indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Een tip, afgelopen zaterdag zou ik met Lufthansa naar Indonesë vliegen via Frankfurt.
Door het weer was deze vlucht geannuleerd en werd ik gelijk overgeboekt aan de balie van Lufthansa naar KLM, een uur later maar wel rechtstreeks, was al blij want het was een zootje op Schiphol door de geannuleerde vluchten.
Ik kreeg een overboekinsformuliertje aan de balie van Lufthansa en wilde mijn instapkaart uit zo'n enge machine halen, dat lukte voor geen kant.
Ook met behulp van Schipholpersoneel niet, ik kreeg een kaart die mij vertelde dat ik naar de incheckbalie moest.
Afijn daar was ik dus niet blij mee, heb daar één uur en vijfenveertig minuten in de rij gestaan, maaaaaaaar het weer zat niet mee dus alle begrip.
Ik was al blij dat ik weg kon, wel later maar de aankomsttijd in Jakarta zou hetzelfde zijn omdat het rechtstreeks was.
Geholpen aan de balie, overboekingsformuliertje (niet meer als een geschreven vodje) en paspoort afgegeven en zie daar een ticket van KLM.
Eind goed al goed, wij blij.
Poppy een cappucino en ik 2 pinten omdat we zo goed waren weg gekomen hahaha.
Ruim op tijd inchecken bij gate E20 en zie daar de machine accepteerde onze kaart niet, door verwezen naar de balie, toen kwam de vraag, "waar is uw FIM " maak nog een geintje, we gebruiken al jaren geen vim, maar dat was niet voldoende.
Wat blijkt FIM is het vodje wat ik aan de balie van Lufthansa had gehad en aan de incheckbalie van KLM had afgegeven om een KLM ticket te krijgen en bovendien niet had terug gekregen, weet ik veel, ik had me tickets toch!!!!!!
Één of ander trol bij de instapbalie dacht daar geheel anders over, geen vod Fim, niet mee, dat is namelijk het betalingsbewijs van Lufthansa aan KLM.
Ja lieve schat maar ik heb een ticket van KLM en die schat aan de incheckbalie heeft dat vodje.
Nee Nee Nee dat kan niet zonder FIM vod kan u niet mee, hhhmmmm en mijn koffers????
Die halen we er uit, gaat het niet meer pech dikke pech, nou daar sta je dan met je fietspompgezichtje
Lieve schat dat vodje ligt bij de incheckbalie, Nee Nee Nee dat is niet mogelijk en ik heb het druk.
Zal ik dan terug gaan en het vodje halen?
Nee nee nee want dat ligt daar niet u heeft dat terug gehad, kijk maar goed in uw zakken.
Lieve schat mijn zakken zijn leeg!!!!! bovendien staat hier mijn Poppy die bevestigt dat we het niet hebben terug gehad.
Meneer u moet het hebben zoeken maar, zonder vod(betalingsbewijs Lufthansa) laat ik u niet meegaan nou doeiiiiii ik heb het druk ziet u dat niet?
Ja maar lieve schat, ik heb een KLM ticket, die kan toch alleen maar gemaakt zijn op een overboekingsvod van Lufthansa, bovendien hoe kan ik dit nu weten?
Nee nee nee, iedere passagier is verantwoordelijk voor zijn eigen papieren.
Afijn een tweede dame kwam erbij aan de balie en de trol gaf het probleem door aan haar.
Geval uitgelegd, zakken leeg gemaakt (waren leeg) en etui met alle papieren aan de dame gegeven die dat helemaal doorzocht, immers meneer het is een vod en vaak hebben passagiers niet in de gaten dat het ergens tussen kan zitten.
De dame gebeld naar de incheckbalie, hmmmm vandaag geen FIM gezien, an me hoela met zoveel overboekingen.
De lieve dame keek mij en Poppy meewarig aan, oh oh oh wat zijn jullie dom om dat vodje kwijt te raken, Poppy ging maar weg, mij kennende ik stond op het kookpunt, maaaaaaaaaar houd je rustig, met een grote muil bereik je niks.
De dame belt de s.o.s balie en krijgt toestemming om ons in te laten stappen, ja natuurlijk stond dat in de computer geregistreerd, we stapten dus als laatste in met de waarschuwing nooit meer formulieren kwijt te raken.
Leer voor de volgende keer!!!!!! vraag iedere snipper papier terug bij inchecken als je overgeboekt wordt.
Weer wat geleerd.

