indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peterr
User
spacer line

Hallo Allemaal,

Ik ben in maart jarig en wil dat op Zuid- Bali vieren. Ik zoek een goed restaurant met niet te gek hoge prijzen (50 euro of meer), waar ze lekkere muziek draaien bijv. gouwe ouwe.
Belangrijk vind ik vers eten, niet te grote lappen vlees en een goede wijn.

Alvast bedankt voor de moeite,
Peterr

paulana
User
spacer line

Alleen al voor een goede wijn betaal je Rp 3-400.000,- per fles
Reken maar uit per glas in een restaurant, ben blij dat wij niet drinken anders waren we failliet. Alcohol is heel duur geworden ook de Balinese Hatten wijn doet nu in de Lotte markt Rp. 275.000,- tel maar uit je winst Emoticon: Confused Emoticon: Yeah right!

Om Swastiastu

peterr
User
spacer line

Hallo Paulana,

Bedankt voor je reactie.
Ik bedoelde niet meer dan 50 euro voor het eten.
Ik wist dat de wijn duur was op Bali dus ik zal een aantal glazen drinken, want ik word maar een keer..
Mijn Indonesische vriendin drinkt geen wijn en ik wil op zo'n speciale avond eens niet op Bintang terugvallen, ik zag bij de Gall Gall dat Riesling goed bij spicy eten past.
Weet je nog een adresje?

Peterr

glitter
User
spacer line

in sanur heb je een heel goed restaurant.
aladin,
goede wijn en zeker niet duur
heerlijke muziek van vroeger,

jl.danau tamblingen..kom er ieder jaar,eddie.

paulana
User
spacer line

Hoi Peterr

In Sanur zijn er zoveel restaurants bijgekomen en ik geloof in het hele zuiden.
Maar voor 50 euro zelfs voor 2 personen kan je goed eten.
Er is een nieuwe bijgekomen tussen Carrefour en Galleria ziet er heel leuk en knus uit
en op het bord staat nassie pedas met ikan bakar en nog wat vanaf Rp. 7.500.- niet te geloven toch. Maar erin was ik nog niet ,. ligt aan de rechterkant als je van Carrefour komt en dan een flesje champagne je wordt maar 1x tig toch. De duurdere restaurants tsjaa zijn vaak wat steriel in mijn ogen ( niet in de keuken helaas ) maar dit ziet er echt leuk uit kan niet missen met leuke Emoticon: Confused verlichting buiten en een soort van binnenplaats.
Champagne kan je meenemen of riesling vanuit Nederland niet teveel ik dacht 2 flessen

Groetjes en tot ziens in maart toch Emoticon: Cooool

Om Swastiastu

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Peter

Lalu Ciola
Petitenget
Krobokan

Met mooi uitzicht op zee.

Shalom

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,765,161 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,011 members - last post @ 25-11-2020 16:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,437,893 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com