indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peterr
User
spacer line

Hallo allemaal,

Wie weet hoelang ik er over doe met de brommer van Canggu naar Ubud.
Ik wil niet als een gek gaan rijden.

alvast bedankt,

Peterr

robbert
User
spacer line

Hoi,
In Ind. rijden geen brommers maar scooters en motoren, dus je hebt een rijbewijs nodig, maar dit terzijde. Ik heb er een uur over gedaan maar dat kwam voornamelijk door de belabberde bewijzering waardoor ik denk teveel gereden te hebben.m.a.w ik maak mij sterk dat het korter moet kunnen.
Suk6
Rob

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Van Canggu naar Ubud zal ongeveer 1,5 tot 2 uur zijn als je je niet wil haasten. Als je de drukte van Denpasar voorbij bent (je kunt het beste via Sanur rijden, niet door Denpasar, da's een hel) rijd je over prima weggetjes door dorpen en rijstvelden.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 11-02-2011 00:49 robbert wrote: Ik heb er een uur over gedaan maar dat kwam voornamelijk door de belabberde bewijzering waardoor ik denk teveel gereden te hebben.m.a.w ik maak mij sterk dat het korter moet kunnen.
Nee hoor. Een uur is nog snel. Zie ook hierboven het bericht van Yerun. Via de Sunsetroad en de By-pass gaat het het snelst (maar minder mooi uitzicht).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

71,463,594 topic views - 232,248 posts - 13,672 topics - 21,881 members - last post @ 20-05-2019 19:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

118,342,157 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com