indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

samutreya
User
spacer line

Kan iemand mij vertellen hoe je het beste de binnenlandse vluchten kunt regelen. En naar welk bureau je kunt gaan. Kan je dan het beste alles in 1x regelen of steeds een dag van tevoren. En klopt het dat de gemiddelde prijs Ä50 is?

bedankt.

gr.

pierre
User
spacer line

kijk eens even op de site ticketindonesia.info ( zie geheel hieronder de link hiervan op deze site)

samutreya
User
spacer line

bedankt voor de tip.

Ik mis alleen de bestemming Bandar Lampung.

pierre
User
spacer line

Samutreya.

Je kunt Yerun ook even een mailtje sturen.
Zijn email vind je ook op die site.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bandar Lampung staat als Lampung - Tanjungkarang vermeld op de website ticketindonesia.info. Dan zal het zoeken wel moeten lukken.

plurk
User
spacer line

Probeer de sites van Air Asia en Lion Air eens.
Kun je gewoon via internet boeken.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 11-01-2011 16:49 plurk wrote:
Probeer de sites van Air Asia en Lion Air eens.
Kun je gewoon via internet boeken.
AirAsia gaat prima online inderdaad. Voor Lion Air moet je dan wel een Indonesische credit-card of bankrekening hebben, iets wat voor velen een probleem is.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dat niet alleen, voor Air Asia moet je ook een creditcard gebruiken, ik verdom het om een creditcard te gebruiken, als je computer maar een klein gaatje in de beveiling heeft dan hebben hackers je nummer en dan ben je te l.l het is natuurlijk een eigen keuze.
Ik heb al verschillende malen bij ticketindonesia geboekt en kan met ideal betalen, vindt ik wel zo veilig.

peaches
User
spacer line

16/07 rond 23.30 of de volgende dag, wil ik met twee personen van Jakarta naar Bali.
en rond 11-8 weer terug. Kan iemand mij vertellen voor hoeveel ruphia ik daarvoor kwijt ben en wat een goede maatschappij is? Ik heb gekeken op de bovengenoemde website maar daar gaat het niet echt over prijzen en vind ik het een beetje onoverzichterlijk...

Weet iemand ook iets van vluchten van Flores naar Bali??

bedankt!

simpati
User
spacer line

ik verdom het om een creditcard te gebruiken
Beste Malam,
Als ik iets betaal met de Nederlandse creditcard(Rabocard) van de Rabobank voor Air Asia is de procedure precies hetzelfde als met Ideal, dus ook de randomreader gebruiken.
Voor de Creditcard heb ik een aparte pincode gekregen.
Betalen met de creditcard is niet nodig voor tickets met vertrek uit IndonesiŽ, dat kan zonder extra kosten met BCA-internetbanking, met de creditcard kost het MYR6 (Ä1,50) per vlucht.
Salam,
Jan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 14-01-2011 15:03 peaches wrote:
16/07 rond 23.30 of de volgende dag, wil ik met twee personen van Jakarta naar Bali.
en rond 11-8 weer terug. Kan iemand mij vertellen voor hoeveel ruphia ik daarvoor kwijt ben en wat een goede maatschappij is? Ik heb gekeken op de bovengenoemde website maar daar gaat het niet echt over prijzen en vind ik het een beetje onoverzichterlijk...

Weet iemand ook iets van vluchten van Flores naar Bali??

bedankt!
Ik zal deze vraag beantwoorden in het algemene onderwerp dat ervoor is:

http://forum.indahnesia.com/to(...)ag_t_hier.php#131872

amiek
User
spacer line

Hallo,

Ik ga een vlucht boeken bij Garuda van Amsterdam naar Jakarta. Hierbij krijg je dan een gratis binnenlandse vlucht. Je moet boeken voor 31 maart 2011. Vliegen kan tot 1 juni en in september tot en met oktober 2011. De binnenlandse vlucht die ik neem brengt mij in Banjamarsin op Kalimantan. Ik wil echter naar Pangkalan Bun. Dit kan met Kalstar Airlines. Als ik de vlucht naar Banjamarsin plan 2 dagen na aankomst in Jakarta, kan ik dan in deze 2 dagen een ticket kopen en dan op 1 dag van Jakarta naar Pangakalan Bun vliegen? De eerste vlucht van Garuda naar Banjamarsin vertrekt om 6.05 en aankomst 8.45.

Het schema dat ik van Kalstar is als volgt:

BDJ SMQ 13:10:00 12:48:00 Elke dag (tussenstop Sampit)
SMQ PKN 13:00:00 13:25:00 Elke dag
Volgens mij klopt het schema niet helemaal. Maar ik kan niets anders vinden.

Ik hoor graag of het mogelijk is.
Alvast bedankt
Groet
Annemieke

amiek
User
spacer line

Het schema klopt denk ik wel. Bedenk net dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de tijdzones.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat schema kan wel kloppen, inderdaad met tijdzone-verschillen. Het beste kun je echter even bellen met KalStar om er zeker van te zijn of dat schema nog klopt, aangezien je niet via de website van ze kunt boeken is het goed mogelijk dat het schema niet bijgewerkt is.

spacer line  

Hoeveel tijd heb je minimaal nodig tussen 2 vluchten. Wij landen op Jakarta om 21.30 uur (lion air) en vertrekken van Jakarta om 0.40 uur (Emirates), dus hebben 3 uur tussen deze 2 vluchten is dat voldoende. Heeft hier iemand ervaring mee?
Bedankt alvast.

Keesm
User
spacer line

Op de site van ticketindonesia.info kan ik niets vinden over kinderkorting. Wordt de kinderkorting bij betaling verrekend of heeft de Ind. maatschappijen geen kinderkorting?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Jesoes Maria toch nog is aan toe Kees, kinderkorting?
De binnenlandse vluchten kosten werkelijk geen reet.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 18-09-2011 12:04 Keesm wrote:
Op de site van ticketindonesia.info kan ik niets vinden over kinderkorting. Wordt de kinderkorting bij betaling verrekend of heeft de Ind. maatschappijen geen kinderkorting?
Die zijn er wel, maar erg beperkt.

baby's tot 24 maanden betalen vaak 10% van het volwasenen-tarief. Daarboven tot 12 jaar is er heel soms een korting te verkrijgen. In de praktijk moet je dan echter de duurdere klasse tickets kopen (zeker geen promo-tickets), of Garuda Indonesia vliegen om korting te mogen krijgen. En dan heb ben je onder de streep meer kwijt met korting.

Deze vraag zal ik laten toevoegen op de website.

Keesm
User
spacer line

Dank je wel Yerun voor de snelle en duidelijke reaktie.

Ennnn......... Malam, kalau beri jawaban minta dengan sopan santun. Jangan sembarangan saja kalau ngomong.

Salam dari Keesm

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,831 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com