indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Op een site van een villa las ik dat er nu onlangs een Carrefour is opengegaan in Singaraja?
Iemand enig idee of dit klopt?
En waar zou die gelegen zijn?

paulana
User
spacer line

Ja Dekarre dat klopt, Je weet dat grote gebouw van Hardy,s Jl. Surapati ?
Nou daar is Carrefour beneden verdieping, 1ste en 2de etage is nog van Hardy,s
Het is er trouwens nog niet zo lang.

Het zal paulana niet zijn die jouw vragen beantwoord, Emoticon: Shiny

Groetjes en graag gedaan Emoticon: Party!

Om Swastiastu

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Dank u wel Paulana, voor het antwoord. Ja, jij woont op Bali en zo kan je er wel veel van weten denk ik. In Singaraja zijn er naar mijn weten 2 Hardy's. Vroeger zijn we al in alletwee geweest. Het is deze Hardy's waar er aan de andere kant een voetbalplein is. Deze zou dus nu Carrefour geworden zijn. Wel jammer dat het niet méér in de richting van Lovina is. Voor de toeristen, en eigenaars die in een villa in Lovina verblijven zou dit wel een goede zaak geweest zijn, maar wat niet is kan nog komen uiteraard. Hoe is het trouwens in Lovina, ik hoor dat er terug meer toeristen naar Bali komen, zijn er nu dan ook al meer toeristen die in Lovina en omgeving verblijven?

paulana
User
spacer line

In het algemeen zijn er meer toeristen ook in Candidasa, denk in Lovina ook wel is, toch een mooie omgeving, kom er 1 x per jaar zeker als we naar imigrasie ga.

Om Swastiastu

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Dank Paulana voor de info, ja Lovina is heel mooi, ga er ook graag naartoe.

spacer line  

Carrefour Indonesia heeft de Alfa Supermarkt-keten in geheel Indonesie overgenomen. Alle filialen van Alfa worden binnen een bepaald tijdsbestek "ge-restyled" en "omgebouwd" naar Carrefour supermarkten, echter met name gericht op de lokale, niet-Westerse consument.

Slechts de grootste Carrefours, zoals op Bali degene langs Sunset Road, bieden buiten het lokale assortiment ook de "extra's" zoals de schappen met veel import-produkten, veel keuze aan wijn en gedestilleerd en natuurlijk de Franse bakkerij.

If you have nothing to loose, you can risk everything

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Leuk om dat te weten, ik denk dat de lokale "Carrefour" er dan zal uitzien zoals de "Hardy's".
En dan ook niet supergroot zullen zijn zoals die aan de Sunset Road.
Natuurlijk zullen ze hun prijzen dan ook moeten aanpassen aan de bestaande supermarkten en zeker niet duurder zijn, anders zouden ze dezelfde weg kunnen opgaan als hier in België, waar ze overal moeten inkrimpen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Carrefour staat ook hier niet bekend als goedkoop. Vroeger keek ik nog wel eens naar het verschil tussen Carrefour en Hypermart, maar dan kwam Hypermart altijd als goedkoopste uit de bus (reclame daar gelaten, maar zo kan ik niet winkelen).

jessie
User
spacer line

ik ben 2 weken geleden bij carrefour geweest in jember' daar is tottaal dan ook niks te krijgen wat je normaal kan krijgen bij cerrefour in bali,het lijkt wel een opslag ruimte dus terleur gesteld, voor niks anderhalf uur gereden naar jember Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

bronbeek
User
spacer line

Jessie....anderhalf uur gereden naar jember........

Dan kwam je vanuit richting Banyuwangi ? Daar is GIANT.
Is een tikkie meer westers georienteerd.
Vanuit Banyuwangi kan je binnenkort met een uur in Carrefour Bali zijn
Volgende week is het vliegveld hier operationeel.
Er hangt wel een prijskaartje aan natuurlijk

joost
User
spacer line

Ben benieuwd of het vliegveld wel opengaat in Jember. Was er vorig jaar en toen zeiden ze ook december.
Ja Carrefour Jember is echt niet veel. Dacht er, zoals vroeger in Surabaya, wat wijn te kopen. Nee dus.
Hardys Jember blijkt failliet wordt hier in Bondowoso gezegd.

bronbeek
User
spacer line

Joost
Ik had het niet over vliegveld Jember,doch over vliegveld Banyuwangi.
Om precies te zijn,5 km achter het postkantoor van Rogojampi
Dit vliegveld heet Blimbingsari.Is 8 jaar aan gebouwd en gesleuteld ,dankzij de vele inspecties van Jakarta en nog veel meer koruptie.
Er zitten al een handje vol in het gevang,doch de grote vis (Bupati) moet nog voorkomen.
Deze Bupati is onlangs vervangen en de nieuwe Bupati heeft al ingevlogen op het nieuwe vliegveld.Volgende week weer proefvluchten samen met de gouverneur.
De29e moet er comercieel gevlogen worden naar Surabaya en Denpasar met Sky Aviation
Aan het eind (of begin) van de 1400 meter baan staan nog 129 palmbomen in de weg.
Kan uitstel betekenen.
Zo niet,dan kan je binnen een uur vanuit B'wangi , de Carrefoeur Bali binnen wandelen

joost
User
spacer line

Bronbeek,

dank voor de info. Voor Bali is het voor mij vanuit Bondowoso een optie.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,733 posts - 13,675 topics - 22,506 members - last post @ 18-06-2019 06:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,584,142 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com