indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pamelabak
User
spacer line

Er kan toch wel op het forum aangegeven worden waar mensen voor kiezen

Ik ben in de verondersteling dat de forumleden de postings lezen (tenminste als ze in dit onderwerp geinteresseerd zijn). Het lijkt mij duidelijk dat er 3 opties zijn en dan hoef ik dat niet nogmaals voor te kauwen. Het lijkt mij dat alle forumleden intelligent genoeg zijn om dit uit de postings te halen.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 22-02-2011 14:52 Pamelabak wrote:
Er kan toch wel op het forum aangegeven worden waar mensen voor kiezen

Ik ben in de verondersteling dat de forumleden de postings lezen (tenminste als ze in dit onderwerp geinteresseerd zijn). Het lijkt mij duidelijk dat er 3 opties zijn en dan hoef ik dat niet nogmaals voor te kauwen. Het lijkt mij dat alle forumleden intelligent genoeg zijn om dit uit de postings te halen.

Even teruggelezen:

Bintang Jan wil wel naar de Betuwe en wil rendang maken.
Merapi wil ook wel komen helpen in de Betuwe
Pierre is het om het even waar, hij kan beter niet koken, wil evt. versnaperingen meenemen.
Maam Diaan wil wel komen, beter niet koken evt. drinken meenemen, vindt zowel de tuin in de Betuwe als die van BB in Amsterdam goed maar wil ook wel naar Hilversum in het restaurant.
Ibu sas wil wel meedoen in Aug. en zou dan Cendol mee willen nemen.
Willem wil wel meedoen, heeft geen tijd voor de org.
Sieb wil ook graag komen, geeft geen voorkeur aan.
Bali-Style wil ook wel op de lijst, geeft ook geen voorkeur aan.
Ibu.Inge doet voorstel om het in een warung/rest. in Hilversum te houden.
Baru Bagus heeft ook een grote tuin in A'dam en wil wel koken voor15 euro pp. maar vindt Hilversum ook goed.
RaanR verzoekt om ook op de lijst geplaatst te worden en wil graag de mail ontvangen.
Anne Mieke heeft ook voorstellen gedaan op het forum met de mededeling dat haar emailadres in haar profiel staat.
Ibu Inge heeft dus het voorstel van het restaurant in Hilversum gedaan ( i.v.m. nog steeds voortdurende PC problemen via mijn nickname)
Zowel Anne Mieke als Inge hebben nog geen mail ontvangen.

Ik kan hier dus niet uit opmaken of er al voor een locatie gekozen kan worden.
Het kan natuurlijk zijn dat er mensen in een privémail aan jou aangegeven hebben wat hun voorkeur is maar ik zou dat dan ook graag op het forum zien.
Niets in het leven is zo belangrijk als communicatie!
Zonder juiste communicatie komen er alleen maar misverstanden.
Fijne dag verder.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pamelabak
User
spacer line

Zowel Anne Mieke als Inge hebben nog geen mail ontvangen.

Zoals ik in mijn eerdere posting heb gemeld heb ik Anne Maries e-mail adres niet van Jeroen gekregen en er is afgesproken dat men Jeroen toestemming moet geven, alvorens ik een mailadres van hem krijg.

En zoals ik ook al eerder heb vermeld zou ik Inge benaderen wanneer men overeengekomen is, waar het gehouden gaat worden.

Aangezien herhaaldelijke keren is gevraagd om zich op te geven, Bintang Jan heeft onlangs ook nog een oproep gedaan, is er maar mondjesmaat op gereageerd.
Hieruit blijkt dat de meesten zich hier niet voor interesseren
en dan vind ik dat er alleen met degenen die zich opgegeven hebben, behoeft te worden gecommuniceerd. Als er dan een besluit onderling is genomen wat betreft datum en voorstel, dan wordt het pas op het forum geplaatst.

Ik ga zeer zeker niet op het forum melden op welke locatie het gaat plaatsvinden.

En inderdaad er zijn mensen die in een privémail al gekozen hebben, maar omdat ik tot gisteren nog niet alle antwoorden heb ontvangen, is dit nog niet met de groep kort gesloten.

Mijn dunk dat er voldoende communicatie is onder de mensen zijn die aan deze ontmoetingsdag mee willen doen.

paulana
User
spacer line

Ik kan niet komen (jammer) maar wat doen jullie moeilijk al weken lang.
Pamela is gewend om bijeenkomsten te organiseren oa ook symposia (mij niet gezien)
heeft een tuin van 750 sqm een groot huis waar het festijn ook kan plaatsvinden, ze heeft diverse mogelijkheden om de meegebrachte gerechten warm te maken.
Bovendien woont ze in een mooi deel van Nederland en ook centraal toch
Zo gaat de spontaniteit verloren Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Pamelabak
User
spacer line

Anne Mieke, Ron en Ramayan graag Jeroen toestemming geven om het e-mail adres aan mij door te geven, dan kan ik jullie ook toevoegen aan het lijstje.

