indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hosje
User
User icon of hosje
spacer line

hallo allemaal,
het is alweer een tijd geleden dat ik hier iets plaatste, maar volg het elke dag.
we gaan begin maart voor een half jaar naar Bali om te kijken of er mogelijkheden voor ons zijn daar. Nu begrijp ik dat het het makkelijkst is om een sociaal visum aan te vragen, maar heb toch wat moeite om iemand te vinden die dat voor ons wil doen.
kan iemand van jullie me zsm aan een sponsorbrief helpen of me in contact brengen met iemand die dat wil doen. Ik begrijp dat het voor die persoon een kwestie van een briefje schrijven is en dat er verder voor hem geen consequenties of kosten aan zitten. Ben overigens wel bereid een redelijke vergoeding te betalen hoor.
hopelijk hoor ik snel iets , dan kunnen we verder met regelen.

gr Angelique Emoticon: Bye bye

jessie
User
spacer line

beste hosje.neem even contact op met dit Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail adres .zij zal jouw zeker verder helpen
geef dan gelijk al jouw gegevens door .erfafariyantiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com.als je mij jouwe tel nr door geeft.via dit Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail adres .dan bellen wij jouw gelijk op ,grtjes veel succes Emoticon: Party!

spacer line  

On 23-01-2011 12:03 hosje wrote:
hallo allemaal,
Ik begrijp dat het voor die persoon een kwestie van een briefje schrijven is en dat er verder voor hem geen consequenties of kosten aan zitten.
gr Angelique Emoticon: Bye bye

Ja hoor, en alle rekeningen betalen die de "gesponsorde" persoon in ene niet meer kan voldoen als er problemen zijn. Ongevallen, ziekenhuis, repatriering, rechtsbijstand, begrafenis / crematie, etc., etc.

Teken jij ook zo'n brief voor een willekeurig iemand die naar NL wil komen?

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Beste Angelique

Ik ken iemand afkomstig uit Surabaya ( met de indonesische nationalitiet ) die dikwijls naar Bali reist.

Bovendien is hij een goede gids....en betrouwbaar.

Hij heet Agil en zijn telefoonnummer is : +62 85949882111.

Ik verwittig hem dat mogelijkerwijs u hem opbelt.

Ik denk niet dat hij veel geld zal vragen, maar ik ik daarover natuurlijk geen verantwoordelijkheid nemen.

Walter Kota Batu / Malang

087859966478

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

AEB, je hebt gelijk ze denken er zo makkelijk over en mocht er stront aan de knikker komen kan de sponsor er voor opdraaien.

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

spacer line  

On 03-02-2011 09:19 bali-style wrote:

AEB, je hebt gelijk ze denken er zo makkelijk over en mocht er stront aan de knikker komen kan de sponsor er voor opdraaien.

Van een ayambotak tak berkepala ( kale kip zonder kop , ook dat nog Emoticon: Shut up! ) kan men geen bulu ayam plukken.

Zulke praktijken om domme" locals" ( zoals jullie het noemen) te ronselen moet verboden worden.

bisa dicek of makemyday .

paulana
User
spacer line

Bali-style

Een heel groot compliment voor jouw website, uitgebreid en vanalles te koop
veel informatie. Emoticon: Yes!

Waar in Tabanan is die shop, het adres staat niet vermeld. Emoticon: Shut up!

Groet paulana

Om Swastiastu

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Paulana,
de winkel in Tabanan is momenteel weg wegens beeindiging huurcontract, maar komt terug op een andere locatie.
Ik ben nog op zoek naar een betere nieuwe geschikte locatie in Kerobokan.
het valt niet mee want je loopt hier en daar wel eens tegen een Emoticon: Frustrated
groetjes,
Frank

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 02-02-2011 21:15 walterpoupaert wrote:
Beste Angelique

Ik ken iemand afkomstig uit Surabaya ( met de indonesische nationalitiet ) die dikwijls naar Bali reist.

Bovendien is hij een goede gids....en betrouwbaar.

Hij heet Agil en zijn telefoonnummer is : +62 85949882111.

Ik verwittig hem dat mogelijkerwijs u hem opbelt.

Ik denk niet dat hij veel geld zal vragen, maar ik ik daarover natuurlijk geen verantwoordelijkheid nemen.

Walter Kota Batu / Malang

Dat lijkt me niet echt handig, een sponsor uit een andere provincie. Dit komt neer op onnodig geld uitgeven voor reiskosten van één der partijen. De verlengingen moeten namelijk in de provincie van de Indonesische sponsor gedaan te worden, Oost Java dus.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jezus en Allah, het stikt van de buro's in Bali die buitenlanders sponsoren. Hebben we hier nou weer te maken met een greenhorn ? Doe je ogen en oren open en je wordt vanzelf op Bali doodgegooid met aanbod voor sponsoring; zowel direct op de man af als via de media (Bali Ad). Waar haalt Abraham de mosterd vandaan???

paulana
User
spacer line

Op 06-02-2011 08:58 schreef bali-style:
Paulana,
de winkel in Tabanan is momenteel weg wegens beeindiging huurcontract, maar komt terug op een andere locatie.
Ik ben nog op zoek naar een betere nieuwe geschikte locatie in Kerobokan.
het valt niet mee want je loopt hier en daar wel eens tegen een Emoticon: Frustrated
groetjes,
Frank

Als je een nieuwe locatie hebt op Bali wordt het vermeld in de website?
ik was aangenaam verrast door de diversiteit van artikelen en natuurlijk de hele site is de moeite meer dan waard om een kijkje te nemen. Emoticon: Shiny

Sponsor bieden jullie niet aan om ontopic te bliven

Om Swastiastu

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Ja sorry we dwalen af maar dat komt omdat ik je wou beantwoorden

Groetjes,
Frank

Ps word dan inderdaad vermeld op de site

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,924 posts - 13,697 topics - 25,651 members - last post @ 14-11-2019 11:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,636,074 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com