indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

PieterR
User
spacer line

Twee jaar geleden ben ik een maand op Bali geweest en heb mij toen prima vermaakt. In augustus 2005 ga ik weer. Echter heb ik nu besloten mij te gaan verdiepen in de (underground) housescene op Bali. Ik lees veel verhalen van Dj's over de draaien op Bali en ben benieuwd waar ik moet wezen.

Wie weet de places to be op Bali??

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

In Kuta zijn gelegenheden in overvloed die dit soort ........ ( sorry ik weiger om dit muziek te noemen) luid laten horen tot vroeg in de morgen, helaas zijn er veel mensen die hier voor rust komen en die worden door dat soort .... wreed uit hun slaap gehouden, is het niet rechtstreeks van dat soort gelegenheden is het wel van dronken mensen die luidruchtig de weg naar hun hotelkamer proberen te vinden.
De benodigde XTC schijnt ook in overvloed te koop te zijn in dat soort gelegenheden.

Gelukkig hebben we hier nog wel een wet die XTC en al die andere troep streng verbied en dagelijks mogen we op TV of de krant aanschouwen dat er weer iemand is gearresteerd die met die troep van de hedendaagse westerse maatschappij zaken wil doen.

Zelfs de plaatselijke radiozender meent dat af en toe aan iedereen dat .... te moeten laten horen bij het strand van Kuta, dat is dan het toetje na een verstoorde nachtrust.
Tuti & Jan

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Double Six
De Ja Vu
In Jl Double Six

Verder
Jalan Dhyana Pura
Met Liquid en Spy Bar

After Party's in Deejay Cafe in Tuban... party on till 10 in the morning

Maar eigenlijk is met Double Six en Deejay Cafe het voornaamste Club gebeuren verteld in Bali...

Jakarta is een ander verhaal mijn beste Pieter...

Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Pieter,

Een overvloed aan.

Tijdens zonsondergang goede dj's bij restaurant KuDeTa in Seminyak and restaurant Wuu draait ook goed.

Zoals al gezegd Double 6 Jla Arjuna, beter bekend als Jalan 66, Deja Vu allemaal in Legian. Kudos heeft af en toe een goed gastoptreden van heine en ver, kost allemaal wat maar dan heb je ook wat. Dance 4 Life is ook hier al een rage, dus goed bezig Bali.

Dance is overigens ook overal te krijgen, Armin, Budha lounge, St. Germain.

Double 6 is de enige plek mijns insziens.

Sepp

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik lees hier dat je je gaat verdiepen in de dance scene in Bali? Is dit voor je studie? of gewoon holiday en alleen maar stappen...

Mocht je wat meer willen te weten komen over Double Six, neem even contact met mij op, ik heb het nummer van de PR manager van Double Six...

Groeten Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Zo Maurits moet ik met jouw aanpappen!! Vrij kaartjes krijg ik ten over of loop met de locale en internationale vrienden van 66 mee, kan ik binnen komen, maareh the manager is altijd goed om je bestand te hebben. Nee hoor. Hoeft niet en een gratis bungee jump is ook niet noodzakelijk. Ik ben volgende week weer op bali voor de kerst kunnen we ook niet iets van een reunie gaan doe, met alle forum mensen die op dat moment ook daar zijn??

Sepp

Niek B.
User
spacer line

Pieter kijk ook eens op deze site.
http://www.beatmag.com/

Sepp wij vertrekken 25-12 eerst naar de familie in Yogya en daarna gaan we naar Bali (weet alleen niet precies wanneer). Tot wanneer zit je daar? KuDeTa is ook een van onze favorieten.

Groeten Niek

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Niek,

Ik vlieg 17 dec, naar Singapore, om direct door te vliegen naar Seminyak. Zal dan weer uitvliegen naar Jember op de 19de. De 22ste zit ik in Yogya, waarschijnlijk 's avonds in Hugo's en de 23ste door naar wederom Seminyak. Tot januari 2. En dan is de pret weer voorbij!

Zeker KudeTa is ook mijn favoriet, voor de cocktail bij zonsondergang. Indien gewesnt kan ik je altijd mijn mobiele geven!

Sepp

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ku De Ta is the best, goed ciggar lounge... maar probeer ook het ontbijt eens....

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Maurits, tegen de tijd dat ik mijn hangmat uitrol is de tijd voorbij vor het ontbijt. Het wordt dan meestal al weer cocktail tijd of een versnapering bij Zanzibar, een goede fles wijn.

Sepp

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

haha Zanzibar, dat is ook wel een grappige tent...

Niek B.
User
spacer line

Sepp, ik neem aan dat je nu in Syminyak zit. Vanaf 26 dec tot zeker 4 jan zullen wij in Yogya (en Hugo's) zijn. Daarna vliegen wij door naar Bali en Lombok om dan weer terug te keren naar Yogya. Ik heb dan ook de indruk dat we elkaar gaan mislopen. We hadden graag een borrel gedronken maar onze planning is net niet gelijk.

Prettige dagen en veel plezier!

Niek

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hebben ze bij Zanzibar ook Hattenwine??
Hier wel verkrijgbaar maar erg prijzig-overigens lekker. Emoticon: Nice
Umberto

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

prijzig??? dat is volgens mij de goedkoopste wijn in elk restaurant op Bali....

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Hatten,

Betul Maurits de goedkoopste, want simpelweg niet binnen te houden. Koop voor 9 euro een goede jacobs creek, geweldige wijn is dat. Hatten is wijn van en voor de goden laten die het maar drinken.

Sepp

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

haha, ik vind de rose van hatten wel ok

dutchrobin
User
spacer line

Zit iemand van jullie toevallig in de periode 17 mei - 14 juni op bali? Ben er in november een maandje geweest, maar heb toen alleen kudeta, double sic en kamesutra gezien.
Lees hier nog meerdere plekken, die volgens mij wel de moeite waard zijn om een biertje te pakken

Gr,
Robin

chirpy
User
spacer line

in Godsnaam, heb je op Bali niets beters te doen dan je onder te dompelen in die orgie van lawaai, in die koleire herrie die je oren verpesten en de sfeer op het eiland verkrachten. Blijf toch thuis man.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,410 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com