indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Dag allen,

Ik ben benieuwd of er nog mensen in Bali zijn in Februari en waar ze zoal heen gaan.

Groeten Robert.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Robert,
We zullen toch maar hopen dat er nog mensen zin in Bali in Februari als jij komt of ben je bang dat iedereen op de vlucht gaat als jij komt??
Jan
(was vroeg op)

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ja hoor Robert,

Er zijn genoeg mensen op het eiland. Veel gepensioeneerden, expats, en wereldreizigers.

Afhankelijk van wat je wilt is er genoeg te doen.

Sepp

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Ik weet dat er genoeg te doen is... ik vroeg me alleen af wie van dit forum er dan ook zijn en waar ze normaal gesproken uithangen.

Ik kom zelf al wat jaartjes en mijn zus & vriendin wonen er. Ik kan wel zeggen dat ik zelf aardig wegwijs ben. Emoticon: Yes!

spacer line  

Emoticon: Yes! Wij zijn er en zitten veel op de Pantai van Tuban

Emoticon: Bye bye Bali vrienden

spacer line  

Wij gaan 14 feb 2005 eerst naar het Ramada Bintang voor drie dagen, daarna door naar Java(Yogyakarta) 5 Dgn naar Rumah Mertua (hotelletje) en dan weer terug naar Bali voor 13 Dgn BaliHai resort & Spa.
En wij hebben er enorme zin in!
Vorig jaar waren wij op Bali in September, zit er nog veel verschil in, wat drukte betreft?

groeten Peter en Amanda

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Qua drukte niet zoveel maar qua natuur wel.

In februari is het veel mooier allemaal omdat het niet zo droog is.. lekker groen allemaal Emoticon: Yes!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik kan je website niet openen/ Emoticon: Shut up!
Umberto

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

On 23-12-2004 23:28 hagen763 wrote:
Ik kan je website niet openen/ Emoticon: Shut up!
Umberto

Ik ben er ook druk mee bezig.. kan zijn dat ik net aan het updaten ben. Doet ie het nu?

marcotje
User
User icon of marcotje
spacer line

Emoticon: Stupid Is 4 april tot 3 mei ook goed, voor de zevende keer Bali, een eigen huis in Kerobokan, wauw he, kan niet wachten....

gr.

Marco Emoticon: Worship

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

Kijk hier eens dan weet je niet wat je ziet:
http://groups.msn.com/vriendenvanbali
Alle informatie die je maar wenst door een stel Bali-freaks waar ik er een van ben. Ben overigens van 56 januari tot eind april aldaar aanwezig. divodurumRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.zonnet.nl
Dick

Wayang Golek: Petruk

jonerikhag
User
spacer line

wij zijn van 15 febr. tot 14 maart met z'n zessen in Sengkidu. Voor de zoveelste keer. Gaan wel een paar dagen op en neer naar Jakarta.

Jon Hagen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,424,102 topic views - 228,693 posts - 13,635 topics - 19,561 members - last post @ 16-10-2018 19:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,693,578 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com