indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elang-biru
User
spacer line

Het is mogelijk dat GA rond april weer op europa gaat vliegen, maar dit IS nog in de planning en mogelijk dat ze eerst weer op Frankfurt en Londen gaan vliegen dan Amsterdam.

Nadere informatie volgt.... Emoticon: Cooool

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Leuk en aardig maar mag ik je bron weten?

Eerst zien en dan geloven Emoticon: Nice

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ik vraag mij af of we nou allemaal een gat in de lucht moeten springen van blijheid? Emoticon: Yawn Emoticon: Nooo

Geef mij maar de andere maatschappijen!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 18-12-2004 10:09 elang-biru wrote:

Nadere informatie volgt.... Emoticon: Cooool

Waarschijnlijk in jun/jul van het volgende jaar doen ze weer AMS aan... Maar er zijn nog geen slots aangevraagd... http://www.slotcoordination.nl/frameset.asp?w=1024 zou toch eens tijd worden!!!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

elang-biru
User
spacer line

kijk is aan negatieve albertje is weer van de partij. Emoticon: Yawn

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nou, voor mij hebben ze afgedaan door het geintje om ermee te stoppen. Ik kon nog omboeken, ik ben nu immers in Indonesie, maar dat soort geintjes flikken ze bij mij dus mooi niet meer. Emoticon: Talk to the hand

Ik pak wel Singapore Airlines o.i.d., kost net zo veel en heeft tenminste nieuwe vliegtuigen

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

Garuda is vooral interessant voor de mensen, die alleen een ticket kopen en geen verzorgde reis. b.v;
ik wil een keer naar Papoea of Noord-Sulawesie.
Ik neem een ticket van Amsterdam naar Manado, met een 'tussenstop' in Bali. Dat is veel goedkoper dan Amsterdan Bali en dan een retoutje Manado. Emoticon: Yawn

Wayang Golek: Petruk

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat zou ook voor mij interessant zijn.Redelijk veel mensen hebben in Bali een tweede woonst.Ik niet hoor alleen twee Panti Asuhans en als ik daar naar toe mag gaan dan kan ik alle kinderen beter zo een dagje mee uit nemen of eens trakteren op een lekker ijsje.Ja ik lust graag ijs-shanghai.O in Manado heb ik familie hij is kinderarts.
Umberto Emoticon: Wink

spacer line  

Zojuist het volgende mailtje van Garuda gekregen:

Geachte Heer van Riet,
Helaas Garuda Indonesia zal dit jaar zeker niet op Europa vliegen.

Met vriendelijke groet,

Fokke Brink
Reservation & Ticketing Supervisor
infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.garuda-indonesia.nl
Brachthuijzerstr. 4 - 8
1075 EN Amsterdam
tel +31(0)20 5502640
fax +31(0)20 5520650

spacer line  

Zojuist het volgende mailtje van Garuda gekregen:

Geachte Heer van Riet,
Helaas Garuda Indonesia zal dit jaar zeker niet op Europa vliegen.

Met vriendelijke groet,

Fokke Brink
Reservation & Ticketing Supervisor
infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.garuda-indonesia.nl Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.garuda-indonesia.nl>
Brachthuijzerstr. 4 - 8
1075 EN Amsterdam
tel +31(0)20 5502640
fax +31(0)20 5520650 bold text link here underlined text link here underlined text link here

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Garuda draagt verkoopactiviteiten over aan General Sales Agent

08-02-2005

AMSTERDAM - Na het staken van de lijndienst Amsterdam-Jakarta heeft Garuda Indonesia besloten haar Nederlandse sales & marketing activiteiten over te dragen aan een General Sales Agent (GSA). Op het kantoor in Amsterdam blijft een team van vier personen werkzaam voor de aansturing van een aantal GSA’s in Europa, die de verkoop van binnenlandse en regionale vluchten voor de maatschappij verzorgen.

Het management van Garuda heeft eind januari besloten deze activiteiten zo spoedig mogelijk over te dragen aan een nog te bepalen GSA. De Indonesische luchtvaartmaatschappij is nog op zoek naar GSA’s in Nederland, België en Scandinavië die per direct de activiteiten kunnen overnemen.

