indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lennard
User
spacer line

Hi allen,

Wat is het lastig een leuke en betaalbare accomodatie te vinden in Ubud!
Ik heb mijn zinnen gezet op Tegal sari, maar ik heb al dagen geen antwoord van ze ontvangen. Heeft iemand ervaring met dit 'hotel'? Wellicht bestaan ze niet meer of zitten ze al zo vol dat ze uberhaupt niet meer reageren?

Heeft iemand wellicht andere suggesties? We zijn op zoek naar een kleinschalige accomodatie met zwembad, maar geen 'hostel-kwaliteit'.

Voor de volledigheid: Sri Sunari Guesthouse, Ubud Bungalows en Green Field Bungalows zijn ook al vol voor Augustus.

simpati
User
spacer line

Beste Lennard,
Op welke wijze heb je contact gezocht?
Als het via email is zal je waarschijnlijk geen reactie ontvangen, in Bali en ook in de rest van Indonesie is dat normaal, men is nog bang voor email, bellen kan wel.
Succes,
Jan

Pamelabak
User
spacer line

Lennard,

Wij zijn in Tegal Sari geweest en het was ons zeer goed bevallen. Vanuit Tegal Sari kijk je op Monkey Forest en de rijstvelden. Schitterend uitzicht. In hun restaurant wordt weinig gegeten, maar wat ze je voorzetten smaakt uitstekend. Personeel was zeer vriendelijk en als je iets wilt eten wat niet op hun menu staat, dan maken ze het voor je.
Ik heb altijd via email contact gehad en altijd netjes antwoord gekregen. Elk jaar krijgen we met kerst en oud en nieuw per mail een kaart.

Groetjes,
Pamela

Jvz1000
User
User icon of Jvz1000
spacer line

Wij komen al jaren in Tegal Sari, en het bevalt ons heel goed. Hotel Saren Indah ligt ook naast Monkey forrest en is ook een prima mooi schoon hotel met leuk zwembad ... en iets goedkoper dan T sari

Lennard
User
spacer line

Thanks allemaal! We hebben inmiddels email ontvangen dat het al vol is. Ook Saren Indah is helaas al vol :(

adjudant
User
spacer line

Hallo Lennard, In Ubud zijn genoeg betaalbare accomodaties te vinden. Probeer eens "Sayong House", ligt midden in Ubud en is een gezellig en schoon familie hotel. Succes!

Pascal.F
User
spacer line

Lennar,

Er liggen verschillende schitterende accommodaties in dit straatje.
Achteraan Monkey forest een klein steegje door en je bent in Monkey forest street.
Met de bromfiets 2 min.Ook restaurant http://www.lakaleke.com/ en een cafétje met internet zijn in dit doodlopend straatje.
Tegal Sari ben ik niet geweest ,wel in villa Sonia.
Indien je geen antwoord krijgt misschien een ander zoeken via hotel maps UBUD of zo.

Veel geluk

elsbeth
User
spacer line

Ik ben 2 keer in Villa Sonia geweest. Heerlijk rustig, schitterende kamers, zeer ruim, lekker zwembadje. Bijzonder aardige Nl. beheerder.

printil
User
spacer line

in Ubud is Ubudbungalow mijn favoriete hotel. Niet duur en gewoon goed.
De kamers zijn prima. Ik had een kamer boven (dat is 1e verdieping want het is maar 2 laags) je heb dan een supergroot balkon en heel veel privacy.
Er is een mooi zwembad bij.in een hele mooie tuin.
Je hebt een vast ontbijtschema wat zich om de 5 dagen wisselt. Dus iedere dag iets anders en de 6e dag beginnen ze weer opnieuw in het schema.

http://www.ubudbungalow.com/roomrates.html

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,291,474 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,018,659 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com