paulana
User
spacer line

Selamat Datang di Sukabumi Poppy en Malam. Emoticon: Shiny

Jij hebt toch altijd wel een smeuig verhaal!! hihihi
Emoticon: Party! In Frankfurt en dan zo wat ha ha Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-12-2010 17:14 Malam wrote:
Leer voor de volgende keer!!!!!! vraag iedere snipper papier terug bij inchecken als je overgeboekt wordt.
Weer wat geleerd.
ik snap wat je bedoelt, ik had daarmee te maken een maand geleden toen ik werd overgeboekt van Swiss Air naar KLM. Maar die KLM-kat (sorry daar heb ik even geen ander woord voor) antwoordde me bits dat ik helemaal niks kreeg "this is our money...!", en daar sta je dan......

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Onze Nationale Trots is niet meer wat het geweest is. Geef mij maar de luchtvaartmijen van Malaysia, Singapore en HongKong. Daar weten ze nog dat de klant KONING is.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Puputan
User
spacer line

Ik denk niet dat je het de grondstewardess in kwestie kwalijk kunt nemen maar de procedure is blijkbaar onduidelijk. De KLM heeft dikwijls aantrekkelijke business class aanbiedingen die aanzienlijk lager liggen dan bij SIA of MAS met gunstige wijzigingsmogelijkheden.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 07-12-2010 20:20 Puputan wrote:
Ik denk niet dat je het de grondstewardess in kwestie kwalijk kunt nemen maar de procedure is blijkbaar onduidelijk. De KLM heeft dikwijls aantrekkelijke business class aanbiedingen die aanzienlijk lager liggen dan bij SIA of MAS met gunstige wijzigingsmogelijkheden.
Je mag het wellicht het personeel niet kwalijk nemen, maar als het personeel het jou wel kwalijk neemt ondanks onduidelijke regeltjes dan klopt er ook iets niet. En dat laatste gebeurt maar wat vaak, daar helpt geen commissie of consumenten-wet tegen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 07-12-2010 20:20 Puputan wrote:

Ik nam het de grondstewardess bij het instappen ook niet kwalijk Puputan, duidelijk was dat de troel bij de incheckbalie had zitten stoethaspelen, als eerste had ze mij dat vodje terug moeten geven (weet ik veel) ten tweede op mijn vraag een plekje aan het gangpad uit te zoeken ging ze aan de slag, dat stuitte om enorm veel moeilijkheden, zoeken zoeken zoeken, maar toch gelukt.
Als je dan eenmaal in het vliegtuig zit en erachter komt dat je een kanon kon afschieten, denk dat slechts 60 % van de plaatsen bezet was met zeeën van ruimte aan de gangpaden dan vraag je je toch af of die troel geweten heeft waar ze mee bezig was.
Afijn het is gebeurd, alleen niet fijn je reis zo te beginnen, er schoten allerlei dingen door mijn kop, niet mee kunnen wanneer wel, Lufthansa balie was al gesloten, wachten tot de volgende dag of weer door die sneeuw naar huis bavianen brrrrrrrr.

