indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

printil
User
spacer line

Ik zoek nog een hotel voor m'n laatste plaats voor m'n reis naar Indonesië te Sanur.
ik doe alles op de bonnefooi maar vind het handig om een lijstje te hebben waar ik wat hotelsuggesties heb staan. Voor Sanur heb ik alleen Puri Kelapa waar ik in 2009 was geweest.
Heel leuk en goed maar het lijkt me ook fijn om 'ns echt aan het strand te zitten. (Niet het Sanur Beach hotel want zoiets groots vind ik vreselijk). Omdat ik dit keer samen ga kan ik wat meer besteden dan ik dacht maar richtlijn is ± € 60,- (het is begin april)

glitter
User
spacer line

htel shanti,direct aan het strandt.een mooie tuin groot terras.een gezellig ,
familie hotel,ik slaap daar iederjaar,al meer dan 20 jaar,redelijke prijs.

hableupen
User
spacer line

hotel Respati direkt aan het strand, bijna allemaal nederlanders, erg goed, prijs ong. 25 euro per nacht inclusief ontbijt, via internet te boeken.

glitter
User
spacer line

bij respati zit je niet vrij,klein terras,ook veel duurder geworden,
bij shanti heb je een heel groot terras en geen inkijk,veel bloemen en planten. Emoticon: Party!

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Ptintil,

Als je bij Respati een bungalow neemt zit je hartstikke vrij op onhandige stoelen. Even omruilen met je stoelen binnen de kamer en je zit prima!

Zijn idd wel duurder geworden, kost bij ons nu 68 euri per kamer per nacht.
Echt genieten kun je bij Griya Santrian a 85 euro.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

arjapi
User
spacer line

Op 08-02-2011 22:55 schreef flipse:
Ptintil,

Als je bij Respati een bungalow neemt zit je hartstikke vrij op onhandige stoelen. Even omruilen met je stoelen binnen de kamer en je zit prima!

Zijn idd wel duurder geworden, kost bij ons nu 68 euri per kamer per nacht.
Echt genieten kun je bij Griya Santrian a 85 euro.

salam dari Flip

Hallo Flip,
Ik weet niet wanneer je voor het laatst bij Respati bent geweest, maar alle bungalows worden plat gegooid om nog 2 van die afschuwelijke gebouwen neer te zetten, zodat er meer kamers zijn. Absoluut niet aan te raden om nog een kamer te boeken in Respati.
Wij hebben zelf eind december 17 dagen in Vila Shanti gezeten. De kamers zijn prima (wel vragen naar een kamer in het gerenoveerde gedeelte, behalve kamer 14). Het ontbijt moet je je echter niets bij voorstellen. Het is maar wat je gewend bent Qua strand is het niet een echte aanrader. Tegenwoordig kun j ook al bij Tanjung Sari Hotel voor een redelijke prijs een bungalow boeken. Het strand is hier optimaal.

robbert
User
spacer line

Hoi,
Wat mij opvalt is dat de prijzen zelfs via de internetagenten behoorlijk hoog geworden zijn. Voor een hotel aan het strand kwam je een paar jaar geleden best uit met $50,00
dat lukt nu duidelijk helemaal niet meer. Wat nog redelijk betaalbaar is, is Laghawa, daar betaal je momenteel ca. E 37,00 en als je wat dagen blijft dan kan je desgevraagd en als er plaats is, een upgrade voor niets krijgen. Laghawa ligt direct aan het strand en wel daar waar het strand ook wat breder is. Via het strandpad zijn de div. restaurants zoals Bonsai etc. redelijk beloopbaar. De tuin en het zwembad zien er leuk uit, maar de kamers zijn verouderd, maar daar ben je tenslotte ook niet konstant.
Suk6 Rob

peterr
User
spacer line

Hallo,

Ik ga de maand november naar Sanur of Semniyak en wil in een kos (kamer)wonen.
Vorig jaar woonde ik in Renon en betaalde voor een luxe kamer met airco en volledig ingericht 2 juta, ongeveer 180 euro.
Mijn Balinese vriendin is nu voor me aan het zoeken en die kan alleen maar kamers in Sanur/Semniyak vinden voor 4 juta.
Wie weet nog iets voor 2 juta of zijn de prijzen werkelijk 100 % gestegen in een jaar?
Bedankt voor je moeite,
Peterr

spacer line  

Peter, voor 4 jt per maand huur je een huis in Sanur!

Een kamar kos in Sanur gaat nog steeds voor ergens tussen de IDR 500,000,- (heel simpel, westelijk van de Bypass) tot ca. IDR 2,000,000,- (een kamer met alles erop en eraan, midden in het toeristengebied).

Ik ga er niet voor op zoek naar je, maar als ik ergens tegen aanloop dan zal ik je even informeren / het doorgeven

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Peter,

laat je vriendin maar even bellen met Komang Darmawan op 087-860204309. Hij heeft een "kamar kos" in Sanur Kauh (Jl. Kelingkung no 2) beschikbaar (bestaande uit zit / slaapkamer, keukentje, kamar mandi) voor Rp. 800,000,- per maand (nego).

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Laat haar bellen en zeg zelf niet welke prijs je hier hebt doorgekregen. Ben benieuwd wat ze je doorgeeft.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Hehehe.......there we go again.
2 maanden geleden: huis (met 2 verdiepingen en grote tuin) te huur op 5 minuten lopen van het beroemde Blue Ocean Beach/Double Six strand voor Rp. 2,5 miljoen per maand. Hoe in godsnaam een kamer/kosthuis in Sanur/Seminyak voor bijna 2x zoveel? Je wordt geript Peterr.
Vorige maand in Legian nog kost/kamer voor Rp. 1,5 miljoen met AC, warm water, etc. Woning aan Jl. Danau Poso te Sanur voor Rp. 15 miljoen per jaar. Andere woning iets achter Jl. Danau Tamblingan voor Rp. 2 miljoen (ca. 400 m2) p/mnd.
Oke, er zijn uiteraard duurdere en mooiere, maar geen kamer in Sanur/Seminyak voor onder Rp. 2 miljoen??? Come on........

spacer line  

On 14-10-2013 03:01 Yerun wrote:
Laat haar bellen en zeg zelf niet welke prijs je hier hebt doorgekregen. Ben benieuwd wat ze je doorgeeft.

Ha ha, ik dacht het, jij zegt het Emoticon: Smile

peterr
User
spacer line

Hallo Amed en Yogya,

Ik schrok erg van jullie suggestie.
Is liefde dan toch blind?
Goed nieuws, mijn vriendin mailde me exact het bedrag van 800.000!!
Nog bedankt voor jullie moeite.
Amed ik zie je.
Peterr

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

71,463,594 topic views - 232,248 posts - 13,672 topics - 21,881 members - last post @ 20-05-2019 19:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

118,341,942 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com