indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

** @d **
User
User icon of ** @d **
spacer line

Wij werken voor een stichting in Nederland die kleinschalige projecten in IndonesiŽ steunt.
daar zit o.a. ook een school bij die weeskinderen voor een vak opleid in hout en metaal bewerking. In mei gaan we daar naar toe en kijken we of zij iets kunnen maken wat te verkopen is in Nederland. Zo hebben zij inkomsten door de verkoop en de stichting door de verkoop in Nederland omdat de winst van de verkoop direct naar de stichting gaat.
Om dus zoveel mogelijk winst voor de stichting te krijgen zijn we op zoek naar goedkoop transport naar Nederland. Het liefst nog gesponsord ook. We schatten nu op ongeveer 2 a 3 M3. Dus als iemand nog wat ruimte over heeft, of iemand weet die wat ruimte over heeft horen wij het graag.
De website van de stichting ben ik nog aan het opzetten maar is tot zover al te zien op
www.help-indonesie.nl .

Groeten Ad

Groeten Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.d

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Ad,

je sponseren kan ik niet omdat we al onze eigen projecten hebben die veel kosten
maar ik kan je wel goedkoop transportruimte aanbieden
we hebben maandelijks containers naar NL
kijk op men site
Gr,
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

Harry1978
User
spacer line

Hoi Frank,

Vervoer je ook naar Indonesie toe?

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi harry,

ja wij vervoeren ook volle containers naar indonesie maar het is erg duur en niet makkelijk, ( hoge tax en steekpenningen )
En het duurt soms vrij lang voordat we goederen genoeg hebben voor een volle container
Als je dezelfde of gelijkwaardige spullen in indonesie kunt kopen dan kun je ze soms beter nieuw kopen dan versturen
Groet
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

** @d **
User
User icon of ** @d **
spacer line

Ziet er goed uit. heb op mijn mobiel gekeken en kijk deze week ff rustig naar je site

Groeten Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.d

Evert Hoek
User
User icon of Evert Hoek
spacer line

Oktober verhuis ik naar Bali en jawel, spullen moeten mee. Is er iemand die hetzelfde doet en een container wil delen naar Bali? of doos of tas?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,108,224 topic views - 234,287 posts - 13,691 topics - 25,167 members - last post @ 17-10-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,165 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com