elsbeth
User
spacer line

Malam, ik hoop dat je de liefkozende bijnamen (schat, troel, troela, trol) alleen in je schriftelijke versie gebruikt hebt, want anders kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je wat langer dan gebruikelijk in de zenuwen wordt gehouden.
Ik kan me best voorstellen dat je verontwaardigd was, maar jouw "lichaamstaal" kan waarschijnlijk ook wel wat uitmaken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Neem maar gewoon aan dat ik de dames met hele trouwe herdershonden ogen heb aangekeken Elsbeth, had die woorden gebruikt dan had ik zaterdag zeer zeker niet gevlogen.
Voor de rest ook geen kwaad woord over het grondpersoneel, alleen de trol maakte duidelijk dat zij de gene was die uitmaakte of ik wel of niet mee kon zonder het vodje papier.
Het leek er op dat zij er op uit was om onze zenuwen op de proef te stellen, mijn kleine Indonesische kabouterje was zo wit als een lijk, aandoenelijk om te zien, ook daar was de trol niet gevoelig was, de andere stewardess die het later voor elkaar bokste duidelijk wel en toen bleek ook dat er wel degelijk een manier was om er achter te komen dat de betaling in orde was, nou dat was dus werkelijk een schat. Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zins de invoering van de Iban nummer komt het geld niet aan bij een Indonesische bank
Hebben meer mensen daar last van omdat ik al zins ik hier ben het niet voor elkaar krijg om de overboekingen te laten slagen.
Heb elke maand geld over geboekt en die werden terug gestort en elke keer moest ik buiten de betaling van 10€ buitenlandse boekingen 50€ werd er af gehouden van die terug storting.
4X gebeurd dus dat is 200€ onkosten voor niets.
Heb verschillde keren corespendentie met de bank in Nederland gehad tot dat ze mij belde omdat ik hen moest bellen, maar dat kost mij een kapitaal dus heb hen laten bellen.
Ze waren er steeds mee bezig dus latere datum een 100€ boeking gedaan om te kijken of die over kwam na een tijdje werd ikgebeld
Dus die dame zei dat het goed komt en kan gerust boeken dus weer eens geboekt 200€ die ik nu nog niet op mijn rekening in Indonesie heb ontvangen en ook niet terug gekregen.

Lees de correspendentie

Geachte heer ........,

Na aanleiding van uw email van 26-11-2015 is er een onderzoek ingesteld waarom uw betalingen niet aankomen op uw buitenlandse betaalrekening.
Nu blijkt dat het nummer wat u invoert niet juist is (begunstigde rekening onjuist).
Zou u ons de juiste en alle gegevens van uw Indonesië betaalrekening willen doorgeven?

Alvast bedankt,

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer
.geachte Mevr .......
Ik begrijp er niets meer van jaren goed gegaan nogmaals de nummer is wel goed.
Wat is er werkelijk aan de hand.
Laat maar zitten ik ga niet meer boeken, want ik ben het beu het kost mij elke keer weer veel geld want wat ik terug geboekt krijg, noem ik ook absurd.
Dat er onkosten zonder dat het door mij is gemaakt toch afgestraft word met een hoger bedrag als die 10€ dan hoef het niet meer van mij.
Ik weet niet of u contacten heb met de bank In Jakarta het hoofdkantoor.
Want het is mij een raadsel.
Het is klaar onbegrijpelijk anno 2016 .
Met vriendelijke groet

Geachte meneer ..........,

Natuurlijk begrijpen we dat het erg vervelend is dat u last heeft ondervonden van de invoering van de Iban nummers. Helaas ligt de oorzaak hiervan niet bij de bank.
De ontvangende bank heeft aangegeven dat het opgegeven rekeningnummer niet correct is en daar kunnen wij helaas niets aan doen.
Zodra een bedrag niet op een rekening kan worden geboekt komt het bedrag retour. Dan hebben we naast de kosten ook te maken met een koersverschil.

Om u tegemoet te komen zullen wij u een bedrag van € 50,-- vergoeden uit coulance. U zult deze coulancevergoeding begin volgende week op uw rekening ontvangen.

Ik hoop u hiermee tevreden te stellen.
Geachte mevr ...................
U schrijft dat de Rabobank er niets aan kan doen.
Dat zegt de bank hier niet, het ligt aan u bank, als u de Iban nummer voor de rekening nummer plaats, dan is een wijziging die in Europa is ingevoerd, maar niet herkend word in buitenland buiten de Europese Gemeenschap
De Rekening nummer behoort alleen vermeld te worden dat herkenen ze gelijk met de naam van de rekeninghouder en de Iban hoort ergens ander terecht te komen zoals het altijd is geweest.
U bent slecht op de hoogte van die invoering van die iban nummer op het gebied van buitenland dan misschien wel bekend in Europa maar niet daar buiten
Het lijkt mij dat ik toch niet de enigste ben die deze vervelende toestanden heb.
Komen er niet meer klachten binnen, tenmindste over geheel Nederland niet alleen bij de Rabobank Den Bosch....
Jaren heb ik die rekening nummer en jaren heb ik via automatische overboeking nooit last gehad, tot heden en het lijkt er op, dat het expres zo iets word gedaan om het geld binnen Europa te houden
Jammer dat het internationaal het niet goed gaat, met het invoeren van de Iban nummer...
Met vriendelijke groe

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Indonesische banken gebruiken geen IBAN code, maar een BIC (SWIFT) code. Misschien ligt daar het probleem in?

