indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Wat hebt u besloten om niet meer te doen, of iets wel te doen.
Iets af te leren, roken is wel het gebruikelijke voornemen niet zo interessant.
Want roken zit tussen je oren, en je kan er best wel van af komen als je baas bent over je eigen buik lichaam.
Zullen we afspreken dat wij het nu hier schrijven, en er mee terug te komen volgend jaar deze tijd. Emoticon: Laugh out loud
Mijn voornemen is afslanken en geen bier meer te drinken. Emoticon: Shiny Emoticon: Wink
Ben 118 kilo aan de haak. Emoticon: Party!
Moet er wat van af maar hoe????? Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Welnu oom Ziel, heb helemaal geen voornemens. ja stoppen met roken en die heerlijke chocolade verslaving; maar ik weet maat te houden.
Ik weeg 56 kg en heb een normaal gewicht.
[heb ooit 80kg gewogen]Om Ziel 118 kg?
hangt af van de lengte
Heel simpel:
Bier laten staan
3 x per dag gezond eten en ontbijten!
Na de lunch geen koolhydraten meer: dus geen brood, rijst of pasta
Wel vlees of vleesvervangers met veel verse groenten.En een halve liter zuivel
En voor het overige: geniet van je leven

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja, roken. Heb al veel goede voornemens in rook op zien gaan.

Een mens moet er aan toe zijn om met roken te stoppen.
Het blijft een erg slechte gewoonte.

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja ja Merapi makkelijk geschreven dan gedaan kijk maar eens hoe moeilijk het voor mensen is .
Men weid er al veel aan in berichten dat het niet zo makkelijk is gedaan, dan anderen doen wilt geloven..... Emoticon: Worship Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yes!
http://www.spitsnieuws.nl/arch(...)oede_voornemens.html

Bijna alle goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn gedoemd te mislukken. Dit stelt mental coach Pieter Frijters. "Binnen een maand vallen zeventig procent van de goede voornemens in duigen en een maand later nog eens vijftien procent.” Op 1 januari ergens mee stoppen is een van de slechtste dingen die mensen kunnen doen, zegt Frijters. "Er is dan veel te lang naartoe gewerkt. Dan lukt het bijna nooit.”

paulana
User
spacer line

FDH oftewel de helft eten en is de suiker in orde, de schildklier werkt normaal?

Was bij mij niet okay, ik zat 10 jaar terug al een hele tijd op overgewicht heb een bloedtest laten doen en het suikergehalte was te hoog, schildklier veel te traag.
toen de diagnose vaststond ben ik 40 kg afgevallen het ging eigenlijk vanzelf in een maand of 8 nu heb ik zo tussen 60 - 62 kg al jaren. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Roken ja en alcohol lust ik niet Emoticon: Shiny maar om nu te stoppen met roken...ach nee zoveel is het niet en ik kan zonder

Om Swastiastu

elsbeth
User
spacer line

[Roken ja en alcohol lust ik niet Emoticon: Shiny maar om nu te stoppen met roken...ach nee zoveel is het niet en ik kan zonder [/quote]

Dat was voor mij juist de reden om helemaal niet meer te roken. Vroeger jaren gerookt, daarna alleen nog maar buiten, toen alleen nog maar op feestjes. Daarna ook dat niet meer gedaan. Inmiddels rook ik een jaar of 3 niet meer, zonder enig probleem. Ik ben heel blij dat ik er helemaal vanaf ben, kost me ook geen enkele moeite.
Nee, bij mij zit het 'm ook in het overgewicht...

paulana
User
spacer line

Maar het is wel gezellig bij de koffie, vooral als je partner wel rookt,
Ik kreeg een hekel aan roken op de vliegvelden, iedereen zo snel mogelijk naar dat stinkende hok, en als je dan zo'n 12 14 uur niet gerookt hebt bah..
was er toen ook gelijk voor een maand van genezen, maar dat was in maart 2002.
als ik alleen ben denk ik er niet aan, je ruikt het dan ook niet..

Om Swastiastu

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Heb mijn laatste sigaretje gerookt toen K 28 jaar was.
Door mijn zoontje toen oppaste, hij van de stoel viel en zijn tanden stonden horizontaal, ben toen naar de buren gerend en die heeft ons naar het ziekenhuis gebracht.
Bij terug komst was er een gat in de wollen tafelkleed gebrand.
Voor het zelfde had mijn huis in de fik kunnen staan.
Zinsdien heb ik nooit meer gerookt...... Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon:
OOk overgewicht is mijn probleem met suiker hogebloeddruk en cholesterol is nu wel te hoog.
Heb daarvoor medicijnen....... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

paulana
User
spacer line

Maar u schrijft niet de lengte bij je gewicht, wellicht overdrijf je een beetje en is het voor een ander niet zo, als je de goede medicijnen hebt gaat het gewicht naar beneden.
Vooral Diabetes 2 kan een oorzaak zijn voor overgewicht. Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Mijn eerste voornemen is al mislukt,het winnen van de staatsloterij,tweede ook niet,postcodeloterij was ook weer niks. Emoticon: Stupid

