indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Maar weer een heel verhaal, met wat ons overkomt.
Heb op de heenreis een begeleiding aangevraagd voor mijn schoonmoeder.
Met ook de mededeling dat ze op de terugreis ook die begeleiding zou krijgen.
Want zie je, kan toch niet met al die koffers en die invalide wagen samen tegelijk rijden.
Zag via die raam waar je naar die band 15 waar de koffers aankomen hen staan, als enige nog de rest was al weg.
Ze zag mij en ze gebaarde mij met haar handen hoe ze nu naar buiten kon komen.
Ik wilde naar binnen toe maar een vrouw met zo donkere pak aan hield mij tegen mocht er niet in.

Er lopen veel mensen daar met blauwe hesjes aan en om hun nek zo idkaart
Want er was geen begeleiding aanwezig.
Een piloot zag dat en die was zo vriendelijk om hen te helpen.
Intussen wilde K daar naar binnen komen maar dat lukte niet dus ben K naar de informatie bali gegaan.
En heb daar mijn klacht ingediend.
Die vertelde mij dat Wij geen aanvraag gedaan hadden.
Dus de les is nu weer apart aanvragen voor begeleiding opnieuw aan te vragen een paar dagen voor aankomst ..................... Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Andere praat'

45havana
User
spacer line

Wij vragen begeleiding aan bij de aankoop van onze tickets.Mijn vrouw kan niet te lang staan of lopen.Het wordt dan op de ticket vermeld dat ze een rolstoel nodig heeft en ook op de retour ticket.Nooit een probleem gehad,wel zelf ook alert blijven bij het inchecken en er op attenderen.

spacer line  

Inderdaad je kunt het beste voor assistentie opgeven bij het boeken, je krijgt bij je ticket een bevestiging voor assistentie op alle luchthavens. Mijn laatste ervaring was afgelopen eind maart/april op de luchthavens Amsterdam, Kuala Lumpur en Jakarta v.v. In Jakarta werd ik opgewacht door een jong meisje (net geslaagd van de SMA) met rolstoel, nou ik hoefde alleen te zitten en werd uiteindelijk geparkeerd achter de immigratie. Het meisje regelde zelf mijn visa en de immigratie. Bij de bagage band een kruier genomen en verder gebracht tot aan de parkeerplaats, dat is pas service en heb beiden ruime fooi gegeven. Emoticon: Yes!

Alaaf

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,371 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com