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

songo
User
spacer line

Ziel, ik maak op maandelijkse basis geld over van een Nederlandse rekening bij AbnAmro naar een rekening bij de Bank Negara Indonesia via een IBAN nummer bij beide banken.
Ik heb nog nooit een probleem gehad zoals jij beschrijft.
Weet je zeker dat je het juiste Iban rekening nummer gebruikt?
Let wel: Iban codes worden ook wel SWIFT codes genoemd! Missvhien gaat het daat fout?
Over welke Indonesische bank heb je het, en ook belangrijk welke plaats?
Op internet kan je zoeken op bijvoorbeeld: Swiftcode bank Bri jakarta.
Kijk ook eens op deze site:
http://www.theswiftcodes.com/indonesia/

tujuan sama jalan yang lain aja

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Exact AEB, het zal daaraan liggen. In NL vragen ze telkens naar de BIC en IBAN van clienten terwijl ze hier een zgn. SWIFT-code hanteren.
HIeronder de SWIFT-codes:
Daftar SWIFT Code Bank Di Indonesia terbaru tahun 2015.
No. Nama Bank SWIFT CODE
1 Bank ABN AMRO ABNAIDJA
2 Bank Artha Graha ARTGIDJA
3 Bank Bangkok BKKBIDJA
4 Bank BNP Paribas Indonesia BNPAIDJA
5 Bank Buana Indonesia BBIJIDJA
6 Bank Bukopin BBUKIDJA
7 Bank Bumi Arta Indonesia BBAIIDJA
8 Bank Bumiputera Indonesia BUMIIDJA
9 Bank Central Asia (BCA) CENAIDJA
10 Bank Chinatrust Indonesia CTCBIDJA
11 Bank CIC International CICTIDJA
12 Bank Commonwealth BICNIDJA
13 Bank Danamon BDINIDJA
14 Bank DBS Indonesia DBSBIDJA
15 Bank Deutsche AG DEUTIDJA
16 Bank Ekonomi Raharja EKONIDJA
17 Bank Ekspor Indonesia BEXIIDJA
18 Bank Finconesia FINBIDJA
19 Bank Haga HAGAIDJA
20 Bank HSBC HSBCIDJA
21 Bank Indonesia INDOIDJA
22 Bank Internasional Indonesia (BII) IBBKIDJA
23 Bank Kesawan AWANIDJA
24 Bank Lippo LIPBIDJA
25 Bank Mandiri BMRIIDJA
26 Bank Maybank Indocorp MBBEIDJA
27 Bank Mega MEGAIDJA
28 Bank Mizuho Indonesia MHCCIDJA
29 Bank Negara Indonesia (BNI) BNINIDJA
30 Bank Niaga BNIAIDJA
31 Bank NISP NISPIDJA
32 Bank OCBC Indonesia OCBCIDJA
33 Bank of China, Jakarta Branch BKCHIDJA
34 Bank Pan Indonesia PINBIDJA
35 Bank Permata BBBAIDJA
36 Bank Rabobank International Indonesia RABOIDJA
37 Bank Rakyat Indonesia (BRI) BRINIDJA
38 Bank Resona Perdania BPIAIDJA
39 Bank Sumitomo Mitsui Indonesia SUNIIDJA
40 Bank Swadesi SWBAIDJA
41 Bank Syariah Mandiri BSMDIDJA
42 Bank Tabungan Negara (BTN) BTANIDJA
43 Bank UFJ Indonesia SAINIDJA
44 Bank UOB Indonesia UOBBIDJA
45 Bank Woori Indonesia HVBKIDJA

