indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sukabumi
User
User icon of sukabumi
spacer line

Na 53 jaar Nederland heb ik besloten om de komende jaren in Indonesië door te brengen.
Van dit forum heb ik al veel opgestoken en volg het dagelijks.
Nu ben ik op zoek naar een huurwoning in Denpasar-Renon en vraag mij af of er wellicht een forumlid is die iets heeft of weet.
Ik zoek een woning met 3 slaapkamers en er moet een mogelijkheid zijn om buiten te zitten voor een hapje,drankje en goed boek. De huurprijs zal rond de 30 miljoen per jaar moeten liggen en zou per mei of juni dit jaar in kunnen gaan. Vrijdag 8-4 kom ik naar Bali en heb dan enige weken om e.e.a. in orde te maken. In september volgt de definitieve stap.

vr.gr. Bas

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Bali, het godeneiland'

spacer line  

Woon zelf (ook) in Denpasar - Renon en weet zodoende dat er hier voldoende te koop en te huur staat. Ik raad u aan om gewoon een week of wat in hotel "Puri Samaritan" in Jl. Tukad Musi III (hartje Renon) te verblijven en vandaar in Renon rond te kijken.

U zult dat zelf moeten doen omdat veel huizen direct / via de eigenaar verhuurd worden - niet via een makelaar o.i.d. - en slechts geadverteerd worden met niet meerr dan een A4-tje op de buitenmuur.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Mocht u echter via een makelaar willen zoeken en/of huren, dan zit er op ca. 150 meter afstand vanuit hotel "Puri Samaritan" een makelaar aan Jl. Tukad Musi die met name huizen in de verkoop en verhuur heeft in Renon, Panjer en Sidakarya.

If you have nothing to loose, you can risk everything

sukabumi
User
User icon of sukabumi
spacer line

Amed, bedankt voor de tip.

Bas

kuncitan
User
spacer line

Hierbij een link naar een huizensite die redelijk veel huizen in Renon te huur aanbiedt. De meeste huizen wel boven uw budget maar wellicht heeft u er wat aan al is het maar om een indruk te krijgen van wat je voor een bepaalde huur mag verwachten.

http://www.balireals.com/bali-house-for-rent

Milani
User
spacer line

Weet een huis in Renon Jalan Tukad Balian 123 te huur 45 miljoen heeft twee slaapkamers en een aparte pembantu kamer.
Mooie inboedel die overgenomen mag worden voor € 2.500.=.
Te betrekken per mei 2011

Gert Sanur
User
spacer line

Beste Sukabumi,

Op de website www.balipropertyhome.com staan een paar huizen in de prijsklasse die je zocht.

De meeste zijn nieuw gebouwd of bijna nieuw.

Veel succes met het vinden van woonruimte.

Gert Sanur

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,663 posts - 13,688 topics - 24,501 members - last post @ 20-09-2019 18:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,439,230 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com