Pamelabak
User
spacer line

Ontmoetingsdag:

In de mail die ik verstuurd heb aan de forumleden, die meedoen aan deze dag, heb ik als datum 1 mei aangegeven. Echter Willem, die dit idee geopperd heeft, is dan nog in Indonesië. Het zou toch wel leuk zijn als hij ook aanwezig is; heeft iemand bezwaar tegen als het op 15 mei gaat plaatsvinden? En anders wordt het pas in juni of jullie beslissen of het toch 1 mei gaat worden. Als het in juni gaat plaatsvinden, dan kunnen jullie mijn locatie doorschrappen, daar ik dan in China ben.

Van de volgende personen heb ik een mailtje terug ontvangen met hun keuze:

BB - Betuwe
Pierre - Hilversum / Betuwe
Frank Polman - kan niet op 1 mei
Diana - Betuwe
Wilma - Betuwe
Jan - Amsterdam / Betuwe
Willem - Betuwe
Ibusas - Betuwe? (nog geen mail ontvangen, maar locatie uit een posting gehaald)

Van de rest heb ik nog geen mail ontvangen.

Groetjes,

Pamela

(Bovenstaande heb ik voor de broodnodige communicatie op het forum gezet. Er wordt dus geen persoonlijke mail verstuurd)

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Pamela,

Geen bezwaar tegen 15 mei. Ik scherp mijn locatiekeus even aan. Betuwe op de 1e plaats, Amsterdam op de 2e plaats. Hilversum niet omdat we zelf gemaakt eten lekkerder vinden.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 22-02-2011 16:21 Pamelabak wrote:
Zowel Anne Mieke als Inge hebben nog geen mail ontvangen. Zoals ik in mijn eerdere posting heb gemeld heb ik Anne Maries e-mail adres niet van Jeroen gekregen en er is afgesproken dat men Jeroen toestemming moet geven, alvorens ik een mailadres van hem krijg.
.......................
Mijn dunk dat er voldoende communicatie is onder de mensen zijn die aan deze ontmoetingsdag mee willen doen.
Pamela, Ik geloof toch echt dat hier dingen niet goedgaan danwel niet gelezen of begrepen worden.( ik neem aan dat je mij bedoelt, Anne Mieke. De slip zal wellicht de snelheid geweest zijn).
Ik heb meerdere malen aangegeven dat mijn mailadres gewoon beschikbaar cq bekend is, het staat gewoon onder mijn profiel. Beetje vreemd om Jeroen toestemming te geven voor iets waar de rest van de wereld zo bij kan.

Ik probeer nu dingen te snappen en heb zojuist alle 8 pagina's doorgespit maar weet niet waar de data in mei nu vandaan komen. 8 mei valt af vanwege Moederdag, 24 april ook vanwege Pasen. Ik had even de indruk dat april ook nog meedeed maar dat heb ik dan misschien niet goed begrepen. Mij zou het sowieso in april beter uitgekomen hebben.

Maar om dan alvast maar antwoord te geven op je vragen. Omdat het dan mijn treinweekend is en dit makkelijker kan combineren wordt het voor mij dan 1 mei en in Hilversum (Amsterdam mag ook) Die 15 mei hou ik nog even in beraad omdat volgens mij er in dat weekend werkzaamheden gepland staan aan het spoor tussen Utrecht en Hilversum (heb vanmiddag een collega hierover summier gesproken, maarja zoals je weet veranderen de plannen van ProRail nogal eens).

Wat mij betreft had de communicatie hieromtrent achter de schermen mogen plaatsvinden maar goed dat is mijn wens geweest.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pamelabak
User
spacer line

Anne Mieke,

Sorry dat ik je naam verbasterd heb, het was niet mijn bedoeling geweest.

De data van 1 mei is eruit komen rollen uit de mailtjes van de forumleden. Aangezien Willem in april in Indonesië zit, heb ik voorgesteld om het in mei te laten plaatsvinden. Daar het Willems idee is, lijkt het mij voor Willem leuk als hij er ook bij aanwezig kan zijn.
Wat betreft je mail-adres: ik was in de veronderstelling dat alle e-mail adressen verwijderd zijn, vanwege de vervelende mailtjes die sommige forumleden ontvingen/ontvangen.

Groet,
Pamela

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hai Pamela,
ben het eens met BintangJan: zelf gemaakt eten is lekkerder en bij jou is het informeler.
Maak je geen zorgen over de boel opruimen: ik help je!
Ikes 'broer Bing was dit weekend jarig, heerlijk gegeten, leuke kumpulan iedereen nam wat mee en ik heb met een paar schoonzussen lopen opruimen.
Prima toch?!
Het is inderdaad moeilijk om een definitieve datum af te spreken, maar 1 mei is goed [anders blijf je schuiven en dan weet niemand iets meer]
groetjes van Merapi en Ike.
Oh ja Pam: stel toch een financiele bijdrage voor; dit is meer dan redelijk

raanr
User
spacer line

Beste Pamela,

Zie ook mijn berichtje van 19-2-2011.

1 of 15 mei is akkoord, met voorkeur voor de betuwe.

raanr
User
spacer line

Bij deze mijn toestemming aan Jeroen om mijn e-mail adres aan Pamela door te geven.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Daar het Willems idee is, lijkt het mij voor Willem leuk als hij er ook bij aanwezig kan zijn.

