indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

trees
User
spacer line

Is het raften op de Ayung rivier een gevaarlijke activiteit?
met andere woorden: moet je ervaring hebben?
is een zwemdiploma noodzakelijk?
is de rivier in de zomer (juli-aug) diep?
geschikt vanaf welke leeftijd?

Pamelabak
User
spacer line

Trees,

Mijn dochter en ik hebben vorig jaar maart op de Ayung rivier geraft. Je hoeft totaal geen ervaring te hebben. Van te voren krijg je instructies en er gaat een ervaren gids mee. Er waren bij die rafting kinderen mee vanaf een jaar of 10 (schat ik). De rafting op deze Ayung rivier vond ik niet gevaarlijk, misschien dat anderen anders over denken. We zijn ook vanaf een 4m. hoge waterval gegaan, voor mensen die nooit geraft hebben een hele ervaring. Mijn dochter en ik hebben in ieder geval van genoten.

Groetjes,

Pamela

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Trees,

een zwemdiploma is niet nodig, iedereen is verplicht om een zwemvest aan te doen.
Voor een raft op de Gegala Waja rivier kun je hier kijken: www.merapi.nl/reis_onderdeel/wild_water_raften

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  

Gevaarlijk? Wel nee, vorig jaar / 2010 maar 1 persoon bij omgekomen.

Nee, je hoeft geen ervaring te hebben

Nee, een zwemdiploma is niet noodzakelijk.

Nee, in Juli / Aug. is de rivier op zijn ondiepst. In de regentijd, m.n. de maanden Januari en December, staat de rivier op zijn hoogst.

Kinderen vanaf 7 jaar mogen mee.

Meer informatie o.a. op http://www.balisobek.com/rafting.html

If you have nothing to loose, you can risk everything

Pascal.F
User
spacer line

Trees

In september 2009 heb ik de afdaling gedaan met vertrekpunt 20 min rijden van uit Ubud.
Soms moesten we even uit de boot omdat er te weinig water was maar het is een toffe tocht .Duurt een halve dag maar probeer in de ochtend te gaan.
Niet boeken bij de boven vermelde firma's maar gewoon in Ubud in een reisbureautje.
Ik betaalde denk ik 25 per persoon all-inn.

Zeker doen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,995 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 08:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,823,207 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com