indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

jospampus
User
spacer line

het laatste bericht dateert alweer van een jaar geleden daarom een nieuwe opproep.
wij een gezin met jonge kinderen zoeken voor juli 2011 een chauffeur met auto liefst nederlands spekend [ivm]kinderen die ons van jakarta naar de boot naar bali kan
brengen in ongeveer 10 dagen met hotel overnachtigingen en excursies.

simpati
User
spacer line

kijk eens op:
http://www.jackalholidays.com/
Daar staan enkele reizen, altijd leuk om zelf een route samen te stellen.
Succes,
Jan
Malang

spacer line  

Bij Jackallholidays in Bandung ken ik een chauffeur Rohmani spreekt redelijk Nederlands

Alaaf

Gusans
User
spacer line

Heb ze al eerder aangeprezen op dit blog...
Probeer Budi Tours eens www.buditours.org.

Gevestigd in Jogjakarta Nederlands/Indonesische eigenaars. Ze staan ook op de vakantiebeurs in Utrecht volgende week in het Indonesie paviljoen. Succes!

Kayhalla
User
spacer line

Jospampus ik kan je aan deze chauffeur helpen.neem contact op 0714016627, denk er om snel te reageren want je gaat in een drukke periode.ik geef je hieromtrent meer Emoticon: Party! info

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Voor transport op Bali kijk eens op de site van Bali-style.nl

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

DannyUPH
User
spacer line

Beste jospampus,

Ik kan je niet helpen aan een chauffeur maar als je nog een Nederlandse sprekende gids in Jakarta zoekt dan kan ik allicht van dienst zijn. Ik ben rond die tijd zelf in Jakarta voor vakantie. Ik ben een master student Indonesische studies aan de universiteit Leiden en kan voor een schappelijk bedrag een leuke rondleiding aanbieden in Jakarta waar ik veel kan uitleggen over de historie, vooral sinds de onafhankelijkheid (maar ook de VOC tijd en de Nederlandse periode en de onafhankelijkheidsoorlog zijn mij niet onbekend). Ik ben zzp'er dus als je het op een legale wijze met factuur en alles wilt rondmaken is dat geen probleem. Ook kan ik een excursie op maat verzorgen. Laat maar weten als u interesse heeft.

Mvg,

Danny

plurk
User
spacer line

Kijk eens op de site www.rumahkita.info
Als je hen een mail stuurt kunnen zij zoiets voor je regelen via een zeer betrouwbare agent

ajh mortel
User
spacer line

Kijk eens op marktplaats onder boeken IndonesiŽ staat een gids chauffeur aangeboden op Java spreekt goed engels en een beetje nederlands, kan je overal op Java ophalen en je naar de boot naar Bali brengen, weet goed de weg op Java.
Ik ben zelf 3 jaar achter elkaar met deze gids mee geweest.
Prijs per dag zelf afspreken daar bemoei ik me niet mee.

Groetjes

Arjan

joost
User
spacer line

Beste Jos, Heb je al een chauffeur voor je periode.
Ben wat laat met reageren maar ik rij met een gloenieuwe Suzuki APV Luxury.
Ben nu in Nederland. Je kunt bellen 0623952818.
groet Jo Oosting

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 06-02-2011 12:46 ajh mortel wrote:
Kijk eens op marktplaats onder boeken IndonesiŽ staat een gids chauffeur aangeboden op Java spreekt goed engels en een beetje nederlands, kan je overal op Java ophalen en je naar de boot naar Bali brengen, weet goed de weg op Java.
Ik ben zelf 3 jaar achter elkaar met deze gids mee geweest.
Prijs per dag zelf afspreken daar bemoei ik me niet mee.

Groetjes

Arjan

Ik meen dat je hier Pardi bedoelt. Staat niet meer op marktplaats. Wel hier:
http://forum.indahnesia.com/to(...)_trip_with_pardi.php

joost
User
spacer line

Hi dangdude03,

Ken geen Pardi.

Mijn chauffeur heet Joni

spacer line  

Nederlandssprekende chauffeur vrij tijdens de verzochte tijd van Jakarta naar Bali :

+ 62 81252631313

087859966478

ReneV
User
spacer line

Ons gezin heeft in de zomer 2010 3 weken door Java gereisd met Pardi email: kocret71Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com Een hele prettige & veilige chauffeur die we van harte aanbevelen!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,313 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com