Natuurlijk moet Willem erbij zijn, dat betekent dat ik dan niet meer aanwezig kan zijn en me nu ook niet meer bezig hoef te houden met de mogelijke locatie.
Ik heb reeds eerder aangegeven dat ik vanaf de 2e week van Mei afwezig ben.
Om het gemakkelijk te maken voor de anderen trek ik bij deze mijn aanmelding in.
Ik wens jullie wel een gezellige dag toe met elkaar.
Gr. Yoke

P.S.
Pamela mocht je nog een officiele afmelding via de privémail willen hebben dan hoor ik het wel. Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

On 22-02-2011 20:33 raanr wrote:

Beste Pamela,

Zie ook mijn berichtje van 19-2-2011.

1 of 15 mei is akkoord, met voorkeur voor de betuwe.

maam Diaan
User
spacer line

Hallo allemaal en Pamela,

15 mei in de Betuwe is wat ons betreft ook goed, met één maar, er komt een nieuw kleinkindje aan en de verwachting is 18 mei.
Er kan dus wat ons betreft op het laatste moment afgezegd worden met een wel heel geldige reden.
Als niemand hier bezwaar tegen heeft willen we graag komen en delen uiteraard in de kosten mee..
Vind ook dat Willem erbij moet zijn.
Hartelijke groeten

Ramayan
User
User icon of Ramayan
spacer line

On 22-02-2011 17:17 Pamelabak wrote:
Anne Mieke, Ron en Ramayan graag Jeroen toestemming geven om het e-mail adres aan mij door te geven, dan kan ik jullie ook toevoegen aan het lijstje.

Mijn e-mail adres staat vermeld op mijn profile................

barubagus
User
spacer line

Laten we nu een definitieve datum kiezen; 15 mei locatie Betuwe.????
De belangrijkste personen die het beslissen zijn Willem (iniatief nemer) en
Pamela ( organisator), anders blijft het gezeur. Ze moeten alleen rekening houden met
hoeveel er komen.

Die hoeven verder geen rekening te houden met andere data. Zo kan ik bijvoorbeeld niet in Juni/juli/aug/september..., maar als het in deze maanden wordt gehouden, heb ik pech. Niemand hoeft hiermee rekening te houden.
Verder kan ik b.v Sayur Lodeh meenemen.
De Rendang wordt al door iemand anders gedaan.
Met wie kan ik meerijden, ik durf 'savonds niet met mijn auto te rijden, en met de trein lijkt het lastig met die grote pan. Vertrekstad is Amsterdam oud zuid.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Wat mij betreft is 15 mei ook goed.
barubagus, ik probeer een oplossing te zoeken voor u om mee te rijden met iemand.
Weet niet of het lukt maar ik doe mn best, we hebben nog tijd.
He
b begrepen dat Willem ook van de partij is, er zijn weer hele mooie kinderkleertjes voor Indonesie

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Lachwekkend dit allemaal,jullie doen er langer over een Kumpulan te organiseren dan de Belgen een regering te vormen Emoticon: Laugh out loud

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Oh ja Veer?
We moeten toch met iedereen rekening houden, ja toch?
Wat betreft Belgie: jouw avatar lijkt precies op prins Laurent, of heb ik het mis? haha Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

On 27-02-2011 09:09 Veer01 wrote:
Lachwekkend dit allemaal,jullie doen er langer over een Kumpulan te organiseren dan de Belgen een regering te vormen Emoticon: Laugh out loud

Hoe was toen met jullie kumpulan gegaan ?

bisa dicek of makemyday .

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Om Sid, het zou erg leuk zijn als u bij onze ontmoeting aanwezig bent.. maar als het echt niet lukt, jammer!
groetjes Merapi/Wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

barubagus
User
spacer line

Wat is het laatste nieuws over onze kumpulan?
Gaat het nog door, horen we dit via een personal mail?
Allemaal vragen. Maar ik heb reisplainnen, en wil mijn agenda daaraan aanpassen.

BB

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ben het met Barubagus eens. Wij zeggen mogelijke afspraken af.
Dus liefst nu spijkers met koppen slaan. Anders haken wij af.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik was eigenlijk niet van plan om nu al te reageren maar ik begrijp dingen niet meer. Volgens mij gaat het organiseren van iets voornamelijk om communicatie. (tenminste, dat ben ik zo gewend in mijn vak)
Ik heb in het begin aangegeven dat ik graag deel uit wilde maken van deze organisatie. Daar is niet op ingegaan. Dat mag. Maar het gaat me wel aan het hart dat we nu blijkbaar met zijn allen niets weten. Geen berichten meer van Willem (maar die zit misschien intussen of bijna in Indonesie...?) en niet van Pamela, al bijna 2 weken.
Ik vind het allemaal heel erg jammer, had hier zelf ook wel ideetjes voor. Maar....

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,059,673 topic views - 234,229 posts - 13,691 topics - 25,135 members - last post @ 15-10-2019 16:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,486,358 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com