indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, airlines and transport > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ans H
User
spacer line

Hallo, mijn dochter werkt (lokaal, dus weinig roepiaas per maand) in Jakarta en wil graag naar Nederland op vakantie (een beetje heimwee). Wat is verstandig een ticket in Nederland kopen of in Jakarta??? Heeft er iemand suggesties.

Groetjes Ans

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Beste Ans,

Laat haar het ticket kopen in ID... dit scheelt zeker een hele hoop geld. Vooral omdat zij deze in Dollars moet betalen en zoals je weet staat de koers van de Euro t.o.v. de Dollar redelijk hoog. Wel moet ik aantekenen dat je het koers verschil tussen Roepia-Dollar en Roepia-Euro moet bekijken om een goede omrekening te krijgen. Mijn vriendin heeft vorige week een ticket gekocht en dat kwam op zo'n 10% uit in voordeel van de Euro.
Het beste is om iemand wat Dollars uit Nederland mee te geven zodat je daar een ticket in Dollars kan kopen. Dit geeft het minste koersverlies. Maar zowiezo... tickets in ID zijn goedkoper dan in Nederland... Zeker wanneer je in (voor ons) omgekeerde volgorde reist...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Dag Ans, wij gaan 22 januari a.s. voor 1 maand naar Jakarta - Bali. Kan ik misschien iets voor je meenemen?

Groetjes Ilse

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,020 posts - 13,725 topics - 32,683 members - last post @ 08-08-2020 10:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,186,579 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com