indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wat voor weer het ook zal zijn in Den Haag, volgend jaar beleeft de Indische hoofdstad van de wereld een uniek evenement: De Indische Zomer. Van juni tot en met september 2005 openen tientallen culturele instellingen en bedrijven hun deuren om een breed publiek te laten meegenieten van de artistieke diversiteit van Indisch Nederland. Deze Ďerfenisí is tot op de dag van vandaag terug te vinden in beeldende kunst, architectuur, dans, zang, mode, letteren, muziek en kookkunst.

Programma
Het voorlopige programma omvat nu al meer dan 75 activiteiten, van de 47e Pasar Malam Besar tot ĎIndische Wandelingen door Den Haagí. Verder wordt gewerkt aan feestelijke evenementen zoals de grootste Indische rijsttafel ter wereld op het Spuiplein, het Moessonconcert, een Indisch filmfestival, een jongerenfestival, een educatief scholenprogramma en een boek over Indisch Den Haag. Boekhandels, galeries, (groot)winkelbedrijven, (Indische) horecagelegenheden en strandpaviljoens kunnen op De Indische Zomer inhaken.

Publiek
De Indische Zomer is er voor Hagenaars en niet-Hagenaars, jong en oud, Indisch en niet-Indisch. Door het brede programma en de lange duur van het evenement verwachten wij ten minste 350.000 bezoekers. Er komt een landelijke publiciteitscampagne.

Meer info op;
http://www.indischezomer.nl/

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Joepie...we halen Indie hiernaartoe...word gezellig in Holland. Emoticon: Very funny

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Geweldig Initiatief, hopelijk ben ik in den lande kom ik een Haags bakkie kopi bubuk doen!!

Sepp

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wij hopen dat dit festival een succes word en dat het een positieve uitwerking heeft op het toerisme in Indonesie...
Verder hopen wij dat de normen en waarden ook ruim aandacht gaat krijgen en dat bezoekers van Indonesie (Bali) daar ook beter rekening mee gaan houden.
Tuti & Jan

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 15-12-2004 07:36 Tuti & Jan wrote:
Verder hopen wij dat de normen en waarden ook ruim aandacht gaat krijgen en dat bezoekers van Indonesie (Bali) daar ook beter rekening mee gaan houden. Tuti & Jan

Het zit jullie wel hoog, die normen en waarden.
Ofschoon het niet in dit topic past, wil ik even kwijt dat ik niet zo te spreken over de normen en waarden van de Indonesier zelf en zeker wat beleefdheid betreft.

groetjes,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jantje
User
spacer line

Als ik in Holland ben, ga ik er zeker heen. Lijkt me heerlijk De echte Indonesische keuken. Vaste prijzen. En dat alles onder auspiciŽn van de keuringsdienst van waren! Emoticon: Bye bye

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

hee ,dat is te gek want dan zijn mijn schoonouders ook hiero voor de eerste keer op vakantie,hebben ze toch nog een beetje indonesiŽ gevoel
Emoticon: Bye bye

like to live in ID,but it takes a while to get there

darisini
User
User icon of darisini
spacer line

On 15-12-2004 16:11 Albert wrote:
[...]

Ofschoon het niet in dit topic past, wil ik even kwijt dat ik niet zo te spreken over de normen en waarden van de Indonesier zelf en zeker wat beleefdheid betreft.

groetjes,

Albert

Gelukkig heb ik een andere ervaring met beleefdheid. Sterkte Albert.

sahabat
User
spacer line

On 15-12-2004 16:11 Albert wrote:

...

groetjes,

Albert

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,098 posts - 13,483 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 16:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,931,347 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com