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik gebruikte al jaren die swiftcode of de iban code voor die jaren later in europa was ingevoerd.Ik heb die rekening al meer dan 10 jaren .
Ik ben allang er achter dat het een fout is van de Rabobank want die zet die swift of iban code voor aan de rekeningnummer.
Mandiribank ben ik geweest want daar heb ik ook internet banking, gemakkelijk voor iets te kopen hier, die zegt dat het niet voor een rekeningnummer mag geplaats worden dan herkend het de eigenaar van die rekening niet meer.
In Nederland zit het voor de rekening nummer en niet er achter. maar dat is voor hier ook niet goed.
je moet de iban nummer niet voor of er achter plaatsen maar geheel ergens anders zoals het al jaren goed ging. Emoticon: Stupid
Krijg ze dat maar eens aan hun verstand want ik gebruikte al langer de Ibannummer van de bank Mandiri Bandung ...... Emoticon: Worship BMRIIDJA

songo
User
spacer line

Ziel, ja dat klopt wat Mandiri zegt. Een Swift of Bic code geeft alleen aan naar welke bank in welke plaats het geld moet worden overgemaakt. Daarnaast heb je een naam en een rekeningnummer nodig van de persoon voor wie het geld bedoeld is; dit zouden aparte velden moeten zijn. Dus apart veld voor de Swiftcode en een apart veld voor naam en rekeningnummer begunstigde.
,

tujuan sama jalan yang lain aja

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja songo dat probeer ik ze al zo lang wijs te maken maar het lukt mij niet hen dat aan het verstand te brengen heb jou inbreng gekopieerd en hen dat inmiddels weer beantwoord op deze mailbericht....
Geachte heer .........,

Wat vervelend dat het de laatste tijd mis gaat met uw betalingen.
We zouden graag met u telefonisch contact willen hebben om e.e.a. duidelijk te krijgen. En het belangrijkste, om te zorgen voor een oplossing.
Vind u het fijn als wij met u contact opnemen? En zo ja, welk tijdstip komt het beste uit?
Of vind u het fijner om zelf met ons contact op te nemen? Dat is natuurlijk ook altijd mogelijk.

Ik hoor het graag.
Geachte Mevr ......
Als u mij belt dan zijn de kosten van af de grens hier voor mijn rekening.
Dat noemt men hier pulsa en ze zijn erg duur met hun service
Als ik naar Nederland moet bellen dan gaat mijn gehele pulsa uit mijn telefoon en ben ik binnen zeg maar 3 minuten er klaar mee en krijg dan zo vriendelijke vrouwelijke computer stemmetje ada pulsa habis enzv...
Maar met mij communiseren kan beter met deze mail dan met andere middelen of het zou dan whatsapp kunnen.
Maar dan ben je ook weer beperkt met alle kortere berichten.
Graag via de mail contacten.
Met vriendelijke groeten.

P.S Als ik het begrijp dan zijn we er achter en dat is dat u daar op de buitenlandse afdeling die iban hier word het genoemd swiftcode er niet de voor de rekeningnummer mag geplaats worden maar daarachter zoals het vroeger ging.
Maar eigenlijk helemaal niet ergens anders op die verzendformulie moeten komen zodat ze weten welke bank in dit geval Mandiri Bandung BMRIIDJA

Kreeg van iemand net een bericht en die schreef dit
ja dat klopt wat Mandiri zegt. Een Swift of Bic code geeft alleen aan naar welke bank in welke plaats het geld moet worden overgemaakt. Daarnaast heb je een naam en een rekeningnummer nodig van de persoon voor wie het geld bedoeld is; dit zouden aparte velden moeten zijn. Dus apart veld voor de Swiftcode en een apart veld voor naam en rekeningnummer begunstigde.
En dat probeer ik al verschillende keren aan u en of colega's door te geven, maar schijnbaar blijkt het lezen moeilijk te zijn of ik schrijf het zo moeilijk of wie ???
Ik vind die colange van u bank om 50€ terug te betalen terwijl ik met al die overboekingen die mis zijn gegaan al meer dan 200€ ben kwijt geraakt. (dat vind ik een erg minpuntje)
Met vriendelijke groet

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Aha, er zijn er velen die er hier last mee hebben. Troost je Ziel, je bent de enige niet. Banken in NL kunnen ook verdomd eigenwijs zijn, soms nog erger dan hier. Denken dat hun systeem mondiaal is.

totto
User
spacer line

Misschien overbodig of overlappend. Ik heb nooit problemen met overmaken van de Rabo naar Indonesië. Meestal binnen 5 dagen ontvangen.

