indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Rond Rudy Kousbroek is destijds een video gemaakt met bovenstaande titel.
Een en ander zou zich afspelen rond het Toba-meer op Sumatra. Ik heb destijds een VHS-opname gemaakt maar blijk die helaas te hebben overschreven met een ander programma. Stom natuurlijk. Heeft iemand deze opname nog en zo ja, kan deze worden uitgeleend? Ik geloof niet dat je 'm zomaar ergens kunt kopen. 'Uitzending gemist' bestond toen nog niet (1e helft jaren '90.

taacko
User
spacer line

Kristiyanto,
De video hebben we hier in onze studio maar behoort tot een privé collectie.
Uitlenen zal niet gaan.Een kopie maken is uiteraard wel mogelijk,
maar daar zijn kosten aan verbonden en toestemming van de eigenaar.
Een briefje naar de omroep werkt sneller .
mvg.Taacko

spacer line  

Taacko, ik heb geen flauw idee welke omroep deze film heeft uitgezonden.

En wie zijn hier 'we'?

Groet van
Kristiyanto

spacer line  

Mijn 'probleem' is opgelost: dit programma wordt volgende week op het themakanaal Geschiedenis 24 herhaald: woensdag 22 december vanaf 20:58. Emoticon: Yes! Emoticon: Worship

elsbeth
User
spacer line

He, wat leuk, ik ben altijd wel een fan geweest van Rudy Kousbroek (en van het Tobameer). Zal eens kijken of ik dat kanaal kan ontvangen. Bedankt voor de tip.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,390,345 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,295 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,177,191 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com