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op de eerste plaatst Paulana u mag mij tutoyeren, met je en jij.
K ben 1.85meter heb nog niet de hoogste fase van diabetici.
Mijn medicijnen voor diabetici is Metformini HCI, was 500 mg maar is verhoogd naar 1000 2 p.d. Emoticon: Stupid Emoticon: So funny
=======================================

Veer ook wij hebben verschillende loterijen mee gedaan zelfs gaan we om de 5 weken naar België Euromillion mee doen postcodeloterij,staatsloterij maar niet om mee naar een restaurant te gaan , maar thuis aan een karbonaatje knabbelen. Emoticon: Smile Emoticon: Cry

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Jeetje Paulana, dat vind ik knap: 40kg afgevallen!
Hoe heb je dat gedaan?
Ja Elsbeth dat roken is ook een probleem, heb het aantal stoppogingen maar niet maar bijgehouden....
dochter Eva is as zaterdag jarig en fel anti-rook, dat lukt redelijk.
Ik vlucht dan even naar buiten om een sigaretje te roken.
Zullen we een afvalclub gaan organiseren??
Groetjes Wil/Merapi

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Om Ziel, ik weet dat gewichtsbeheersing niet makkelijk is, maar misschien kunnen we elkaar steunen?
Ja dat roken is nog steeds
let wel erg op vet en suiker. diabetis zit echt in de familie, eet niet zoveel vlees., heb ook mijn vraagtekens: mijn vader stierf op 66 jarige leeftijd aan darmkanker.
Helemaal geen overgewicht. altijd gewerkt, en een borreltje savonds, maar nooit overmatig.
Een boom van een vent die heel kort na zijn pensioen geveld werd.
Daarom ook weer : een super gezond 2011

paulana
User
spacer line

Op 04-01-2011 22:05 schreef zieleffe:
Mijn medicijnen voor diabetici is Metformini HCI, was 500 mg maar is verhoogd naar 1000 2 p.d. Emoticon: Stupid Emoticon: Smile

zegt Om Ziel dan ook jij tegen mij, ik heb een hekel aan u, hihihihi leuk dan schrijven we jij en jou tegen elkaar !!

metformin krijg ik ook en ben daar van afgevallen 3 x 850 mg en nu als het nodig is, niet zo vaak meer, doe het in stapjes, als je het medicijn nog niet lang hebt wacht het even af tot de suiker is ingesteld, zoveel ovegewicht heb je nu ook weer niet 10-15 kg misschien, tis voor ieder weer anders. ik wilde ook nog wat kwijt en zag er met 56 kg uit als een anorexia patient hoewel ik 1.68 ben. Rainer was heel boos, vroeg of het niet genoeg was nou ja ik zag het zelf ook wel in het past niet bij mij

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Veer ook wij hebben verschillende loterijen mee gedaan zelfs gaan we om de 5 weken naar België Euromillion mee doen postcodeloterij,staatsloterij maar niet om mee naar een restaurant te gaan , maar thuis aan een karbonaatje knabbelen. Emoticon: Smile Emoticon: Cry

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 04-01-2011 22:11 schreef merapi:
Jeetje Paulana, dat vind ik knap: 40kg afgevallen!
Hoe heb je dat gedaan?
Ja Elsbeth dat roken is ook een probleem, heb het aantal stoppogingen maar niet maar bijgehouden....
dochter Eva is as zaterdag jarig en fel anti-rook, dat lukt redelijk.
Ik vlucht dan even naar buiten om een sigaretje te roken.
Zullen we een afvalclub gaan organiseren?? Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Groetjes Wil/Merapi

Ik schreef toch dat het met het medicijn voor diabetes 2 vanzelf ging, voel me ook veel beter je sleept het toch maar mee Emoticon: Yes!
.

Om Swastiastu

Rewad
User
spacer line

Mijn goede voornemens voor 2011.

Ik hoop in drie maanden voor het eerst papa te worden! Emoticon: Yes!
Mijn goede voornemen is, dat ik er alles voor doe om een goede vader te worden!

What a feeling

paulana
User
spacer line

Een felicitatie is nog iets te vroeg misschien, maar dat voornemen is puik Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

pierre
User
spacer line

Mijn vrouw komt eind deze maand voorgoed naar Nederland.
(mits het toegestaan wordt door onze geblondeerde "vriend" en zijn vriendjes )
Mijn voornemen is om haar al mijn liefde te geven wat in mijn mogelijkheid ligt en zowaar ik in de mogelijkheid ben om dat te mogen geven.
Mijn liefde en steun aan haar kan geven, dat ze o.a kan wennen aan het "Nederlandse" klimaat en dat houd meer in dan alleen het koude weer.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Zeker Rewad, als je die kleine in je armen sluit.....is een moment van je leven, die je nooit vergeet.

