indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Dear all,

A lot of people will go to Bali to celebrate Xmas and / or New Year on Bali. Is it a good idea to have a kumpulan, get to gether while we are there, is there any interest in such a kind of meeting?

Sepp

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Er wordt een Kumpulan gehouden ergens in januari in Seminyak.Door een nederlands echtpaar die onlangs verhuist zijn van Nederland naar Bali. Ze heet Wanita ( webname).
Umberto Emoticon: Talk to the hand

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

Wayang Golek: Petruk

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ja inderdaad die bedoelde ik.Ze gaat het eind januari houden.Het lijkt me een gezellige dame.Ken haar alleen via mailcontact.
Umberto Emoticon: Talk to the hand

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ha D.
Ik heb het mailadres van de dame in kwestie.
Als je die wilt hebben??
Umberto Emoticon: Yes!

nusadua
User
spacer line

Beste Indo Fans,
wordt het nu niet tijd om aktie te voeren naar de Indonesische Ambasade omtrent hun VISA beleid!!???
Dat wij entree geld moeten betalen OK!!
Maar laten zij ophouden met het TOERISTJE PESTEN!!!!
Ingewikkeld doen om een visum te bemachtigen, het reizen naar de ambasade, in de rij staan, lange tijd je paspoort kwijt etc etc etc etc.
Kunnen wij ze niet overtuigen dat het ook in hun belang is dat er zoveel mogelijk toeristen weer Indonesie aandoen ( en EURO's binnenbrengen)
IDEE???
Renaldo

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Renaldo,
Het onderwerp wat je aanhaald heeft helemaal niets van doen met waar het topic over gaat.
Tuti & Jan

nusadua
User
spacer line

Beste Tuti en Jan en allemaal,
maar zijn jullie het wel eens, tuurlijk heb je gelijk dat dit hier niet van toepassing is, maar daardoor breng ik het wel graag onder jullie aandacht.
PROTEST!!!!
Renaldo( I LOVE BALI!!!)

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Renaldo,
Dat onderwerp is al vaak aan de orde geweest, wil je graag een discussie over dat onderwerp ben je vrij een nieuw topic te starten.
Tuti & Jan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Renaldo,

Toeristje pesten? Het visum noem je toeristje pesten? Tjonge, ik ben nog nimmer op de ambassade geweest en sinds die 'onzinnige' regeling ben ik reeds 2 maal naar Indonesia geweest. Geen enkel probleem.

Maar dat was offtopic inderdaad.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb van de dame die een Kumpulan houd in Bali vernomen dat het heel gezellig zal worden tijdens haar Kumpulan.
Ik stuur alvast erwtensoep op! mmmmmmm. dat zullen ze wel lekker vinden Emoticon: Nice

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,822,660 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com