B.v.; Rek. nr. 6700 2599??
Vestigingsland bank; Indonesië
Adres ontvanger !
Woonplaats!
Land!
BIC; CENAIDJA. Volgens bovenstaand lijstje is dat BCA. (in dit geval)
Kostenverdeling invullen! Oftewel wie betaald de kosten.

Alles dient wel ingevuld te worden.

Toto Travel.com

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

totto dat doe IK elkekeer, kosten ontvanger
Geachte heer ........,

Ik vind het vervelend te horen dat het elke keer mis gaat. Ik hoop dat ik de oplossing voor u gevonden heb.
Ik heb even terug gekeken in uw betalingsverkeer. Ik zie dat de betalingen van 200 EUR in september en oktober wel verwerkt zijn. Dit is toen gegaan naar rekeningnummer 132000429XXXXBMRIIDJA. In November heeft u ook een overboeking geplaatst van 200 EUR maar dan naar rekeningnummer BMRIIDJAXXX132000XXXXXX. Weet u waarom u dat rekeningnummer had ingevoerd? Ik verwacht dat het daar is mis gegaan.
Als u een overboeking uitvoert naar het buitenland, is het inderdaad de bedoeling dat u een BIC/swift code invoert. Een BIC staat voor Bank Indentifier Code, ook wel SWIFT-adres genoemd. De BIC is een unieke identificatie van een bank en vergemakkelijkt de verwerking van de opdracht.

Ik hoor het graag.
Geacht mevr .......
Die betalingen van September en October zijn niet verwerk en zijn teruggestort met de nodige afhouden van administratie kosten. Dus hoe komt u daarbij. Dan nog dat werd mij geadviseerd door uw mede collega's om die iban num er voor te zetten uw medewerkers weten gewoon niet wat en moet want het iban of swift code behoor totaal niet vermeld te worden bij die rekeningnummer maar voort apart te vermelden.
Met vriendelijke groet

Geachte heer ........,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.
Mijn excuses dat ik dacht dat de overboekingen in september en oktober wel goed zijn uitgevoerd. Ik zie nu namelijk ook dat deze zijn teruggestort op uw betaalrekening.
Kunt u voor mij aangeven wanneer de overboekingen wel goed zijn uitgevoerd?
Ik zie in eerdere mails dat u had gereageerd dat het juiste rekeningnummer dit was:

Mandiri bank Bandung
40976622762XXXX

Klopt dat? Want alle rekeningen van september, oktober en november zijn overgemaakt naar rekeningnummer 132000429XXXXBMRIIDJA of BMRIIDJAXXX132000XXXXXX

Ik hoor het graag van u.
Geachte Mevr ......

Klopt dat? Want alle rekeningen van september, oktober en november zijn overgemaakt naar rekeningnummer13200042XXXXX BMRIIDJA of BMRIIDJAXXX132000XXXXXX
Dat is het probleem alle twee zijn verkeerd en die nummer met Iban moet niet zo geboekt worden
En het nummer 40976622762xxxx ken ik geheel niet
Alle overboekingen zijn vanaf september nooit meer ontvangen .
wel terug gestort behalve de laatste 200€ heb ik niet ontvangen of terug gestort gekregen en alles wat terug gestort is koste mij veel geld....
==================
Maar lieve ik wordt er zo moe van.
Lieve Maria bid voor mij, want die 9000 mensen die op straat komen is nog niet genoeg,, om mijn oplossingen op te lossen, hoop op betere tijden, waneer er beter tegemoed gekomen word....................
​met vriendelijke groet

bouw3
User
spacer line

Waarom gebruikt U geen PayPal voor overboekingen,doe ik al jaren, het is een fluitje van een cent. Emoticon: Smile Emoticon: Smile
Email adres van de ontvanger,bedrag invullen,en PayPal zorgt voor de rest
En nog snel ook Emoticon: Smile Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,801 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 02:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,369,102 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com