indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zijn er al waarschuwingen in IndonesiŽ gemaakt, of weten ze dat het niet zo ver komt.
Men laat hier beelden zien van 10 meter hoog en dat zou kunnen betekenen dat alle kusten van de Oceaan.....

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
User
spacer line

Wanneer gebeurde dat Om Ziel, heb er hier nog niets van vernomen Emoticon: Confused

Om Swastiastu

Pamelabak
User
spacer line

On 11-03-2011 09:42 paulana wrote:
Wanneer gebeurde dat Om Ziel, heb er hier nog niets van vernomen Emoticon: Confused

Nederlandse tijd rond een uur of 7 ('s ochtends) en japanse tijd rond 15.00 uur in de middag.

paulana
User
spacer line

Mijn hemel, waarom hoor ik hier weer niets, hele dag radio aan maar nee hoor
misschien op TV maar even kijken

Dank je wel Pamela

Paulana

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

Eventuele golven bereiken Indonesie ongeveer 4 uur na de schok bij Japan

hati hati, pelan pelan

Pamelabak
User
spacer line

Ik hoorde net op de tv dat ze over 2 uur op Nieuw Guinea, Sulawesi en de Molukken zullen gaan voelen.

Volgens zeggen moet het nu ook op de Indonesische tv te zien zijn.

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Wij hebben net Marsel Maas van uit Jakarta gehoord, die vertelde dat er in Jakarta geen waarschuwingen zijn uit gegaan....... Emoticon: So funny Emoticon: Blush Emoticon: Sadley

Evacuaties Filipijnen en HawaÔ na tsunamiwaarschuwingen
HIER te lezen

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Er is geen vliegtuig meer te zien op die foto, hopelijk vliegen ze ergens in de lucht en zijn ze niet een paar kilometer verder aangespoeld... Eng hoor Emoticon: Nooo

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Over vier uur? Dan hebben ze nog 45 minuten voordat een mogelijke golf bij Sulawesi e.d. aan land komt. Ben benieuwd, hoewel de beving met tsunami inmiddels overal op het nieuws is, is er geen waarschuwing voor tsunami's in eigen land... Emoticon:

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Golven van de tsunami zouden rond zes uur (niet bekend of dit lokale tijd of west-Indonesische tijd is) aankomen in onder meer Papua, Noord Maluku en Noord Sulawesi.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En kennelijk is de tijd WIB, dus nog iets minder als twee uur te gaan. Handig, want dan is het net donker aan het worden. Emoticon:

Marijn82
User
spacer line

Is er ietrs bekend over het eiland Ceram, komt de tsunami daar ook?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het laatste bericht was dat het rond 6 uur plaatselijke tijd de eilanden berijkt in IndonesiŽ..
Het goede nieuws is dat het nog geen een meter hoog zal zijn. Emoticon: Confused Emoticon: Cry

HIER te zien video van CNN. Emoticon:

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maar een tsunami van 1 meter is vele malen krachtiger dan een golf van 1 meter.. en dat vergeten een hele hoop mensen. We zullen zien, hopelijk valt het allemaal mee.

paulana
User
spacer line

TV-One bericht erover ; oa Sulawesi - Molukken

Om Swastiastu

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Volgens de molukken op Ternate Manado is de bevolking in hoger gelegen gebieden gevlucht Emoticon: So funny

paulana
User
spacer line

ze zijn aan het evacueren Om Ziel geloof dat het Sulawesi is het gaat wat door elkaar Metro tv en TV one

Om Swastiastu

elsbeth
User
spacer line

Leo, hoe is het met jou? Is de situatie in Manado ook gevaarlijk? Enfin, je zal wel wat anders te doen hebben dan kijken op het forum.
Groet Elsbeth

paulana
User
spacer line

Manado stond ook op de lijst van TV-One Elsbeth, maar hopen dat het allemaal gaat meevallen!! er wordt geevacueerd

Om Swastiastu

raanr
User
spacer line

Om circa 14.00 uur Nederlandse tijd zijn in kampong Waai, Ambon, de mensen de bergen in gevlucht. Bijzonderheden zijn nog niet bekend omdat de locale tijd daar circa 24:30 uur 's-nachts is.

paulana
User
spacer line

Sorry maar ik dacht dat het verschil in tijd nu 8 uur later is op Ambon, en niet 12.5 uur

Ik kan het fout hebben natuurlijk

Om Swastiastu

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Shalom

raanr
User
spacer line

Als je goed had gerekend kwam je uit op 10.5 uur, maar zo bedoelde ik het niet.

Om 14:00 uur NL tijd, Ambon tijd 22:00 uur, zijn de mensen in Waai geevacueerd en de bergen in gevlucht. Op het moment van mijn eerdere posting, 16:34 uur, was het in Ambon 24:34 uur. Of beter: zaterdag 12-3-2011, 00:34 uur.

paulana
User
spacer line

Nl tijd 14.00 Ambon 8 uur later. ik heb niet naar de tijd van jouw posting gekeken , daarvoor is-was de situatie te ernstig, heb er nl ook familie wonen.

Bedankt voor je antwoord

Paulana

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

58,122,478 topic views - 226,764 posts - 13,598 topics - 18,418 members - last post @ 26-05-2018 08:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

100,734,399 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com