indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Sophie45
User
spacer line

In augustus 2011 verblijven wij met 6 personen na eerst een 10 daagse rondreis op Java te hebben gedaan nog een week in Sanur op Bali. Wat is een goede en veilige tourburo (otje) die leuke trips vanuit Sanur organiseerd. Bijv op een olifant rijden (dat willen onze jong volwassen kinderen (leeftijd 15-22 jaar) nl). Ik lees ook iets over fietsen, welke trip is het mooist? Het is niet de bedoeling dat deze week op Bali vol kom te zitten met trips, want wij willen ook bijkomen van de rondreis en lekker relaxen op het strand. Welk strand(je) moeten wij niet missen?

paulana
User
spacer line

Dag Sophie45,

Even de zoekfunctie gebruiken van deze site, er is recent nog over Sanur eo geschreven.
Sanur heeft een prima strand.

Suc6 Paulana

Om Swastiastu

inekeh
User
spacer line

Hallo Sophie

Mijn man, Ateng, toert vanuit het zuiden van Bali hoofdzakelijk Nederlandse toeristen rond. Neem eens een kijkje op onze website www.degoudengidsvanbali.nl

groet

printil
User
spacer line

Kijk gewoon in Sanur of je het programmaboekje van Perama kan vinden (bij toeristenkiosk o.i.d. overal eigenlijk wel) die organiseren voor hele redelijke prijzen allerlei trips.

Op een ander forum van een ander website vond ik dit over "zwemmen" met dolfijnen nabij Sanur. Ik heb alle tips die er toe doen gekopieerd geplakt naar een worddocument en zal dit item even hier zetten (als je de rest wil mail me dan even stuur ik je alles).

Zwemmen met dolfijnen.Sanur - Bali, IndonesiŽ
Voor ongeveer Ä 50,- wat in veel landen het drie dubbele kost mag je met je eigen groepje tussen de 40 en 60 minuten bij de dolfijn in zijn natuurlijke zee water buiten bassin. Je leert van alles over het dier je mag knuffelen leert hem zwaaien en je krijgt steeds kusjes van hem of haar. het mooiste is als je een duikbril op krijg en hem onderwater mag aanschouwen. De begeleiding is super ze praten super engels en over evt foto nemen hoef je ook geen zorgen te maken er staan mensen naast het basin om met je eigen toestellen gratis foto's en films te maken. Na afloop kun je je lekker douchen krijg je een handdoek van hun en kan e heerlijk met zo veel drankjes als je wil nog gezellig met de trainer praten. En dit alles zit allemaal bij dit bedrag in. kijk op www.balidolphins.com

Sophie45
User
spacer line

Hoi printil,

Graag zou ik de informatie ontvangen, maar je hebt geen mailadres. Emoticon: Nooo Misschien dat je het naar mijn mailadres zou kunnen mailen? Emoticon: Smile
Met dolfijnen zwemmen zou mijn jongste dochter helemaal te gek vinden Emoticon: Party! . Perama heeft ook een internetsite zag ik : http://www.peramatour.com/index.php
Alvast bedankt voor de info

kuncitan
User
spacer line

Op 16-01-2011 10:30 schreef printil
Kijk gewoon in Sanur of je het programmaboekje van Perama kan vinden (bij toeristenkiosk o.i.d. overal eigenlijk wel) die organiseren voor hele redelijke prijzen allerlei trips.

Perama heeft in Sanur een agent zitten. Ze hebben geen zelfstandig kantoortje maar zijn gevestigd in een klein winkeltje op de jalan Hang Tuah. Vanaf de verkeerslichten op de viersprong van jalan By Pass Ngurah Rai de jalan Hang Tuah richting het strand aflopen vind je halverwege aan je linkerhand de Perama agent, te herkennen aan een klein uithangbord van Perama aan de straatkant.

De agent van Perama in nederland is
Dina & Guus Schrijn
A. Versluys Poelmanstr. 62
3207 SJ Spijkenisse
schrijnRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,243,411 topic views - 232,707 posts - 13,675 topics - 22,462 members - last post @ 16-06-2019 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,510,598 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com