indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peterr
User
spacer line

Hallo,

Ik wil contant geld meenemen naar Bali, maar ik ga in een middenklasse hotel logeren waar ze volgens mij geen kluisjes hebben.
Ik heb 2 ideeen, gebruik maken van die faciliteit van een goed hotel in de buurt of vragen bij een bank in Semiyak of ze een kluisje hebben.
Kan iemand me zeggen wat voor mij een goede optie is?

alvast bedankt!

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Peterr,

haast ieder hotel heeft kluisjes tot beschikking, of in de kamer of bij de receptie dus daar hoef je je niet druk over te maken
en mocht dat niet zo zijn dan heb ik een hele grote staan waar je wel gebruik van mag maken

Gr
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

peterr; een kluisje bij de bank kun je volgens de regels alleen krijgen met een ITAS, verblijfsvergunning dus. Het lijkt me bovendien sterk dat een hotel je een kluisje geeft als je er niet verblijft. Daar zouden terroristen 'leuke' dingen mee kunnen doen bijvoorbeeld.

Blijven een aantal dingen over
1. Minder contant geld meenemen (en dus wellicht meer pinnen)
2. Ander hotel zoeken.

Maar zoals bali-style al zegt; een hotel zonder kluisjes is zeldzamer dan een hotel met kluisjes.

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Wij nemen altijd cash mee en aangezien wij altijd slapen in guesthouses, hebben wij geen kluisje tot onze beschikking, dus doen wij altijd het geld in de koffer, die heeft cijfersloten, nooit problemen mee gehad, want ja, een hele koffer jatten is ook weer zoiets.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Cijferslot of niet: een koffer is over het algemeen vrij snel te kraken.Bij de betere merken duurt het wat langer maar toch...Is mij in het verleden ook eens overkomen.Geen contant geld weg maar een stapeltje travellers cheques waar ze dus niks aan hadden.
Maar ook ik neem onder andere contant geld mee en meestal is er wel de beschikking over een kluisje.

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,822,617 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com