
Ik HEB helemaal geen gebundelde versie dus die heeft ook niemand. Wat Diana heeft is het verhaal van afgelopen juni (dus Bali, Sumbawa, Lombok, Madura en Oost Java). Ik heb ook die van afgelopen januari klaar maar die is nooit "de lucht" ingegaan. En straks komt er weer een hoop ik van mijn reis naar Papua (Maluku).

Sorry dat ik een beetje kribbig reageer maar ik heb veel aan mijn hoofd op het moment en het lijkt wel of ik met iedereen miscommunicatie heb wat absoluut niet aan mij ligt.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

maam Diaan
User
spacer line

Sorry AnneMieke,

was niet mijn bedoeling.
Vind het er mooi uitzien, maar is dus gewoon haar tot nu toe laatste reisverhaal.
Verkeerde woorden gebruikt en verwarring gesticht.

Diana

spacer line  

On 14-09-2011 08:28 Anne Mieke wrote:
En zo komen de misverstanden de wereld in.
Sorry dat ik een beetje kribbig reageer.

Ik denk,ik denk , dat het weer tijd is voor een Durian ! Emoticon: Yummie!

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 14-09-2011 18:56 Peter191064 wrote:

[quote removed]

Ik denk,ik denk , dat het weer tijd is voor een Durian ! Emoticon: Yummie!
Nee Peter dan zit je er een beetje langs. (ja ik lees goed). Voor mij is op dit moment dit forum even een paar minuten mijn hoofd leegmaken om het vervolgens weer vol te laten stromen met sores en stress. Ooit gehoord van Murphy? Nou, daar heb ik sinds een dag of 5 een abonnement op.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
User
spacer line

Sterkte dan Anne Mieke, laat je niet gek maken. Ik hoop dat Murphy snel weer vertrekt.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Toch nog een prettige conversatie hier.
Misschien lijkend op leed vermaak, maar leuk om te lezen.
Ik heb ook wel eens Bikin Pusing Kepala, maar ik weet waar het vandaan komt.. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

Thanks BintangJan c is dj dus moest een s zijn............... Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel, Bikin Pucing Kepala?

Een borreltje teveel????

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 14-09-2011 22:29 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]
Nee Peter dan zit je er een beetje langs..

Lekker Brabants.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,613,396 topic views - 235,463 posts - 13,700 topics - 26,283 members - last post @ 11-12-2019 10:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,662,484 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com