indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lennard
User
spacer line

Met het plannen van onze vakantie heb ik tot nu toe geen moeite gehad met het vinden van leuke, kleinschalige en betaalbare accomodaties. Nu ben ik aanbeland op Gili T en ik moet zeggen dat het hier toch wat lastiger is. De accomodaties zijn over het algemeen duurder, maar daar is denk ik weinig aan te doen.

Wat zoek ik? Ik ben op zoek naar leuke bungalows dicht op het strand. Het liefste niet midden in alle drukte, maar ook niet te ver weg. Uiteraard moet het betaalbaar zijn (max 80 dollar per nacht). Momenteel heb ik Tir Na Nog, Big Bubble en Mantas als beste opties. Heeft iemand ervaring met deze accomodaties en/of heeft iemand nog andere tips?

Sasja
User
spacer line

Hoi Lennard,

wij zijn ook bezig met het plannen van een reis naar Bali en ik kom deze accommodatie vaak tegen op het forum en iedereen is er heel positief over.

http://www.karmakayak.com/index-NL.html

Veel plezier met alles.

Groet,

Sasja

Lennard
User
spacer line

Hi Sasja,

Bedankt voor de suggestie! Ik heb even de site bekeken maar heb het gevoel dat dit toch net iets te ver van het main-gedeelte verwijderd is. We willen niet midden in de drukte, maar willen er ook niet zo ver vanaf zitten.

Jvz1000
User
User icon of Jvz1000
spacer line

Wij zijn in oktober 2010 een paar dagen op Gili Trawangan geweest bij Karma Kayak.
Prachtig hotelletje aan het strand! Nederlandse leiding; niet te duur, en ongeveer een heel klein half uurtje van de drukte af lopen langs het strand!
Top plek, ik zou zo weer terug willen! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Manta Dive is mij en mijn gezin prima bevallen!
LS 65 euro per kamer, hs 83, maar dan vaak vol met duikgasten die ze liever ontvangen

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

santrian
User
spacer line

Tip: The Beach House in laag seizoen plm. € 55 per nacht. eigenaar is een Australiër erg verzorgd en vriendelijk leuk zwembad en goed restaurant + ontbijt.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,291,474 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,018,772 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com