Pierre wat een lief bericht! zou willen dat alle mannen zo waren!
Je vrouw zal best wennen, doe het stukje voor stukje.
Heel veel geluk Pierre!

paulana
User
spacer line

Gefeliciteerd Pierre,

Wat een mooi bericht, tussen jou en Elly gaat het helemaal goed komen in Nederland
dat kan gewoon niet anders, en liefde is niet aan een land gebonden of verbonden, het spreekt zijn eigen taal, die ieder voor zich naar eer en geweten invulling geeft.

Voor jou en Elly een fantastisch begin en natuurlijk heel veel jaren gezondheid en geluk toegewenst!

Om Swastiastu

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 05-01-2011 19:20 schreef pierre:

Mijn vrouw komt eind deze maand voorgoed naar Nederland.
(mits het toegestaan wordt door onze geblondeerde "vriend" en zijn vriendjes )
Mijn voornemen is om haar al mijn liefde te geven wat in mijn mogelijkheid ligt en zowaar ik in de mogelijkheid ben om dat te mogen geven.
Mijn liefde en steun aan haar kan geven, dat ze o.a kan wennen aan het "Nederlandse" klimaat en dat houd meer in dan alleen het koude weer.

Die blonde vriend heeft er geen flikker over te vertellen.
Als u onafhankelijk bent en je kan je eigen bedruipen,, haar onderhouden, dan is het aan u of ze mag komen.
Ze ontvangt dan wel aanrechtgeld, dat afgeschaft gaat worden....
Deze twee heren bepalen het ook, maar eenmaal een wet aangenomen en je doet aan die voorwaarde dan kunnen ze hoog of laag springen je keuze is bepalend dan.

K wens je heel veel geluk toe, want het is door mij ook gelukt, en heb haar al 15 jaar hier. Emoticon: Nice Emoticon: Wink

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Hoe staat het er mee goede voornemens ????
Dit wilde ik u niet onthouden en plaatst deze maar hier..................... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Confused

Een geweldige foto.... Laat hem de wereld rondgaan....
Dit is wat iedere eerlijke journalist in het hart zou moeten hebben om te tonen....

Maar dit verkoopt niet......? Emoticon: Confused

Eindelijk een mooie oorlogsfoto! Het is de andere kant van de oorlog, en het is ontroerend!

Het hart van een soldaat = het hart van een man, een vader...

Dit zou er als krantenkoppen moeten staan, in plaats van dat wat minder belangrijk is.

Het is een hard verhaal, maar versterkend voor het hart, wanneer men deze foto van John Gebhardt in Afghanistan bekijkt.

De echtgenote van John Gebhardt, Mindy, zegt dat het hele gezin van dit kleine meisje is vermoord.
De rebellen wilden ook haar vermoorden, maar ze overleefde.
Ze wordt verzorgd in het hospitaal van John en is aan de beterhand, zelfs wanneer ze weent en klaagt.

De verpleegsters zeggen dat John de enige is die haar kan kalmeren, dus John hield haar gedurende 4 nachten in zijn armen en sliepen samen in de zetel.
Het kleine meisje komt langzaam weer op de been.

John is een echte oorlogsheld en hij vertegenwoordigt dat wat het westen daar poogt te verwezelijken.

Dit vrienden, is het waard te delen met de rest van de wereld. Vooruit!!!
Zoiets zal u nooit zien in het nieuws. Hou het nieuws en ga.
Er gebeurd niets als u het niet doet, maar de wereld heeft het nodig om een foto als deze te zien en heeft het nodig zich te realiseren dat wij het verschil maken, zelfs al gaat het om één klein meisje tegelijkertijd. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Blush Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hartverscheurend Om Ziel, ja met recht een oorlogsheld in mijn ogen.

paulana
User
spacer line

Dank je wel Om Ziel dat je dit met ons wilde delen

Om Swastiastu

Corriene
User
spacer line

[quote] Op 04-01-2011 22:05 schreef zieleffe:
Mijn medicijnen voor diabetici is Metformini HCI, was 500 mg maar is verhoogd naar 1000 2 p.d. Emoticon: Stupid Emoticon: Smile

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

En nu kan diezelfde Paulana doodvallen ? Nou Om Ziel jouw affiniteit duurde niet lang.
Je hebt haar lang en breed kapot gemaakt -met of zonder opzet.

Let wel zij is een goede vriendin van velen !!!!!!!!!!!

Oa ook van Corriene ..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,343 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com