indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

TinusP
User
spacer line

wij vliegen met la Garuda naar Bali.
Nu heb ik enkele vragen voor ervaren Bali reizigers.

Klopt het dat je bij la Garuda niet online kunt inckecken ( Amst-Denpassar).Wat zijn de beste stoelen in de Airbus 330-200 van deze maatschappij?
Wij hebben lnage benen en zitten daarom graag bij de nooduitgang.

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoord.

paulana
User
spacer line

Inage benen Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Larosaurus
User
spacer line

Zoek even op www.seatguru.com

Pierre118
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.TinusP Op seatguru.com komt Garuda niet voor, hier wel : http://www.seatplans.com/airli(...)ia-A330-200-seat-map

Je kan inderdaad niet online inchecken, zorg dat je op tijd op Schiphol bent. Alleen mensen langer dan 1.90 (moet op je paspoort staan!) komen in aanmerking voor de stoelen bij nooduitgangen.

Mijn vrouw en ik vliegen in mei naar Bali met Garuda, ik heb stoelen kunnen reserveren omdat ik 'connecties'' heb, maar normaal gesproken kan dat niet bij Garuda, of je moet rechstreeks bij garuda geboekt hebben, dan kan het wel.

Bij wie heeft u geboekt?

Pamelabak
User
spacer line

Je kan inderdaad niet online inchecken, zorg dat je op tijd op Schiphol bent. Alleen mensen langer dan 1.90 (moet op je paspoort staan!) komen in aanmerking voor de stoelen bij nooduitgangen.

Dit is niet helemaal waar. Ik ben 1.60m en krijg toch heel vaak op mijn verzoek een stoel bij de nooduitgang. Garuda en Malaysia zijn de enige die dit doen, behalve als de KLM voor Malaysia het inchecken doet, dan kan je dat vergeten.

Pierre118
User
spacer line

'Dit is niet helemaal waar. Ik ben 1.60m en krijg toch heel vaak op mijn verzoek een stoel bij de nooduitgang. Garuda en Malaysia zijn de enige die dit doen, behalve als de KLM voor Malaysia het inchecken doet, dan kan je dat vergeten.'

Is dat tijdens het inchecken op Schiphol? Want, ik probeer het ruim van tevoren wel eens, maar kansloos.

spacer line  

Sinds oktober ben ik al 3 x met de Garuda gevlogen.Gisteren net terug.
Kan altijd mijn keuze kenbaar maken en krijgen . Bij de gangpad, dicht bij toilet cq keuken .
Heb veel kleinere mensen gezien die naast de deur zitten of vooraan met lange beenruimte .
Principe is , wie het eerst komt / vraagt het eerst kan krijgen.

bisa dicek of makemyday .

Pierre118
User
spacer line

Goed dat ik dat weet, zal er volgende keer aan denken!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Tickets, luchtvaart en vervoer'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,090 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com