indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Per vandaag is Mandala gestopt met de uitvoering van vluchten "om het bedrijf te restructureren". Hun website geeft niet aan waneer deze restructurering afgerond dient te zijn en/of wanneer de vluchten hervat worden.

http://www.mandalaair.com/news0.html

If you have nothing to loose, you can risk everything

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hoeveel mensen zouden een ticket hebben voor vandaag en de komende week?
Emoticon: Confused
Of waren de tickets al niet meer verkrijgbaar?

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het blog hier had gisteren al melding gedaan. Er zijn dus mensen met tickets.
Geleasde vliegtuigen zijn al terug naar de eigenaar.

Dat klinkt niet echt hoopvol allemaal.

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik schat de kans erg klein in dat ze nog ooit gaan vliegen; de minister van transport heeft gisteren na beraad met Mandala Air de hoop uitgesproken dat andere maatschappijen de routes overnemen zodra dit mogelijk is.

Tickets konden tot gisteren ergens in de ochtend (geloof ik) nog gekocht worden. Over slechte marketing gesproken. Klanten zouden hun geld terugkrijgen, maar dat is afwachten natuurlijk.

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Beter dat Mandala stopt met vliegen als dat Mandela stopt met leven, het eerste is geen verlies, het tweede is een verlies van één van het grootste vrijheids voorbeelden van de laatste decennia, in het rijtje Gandhi en Wilders ehhhm wat klopt er niet in dit rijtje Emoticon: Confused
Hehehehe we hoeven in iedergeval niet bang te zijn om potentiële Indonesie gangers met deze posting op de kast te jagen, de groep Wildersstemmers komen toch niet naar Indonesië hahahaha, één ze binne bruin, twee nog erger ze binne haast allemaal moslim.
Ik zal als er één berani heeft over een paar weken, zeer zeker Mandala als beste vliegmaatschappij adviseren, ben ik offtopic? Nee toch.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 13-01-2011 04:56 Yerun wrote: ........de minister van transport heeft gisteren na beraad met Mandala Air de hoop uitgesproken dat andere maatschappijen de routes overnemen zodra dit mogelijk is.
Dat vermoedde ik al. Er zal wel een "smerig" addertje onder het gras zitten; lijkt me niet erg geloofwaardig dat Mandala opeens in geldnood verkeert (zonder bepaalde redenen die gunstig zijn voor de competitie).

spacer line  

Mijn 'correspondent' op Java meldde me deze week al dat Mandala failliet was gegaan. 'Lion Air' zou spoedig volgen. Adam Air ... dito?Als het zo doorgaat blijft enkel Garuda over. Vroeger had je Merpati, vliegt nu enkel in Oost-Indonesië geloof ik. Sempati, eigendom Suharto's zoon Tommy is ook al ter ziele. Bouraq al langer, hoewel een toestel daarvan nog steeds op het vliegveld van Jogja zou staan.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Hee, dat is nieuws! Merpati vliegt ?

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 15-01-2011 17:59 Kristiyanto wrote:
Mijn 'correspondent' op Java meldde me deze week al dat Mandala failliet was gegaan. 'Lion Air' zou spoedig volgen. Adam Air ... dito?Als het zo doorgaat blijft enkel Garuda over. Vroeger had je Merpati, vliegt nu enkel in Oost-Indonesi� geloof ik. Sempati, eigendom Suharto's zoon Tommy is ook al ter ziele. Bouraq al langer, hoewel een toestel daarvan nog steeds op het vliegveld van Jogja zou staan.
Lion Air zou spoedig volgen? Adam Air is al jaren niet meer actief. Merpati vliegt ook nog van/naar onder meer Jakarta, toch niet echt oost te noemen. Ik zou die correspondent nog eens natrekken, want ingaan op dergelijke geruchten is niet goed.

Sempati was natuurlijk een schoolvoorbeeld hoe het niet moet, zeker met Tommy aan de leiding en Bouraq doet het al heel lang niet meer. De maatschappij-code QZ is in handen van Indonesia AirAsia zelfs.

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 15-01-2011 22:52 flipse wrote:
Hee, dat is nieuws! Merpati vliegt ?
Emoticon: So funny

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 15-01-2011 17:59 Kristiyanto wrote: Mijn 'correspondent' op Java meldde me deze week al dat Mandala failliet was gegaan. 'Lion Air' zou spoedig volgen..... Als het zo doorgaat blijft enkel Garuda over.
Juist, dat is de bedoeling. En dat bedoelde ik ook met
Er zal wel een "smerig" addertje onder het gras zitten
De Garuda-maffia (met backing van de overheid) gaat onversaagd door totdat ze weer geheel op oud-dictatoriale toon de prijzen kunnen monopoliseren.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 15-01-2011 17:59 Kristiyanto wrote: Bouraq al langer, hoewel een toestel daarvan nog steeds op het vliegveld van Jogja zou staan.
Niet op Yogya maar wel op de vliegvelden van Bandung en Pondok Cabe (Pelita).

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Er zal vast binnenkort wel een nieuwe maatschappij opgezet worden door iemand met veel geld. Daarvan zijn er ook genoeg in Indonesie tegenwoordig.

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Geld zit er zeker achter. En dat verhuist gewoon van de ene hand naar de andere hand. Dus even failliet verklaren en in een andere vorm weer opduiken. De enige slachtoffers zijn cliënten en personeel.
Recent vernomen (het vermoeden bestond al) dat vrijwel alle luchtvaartmaatschappijen een zeer grote groep gepensioneerde legerofficieren als aandeelhouders hebben. En dus de machtstrijd die eerst onderling werd uitgevoerd binnen het leger, zet zich nu voort in het zakenleven.

bambang
User
spacer line

Het is een publiek geheim dat het leger veel heeft geinvesteerd in o.a. hotels en industrie. Hiermee wordt o.a. het leger gefinancierd. De RI overheid kan het legerapparaat niet helemaal zelf financieren.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Om maar niet te spreken van de grootste bordelen in bijvoorbeeld Jakarta en ongetwijfeld andere steden. Ooh, die bestaan officieel niet. Da's mooi, dan is dat ook opgelost. Maar hiermee gaat Mandala nog niet vliegen en ik acht de kans klein dat iedereen zijn geld terug krijgt.. want dat was immers op, toch?

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Juist, kwestie Mandala. Wel.....het geld is niet op maar gaat over in andere handen
En dat verhuist gewoon van de ene hand naar de andere hand. Dus even failliet verklaren en in een andere vorm weer opduiken. De enige slachtoffers zijn cliënten en personeel.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik check regelmatig onderstaande site.

http://www.jakartaairportonlin(...)-arrivals-departures

……en zie er Mandalavluchen tussen staan. Hun website echter is niet benaderbaar.
Emoticon: Confused

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

AM; die website werk op basis van schema's en die zijn dus sinds midden januari niet bijgewerkt voor wat betreft Mandala. De rest heb ik niet naar gekeken.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik bedoel dat ik er helemaal niet in kom. Tenzij er een ProRailslot op zit Emoticon: Smile Ik zal het vanavond dan thuis nog eens proberen.
Maar ze vliegen dus weer....?!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nee hoor, ze vliegen niet, en ik denk ook niet dat dit heel snel zal gebeuren. De website neemt bijvoorbeeld nog geen reserveringen aan en het laatste nieuws is van November.

http://www.mandalaair.com/

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,255,804 topic views - 240,040 posts - 13,725 topics - 32,728 members - last post @ 14-08-2020 07:06 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,426,914 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com