Bron: www.luchtvaartnieuws.nl

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Bij Garuda weet je het nooit.....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Rahwana
User
spacer line

jawel Indra setiawan de president&Ceo van garuda indonesia zij dat ze van af 15aprill weer naar nederland willen omdat er heel veel menzen met indonesische afkoms in nederland wonen dus daarom
ben ik erzeker van

stacy Soetardjo

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik denk het niet Rahwana; zie onderstaande website. Ze hebben geen landingsrechten gekocht voor 2005. Garuda zelf gaat dus zeker niet vliegen zoals het er nu naar uitziet. Misschien in samenwerking met een ander... maar dat kan je niet op de website zien.

http://www.slotcoordination.nl/frameset.asp

Rahwana
User
spacer line

ok zo dus ! ik werk op een reisbureau en werd mij aleen verteld dat mr Indra setiawan de President&Ceo van gruda het overweegt en wel vanplan is om te doen dus we zullen wel zien ik hoop het teminste

stacy Soetardjo

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 08-02-2005 13:37 Jeroen wrote:
Ik denk het niet Rahwana; zie onderstaande website. Ze hebben geen landingsrechten gekocht voor 2005. Garuda zelf gaat dus zeker niet vliegen zoals het er nu naar uitziet. Misschien in samenwerking met een ander... maar dat kan je niet op de website zien.

http://www.slotcoordination.nl/frameset.asp

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Jeroen
Airportslotjes kun je ook in een kort tijdsbestek indienen.... dus Garuda kan nog altijd weer naar A'dam vliegen. Een feit is alleen dat er in een bepaald tijdsbestek maar een bepaalde hoeveelheid vliegtuigen kunnen worden afgehandeld. Vooral voor tijdens de "spits" op de luchthaven is het dus een kwestie van het snel inschrijven. Eigenlijk geldt dit niet helemaal voor Garuda aangezien zij meestal erg vroeg landen en in de middag weer vertrekken. Er zal dus altijd wel plek voor hun zijn en ze kunnen dus altijd nog komen.

Rahwana
User
spacer line

nou ja we zullen wel zien

stacy Soetardjo

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

ja, ik volg ook het gehele gebeuren van Garuda. Tijdens mijn laatste vlucht met garuda in oktober 2005 van Dps naar Jakarta, vertelde mij een stuward die perfect Nederlands sprak. Garuda stopt met vliegen op A'dam, maaaaaar men overweegt om met de nieuwe airbus te vliegen van Jakarta rechtstreeks naar de verenigde emmiraten om vervolgens over te stappen in een andere airbus naar A'dam.
Reden: de boeings voor lange vluchten konden niet meer onderhouden worden door Garude. Sinds de aanschaf van 20 moderne airbussen willen zij de vluchten in april mei 2005 hervatten.
Lukt het niet dan maar met SQ, Malesian of een andere maatschappij
We wachten af !!!!!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 10-02-2005 17:28 latex40 wrote:
Tijdens mijn laatste vlucht met garuda in oktober 2005 van Dps naar Jakarta,

Oeps, 2005? Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Dat hervatten van de vluchten! heb ik ook vernomen van mijn buurman in Bali, hij werkt op Ngurah rai airport-bali en verzekerde mij dat zij weer gaan vliegen op amsterdam in april !( zo niet dan nog in het voorjaar) en zelfs mijn tegen-over buren zeggen hetzelfde..die werken beide bij Garuda-indonesia.
Hoe dan ook! je weet het maar nooit...! zelfs zei kunnen info krijgen wat later weer veranderd Emoticon: Talk to the hand

Gewoon even afwachten! later kunnen we nog altijd omboeken...voor een betere prijsklasse Emoticon: Shiny

Live life to the max.......

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik snap het allemaal niet meer. Dit is in ieder geval géén goede reclame, maar de meeste Hollander gaan vast voor goedkoop als er straks tickets komen.. en ik heb nog wel gezegd nimmer meer met Garuda internationaal te vliegen...

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Sorry albert, dit moet natuurlijk 2004 zijn, maar je bent gewend om 2005 in te vullen, oke
Emoticon: Worship

spacer line  

Ik heb vernomen dat het Garuda-indonesia kantoor in Amsterdam voorgoed dicht gaat Emoticon: Blush , jammer en zegt genoeg.

Live life to the max.......

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Ik heb zojuist vernomen dat er weer plannen zijn om medio Juni te operaties naar Amsterdam of Frankfurt te hervatten. Tevens las ik dat er codeshare afspraken zijn gemaakt met Emirates. Dit zou eventueel wel betekenen dat er met een tussenstop gevlogen zou kunnen worden. Over nieuwe Airbussen heb ik nog niets gehoord. Het nieuwste spul is ook al minimaal 5 jaar oud.

gerald
User
spacer line

Wie weet een goede hotel in Manado maar niet duur ?
Bedankt

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,718,235 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,008 members - last post @ 23-11-2020 18:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,367,149 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com