indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nouss
User
spacer line

Hoi allemaal,

Ik ga in juni van dit jaar voor ongeveer een maand reizen met 2 vriendinnen. Het plan is om de eerste 5 dagen in Jakarta te blijven, dan naar Bogor te gaan voor 1 dagje. Vervolgens willen we reizen van Jakarta naar Bandung met de trein. In Bandung zullen we dan 4 dagen blijven en dan gaan we terug naar Jakarta om daar het vliegtuig te nemen naar Yogya. In Yogya zullen we dan ong 5 dagen of iets langer blijven en vanuit daar gaan we naar Bali en eventueel AustraliŽ of Thailand.

Ik heb dus een aantal vragen:
1. Is dit een handig reisschema?
2. Hoe kan ik het beste reizen vanuit Bandung naar Yogya? Gewoon het vliegtuig nemen vanuit Jakarta -Yogya?
3. Welk vliegtuigmaatschappij is aan te raden om mee te vliegen van Yogya naar Bali?
4. Wie heeft er nog tips van wat we moeten zien op Java en Bali?
4. Andere reistips zijn ook heel erg welkom!
5 Emoticon: Bye bye

Nouss

simpati
User
spacer line

2. Neem de trein van Bandung naar Yogya, terug naar Jakarta is zonder van de tijd.
3. Garuda vliegt van Yogya naar Bali, laat dat Jeroen even uitzoeken, kijk eens op ticketindonesia.info/en/index.php
Succes met de voorbereidingen,
Jan
Malang

TERDAD
User
spacer line

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

De route Jakarta via Bogor naar Bandung is per auto een absolute aanrader en zoals simpati al schrijft per trein naar Yogya en per plane naar Bali. Ik zou overigens zelf geen 5 dagen in Jakarta willen zitten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,311 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com