indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peterr
User
spacer line

Hallo,

ik hoorde dat ik voor 150 euro van Parijs naar Denpasar kan vliegen met AirAisia.
ik wil de derde week van maart 2011 gaan.
weet iemand of dat zou kunnen?
alvast bedankt!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Tip: zoek eens op de site van Air Asia

hati hati, pelan pelan

peterr
User
spacer line

De website van Air Aisia biedt geen duidelijkheid. Mijn vraag is gericht op mensen die hier ervaring mee hebben of veel kennis van zaken hebben.
Misschien is er iemand die bij een reisbureau werkt of iemand die zeer regelmatig die kant op gaat.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, je hebt iets gehoord, maar de website van de leverancier biedt geen duidelijkheid. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het dan niet gaat lukken.

AirAsia kennende zijn de geadverteerde tarieven zonder luchthavenbelasting bovendien (iets van 65 euro voor Parijs).

Ho Lee Fuk

asepers
User
spacer line

http://www.airasia.com/id/en/home.html

Aanbieding no: 3

Van Azie naar Parijs,omgekeerd weet ik niet.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-01-2011 06:08 asepers wrote:
http://www.airasia.com/id/en/home.html

Aanbieding no: 3

Van Azie naar Parijs,omgekeerd weet ik niet.
ah, reisperiode vanaf 1 juli dus peterr gaat een 'iets' hogere prijs betalen. Je vliegt dan op Jakarta, niet op Denpasar en bovendien kost de vlucht Parijs Denpasar vast meer.

Reken uit je winst/verlies. Denk niet dat je er onder de streep echt veel voordeliger op uit bent. Aan boord moet je bovendien nog eten en drinken kopen, want zolang zonder is ook niet alles. Kleine beetjes, maar tel het voor de gein maar eens bij elkaar op.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,765,161 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,011 members - last post @ 25-11-2020 16:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,437,573 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com