indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

yindee
User
spacer line

Wie kan me helpen??
We willen naar Jakarta vliegen vanuit A'dam.
En terug vanaf Denpasar naar A'dam.
Nu kunnen we kiezen uit GA of MAS.
In de prijs scheeld het nauwlijks omdat ze nu overal acties hebben.
Dus wordt kiezen in andere dingen. wie o wie heeft ervaring en wil dit delen?
Garuda terug van weg geweest of bekende Malaysian?

Groetjes Angela

yindee
User
spacer line

Wie kan me helpen??
We willen naar Jakarta vliegen vanuit Adam.
En terug vanaf Denpasar naar Adam.
Nu kunnen we kiezen uit GA of MAS.
In de prijs scheeld het nauwlijks omdat ze nu overal acties hebben.
Dus wordt kiezen in andere dingen. wie o wie heeft ervaring en wil dit delen?
Garuda terug van weg geweest of bekende Malaysian?

Groetjes Angela

sjefke
User
spacer line

je moet kijken naar de reis tijden .
.garuda heeft nog een stop onder weg [tanken] heet dat .
maleisie vliegt in en keer door naar jakarta !!
terug beste tijd van af bali met maleisie is 19.15 naar kualalupur
en dan om 12uur naar nederland.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Sjefke,

Ik denk dat Malaysian Air eerst nog een tussenlanding maakt op Kuala Lumpur en dat je overstapt op een vlucht van KL naar Jakarta.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Vindee,

Garuda vliegt niet van DenPasar naar Amsterdam. Garuda vliegt alleen heen en weer tussen Jakarta en Amsterdam, met een tussenlanding in Singapore (om te tanken).
Garuda zal je waarschijnlijk wel een vlucht vanuit DenPasar aanbieden, maar dan heb je eerst een binnenlandse vlucht van DenPasar naar Jakarta. Ik zou maar eens goed informeren naar de wacht/overstaptijden, als je voor Garuda kiest. Als de prijs hetzelfde is zou ik voor Mal Air kiezen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

sjefke
User
spacer line

bintangjan je hebt gelijk was het eve vergete dat ze eerst altijd naar huis vliege
maar dan maakt garuda er nog steeds eentje meer tis maar waar je van houd

printil
User
spacer line

Ik heb bij 333travel een ticket naar Denpasar beboekt met Garuda! Was goedkoper dan de site van Garuda zelf. Garuda stopt een uurtje in Dubai om te tanken. Je mag dan zelf weten of je het vliegtuig uitgaat of niet. Ev. spullen kan je in het vliegtuig laten. Op Jakarta stop je ook maar niet Uuuuren, je haalt dan wel je koffer en stapt dan in het vliegtuig naar Denpasar. Maar dit zit in de totale prijs in! Heb nu een aanbieding bij 333travel gezien voor 664,-.(maart)

yindee
User
spacer line

Bedankt voor jullie reacties.
Denk dat ik toch maar voor Malaysia ga.
Het is toch minder overstappen en ook minder uur vliegen en met een kleintje die ook mee gaat scheelt het dan.

Wat is dan de beste en goedkoopste manier om de tickets te boeken?
Direct bij Malaysia, ticketsite of met de gehele reis samen?

Groetjes Angela

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

MAS lijkt me een goede keuze. Hoewel ik Maleisiërs niet altijd graag tegenkom, vind ik Malaysia Airlines wel een erg betrouwbare airline. Garuda mag zichzelf nog even bewijzen de komende jaren, voor ik ooit in zo'n vliegtuig stap voor de long haul...

From Dayeuhkolot with love

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Wij hebben slechte ervaringen met MAS en vliegen met SIA.
Prijzen liggen dicht bijelkaar en service is vele malen beter bij SIA

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Vindee,
Wij vliegen zowel met MAS als met SIA. Wij vinden SIA iets beter. Maar MAS is echt niet slecht. Het boeken van tickets. Tja. Wij kijken altijd ver van tevoren op de vliegtickets aanbieders, maar je kunt het ook gewoon bij MAS proberen. Die hebben nog wel eens aantrekkelijke aanbiedingen.
Je kunt ook nog kijken bij Cathay Pacific. Die vliegen via Hongkong.

yindee
User
spacer line

Bedankt voor alle tips.
We hebben bij MAS geboekt voor 695 euro p.p.
Heen AŽdam-Jakarta. Terug Denpasar-A'dam.
Was met MAS sneller dan met Garuda.
En SIA was duurder. Ze hebben nu overal acties, zal wel door de vakantiebeurs komen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,108,224 topic views - 234,288 posts - 13,691 topics - 25,168 members - last post @ 17-10-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,689 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com